Taks effecten aan toonder: in Luxemburg neerleggen/verkopen?
TIP
Taks effecten aan toonder: in Luxemburg neerleggen/verkopen?
Ik heb nog twee types effecten aan toonder: een Luxemburgse SICAV LU0172351099 BNP PARIBAS L1 BOND EURO PREMI
en Franse acties van Total FR0000120271.
Is de belgische taks op de conversie van effecten aan toonder van toepassing op zulke buitenlandse effecten?
Als ja, is het dan mogelijk deze taks te voorkomen (1% tot 31/12/2012, 2% vanaf 1/1/2013), door de effecten aan toonder in Luxemburg neer te leggen en/of verkopen?
Dank u op voorbaat voor uw reakties.
en Franse acties van Total FR0000120271.
Is de belgische taks op de conversie van effecten aan toonder van toepassing op zulke buitenlandse effecten?
Als ja, is het dan mogelijk deze taks te voorkomen (1% tot 31/12/2012, 2% vanaf 1/1/2013), door de effecten aan toonder in Luxemburg neer te leggen en/of verkopen?
Dank u op voorbaat voor uw reakties.
Re: Taks effecten aan toonder: in Luxemburg neerleggen/verko
Inderdaard is de bijzondere Di Rupo belasting (1% tot 31.12.2012 - 2% daarna) NIET VAN TOEPASSING op niet-belgische effekten IN LUXEMBURG!
Ik ben verleden week naar Luxemburg gereden, heb daar mijn effekten aan toonder gedeponeerd en klaar was kees!
Bewaarloon vergelijkbaar met België.
En het kan natuurlijk nog na 31.12.2012!
Alleen moeten uw effekten niet belgisch zijn: dus ISIN code moet niet met BE beginnen.
Ik ben verleden week naar Luxemburg gereden, heb daar mijn effekten aan toonder gedeponeerd en klaar was kees!
Bewaarloon vergelijkbaar met België.
En het kan natuurlijk nog na 31.12.2012!
Alleen moeten uw effekten niet belgisch zijn: dus ISIN code moet niet met BE beginnen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.