Tariefplannen GSM
Tariefplannen GSM
Beste,
je vind veel tariefplannen voor prepaid maar je vind zelden wat het je effectief zal kosten. Ik bedoel dan de eurocenten per minuut. Ik weet dat je belminuten "cadeau" krijgt bij een herlading maar ik ben niet van zin van iedere maand te herladen. Het gaat over bellen en sms'sen. Het toestel kan niet op het internet dus dat hebben we totaal niet nodig.
Wij hebben in het gezin reeds Colruyt Mobile:
Bellen: 0.05€/min van Mobistar naar Mobistar
0.13€/min naar alle vaste en mobiele netwerken
SMS: 0.045€ / sms
maar dit bestaat niet meer en zoeken dus iets gelijkaardig en/of complementair.
Wat is het goedkoopste per minuut en/of per sms?
Groetjes,
Sunny
je vind veel tariefplannen voor prepaid maar je vind zelden wat het je effectief zal kosten. Ik bedoel dan de eurocenten per minuut. Ik weet dat je belminuten "cadeau" krijgt bij een herlading maar ik ben niet van zin van iedere maand te herladen. Het gaat over bellen en sms'sen. Het toestel kan niet op het internet dus dat hebben we totaal niet nodig.
Groetjes,
Sunny
-
fropskottel
- Hero Member

- Contacteer:
Re: Tariefplannen GSM
Doe je 4€ per maand op? Dan is alditalk het goedkoopste met 4€ voor 80 belminuten.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Als je echt heel, heel weinig belt en sms't, kan Base-0 voordelig zijn: https://www.base.be/content/dam/base-co ... /B0_NL.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
- 17 cent/min
- 10 cent/sms
Maar in veel gevallen zal het toch goedkoper zijn om een maandelijkse bundel te nemen.
Check http://www.bestetarief.be" onclick="window.open(this.href);return false; voor een tamelijk betrouwbare indicatie.
- 17 cent/min
- 10 cent/sms
Maar in veel gevallen zal het toch goedkoper zijn om een maandelijkse bundel te nemen.
Check http://www.bestetarief.be" onclick="window.open(this.href);return false; voor een tamelijk betrouwbare indicatie.
Men kon toch gewoon verder gebruik maken van het Colruyt Mobile tarief bij Mobistar !Sunny schreef:
Sunny
Alle bestaande contracten werden aan dezelfde voorwaarden overgenomen door Mobistar.
Beste,
die 4 euro is slechts 1 maand geldig. Je moet er dus zelf telkens een actie voor doen om dit tarief te krijgen. Daar ben ik dus niet naar op zoek. Dit is een optie op een ander tarief. Ik ben op zoek naar de eurocenten per minuut of per sms net zoals Johann hierboven doorgeeft.
Bratzz, het gaat over een bijkomende GSM voor een startertje.
Groetjes,
Sunny
die 4 euro is slechts 1 maand geldig. Je moet er dus zelf telkens een actie voor doen om dit tarief te krijgen. Daar ben ik dus niet naar op zoek. Dit is een optie op een ander tarief. Ik ben op zoek naar de eurocenten per minuut of per sms net zoals Johann hierboven doorgeeft.
Bratzz, het gaat over een bijkomende GSM voor een startertje.
Groetjes,
Sunny
Ik denk dat Alditalk het beste zal zijn voor jou, ik geloof net iets beter dan Carrefour Mobile.
Indien je bij Colruyt zat, zoals hierboven gezegd, gewoon afblijven. De geldende tarieven worden zo overgenomen bij Mobistar.
Indien je bij Colruyt zat, zoals hierboven gezegd, gewoon afblijven. De geldende tarieven worden zo overgenomen bij Mobistar.
Al jaren werk ik met carrefour mobile
Lijkt mij interessantste wat prijs betreft
Lijkt mij interessantste wat prijs betreft
-
fropskottel
- Hero Member

- Contacteer:
Je kan dit automatisch laten gebeuren.Sunny schreef:Beste,
die 4 euro is slechts 1 maand geldig. Je moet er dus zelf telkens een actie voor doen om dit tarief te krijgen.
Alditalk geeft een prijs per eenheid (minuut of sms):Ik ben op zoek naar de eurocenten per minuut of per sms net zoals Johann hierboven doorgeeft.
* 4€/min bij 1 minuten per maand
* 2€/min bij 2 minuten per maand
* 0.8€/min bij 5 minuten per maand
* 0.4€/min bij 10 minuten per maand
* 0.2€/min bij 20 minuten per maand
* 0.1333€/min bij 30 minuten per maand
* 0.0666€/min bij 60 minuten per maand
* 0.05€/min bij 80 minuten per maand
Simyo misschien iets.Sunny schreef:Beste,
Groetjes,
Sunny
0.05 naar vaste lijn.
Estate Guru believer.
-
Bonbon3993
- Newbie

- Contacteer:
ik betaald met de provider ovh 1,19 euro per maand voor voip zonder limietnaar vaste lijnen ( naar 40 landen trouwens )
ter info
dus vaste nummers zijn gratis ( zitten in de 1,19 euro per maand )
naar gsm nummers is dit slechts 3,1 cent per minuut !!!! ( extra te betalen )
ik werk met een vast voip toestel , maar je kan ook een voip client installeren op je smartphone
edit : ik mocht van het forum geen link naar de tarieven zetten ' Automatische bescherming tegen spam: uw bericht lijkt teveel op spam voor een nieuwe gebruiker. Verwijder de urls naar externe sites. '
ter info
dus vaste nummers zijn gratis ( zitten in de 1,19 euro per maand )
naar gsm nummers is dit slechts 3,1 cent per minuut !!!! ( extra te betalen )
ik werk met een vast voip toestel , maar je kan ook een voip client installeren op je smartphone
edit : ik mocht van het forum geen link naar de tarieven zetten ' Automatische bescherming tegen spam: uw bericht lijkt teveel op spam voor een nieuwe gebruiker. Verwijder de urls naar externe sites. '