tarieven termijnrekening
tarieven termijnrekening
Beste klant,
Bedankt voor uw bericht.
De tarieven voor termijnrekeningen kan u opvragen in om het even welk kantoor van BKCP. U vindt onze kantoren terug op onze website www.bkcp.be. Indien u wenst, kan u mij ook even bellen. Ik bezorg u met plezier het telefoonnummer van een BKCP kantoor in uw buurt.
BKCP Client Center
02/289.84.06
Zijn die tarieven een staatsgeheim, omdat die niet een berichtje op spaargids mogen komen ?
Geeft de concurrentie soms een hogere intrest ?
Bedankt voor uw bericht.
De tarieven voor termijnrekeningen kan u opvragen in om het even welk kantoor van BKCP. U vindt onze kantoren terug op onze website www.bkcp.be. Indien u wenst, kan u mij ook even bellen. Ik bezorg u met plezier het telefoonnummer van een BKCP kantoor in uw buurt.
BKCP Client Center
02/289.84.06
Zijn die tarieven een staatsgeheim, omdat die niet een berichtje op spaargids mogen komen ?
Geeft de concurrentie soms een hogere intrest ?
-
BKCP bank
Re: tarieven termijnrekening
Beste klant,
BKCP is bereid op alle vragen van klanten te antwoorden. Onze bank heeft uitmuntende tarieven voor termijnrekeningen. Dit is een staatsgeheim maar voor één keer durf ik dit verklappen via dit forum.
Wij publiceren onze tarieven niet via de website, omdat deze tarieven dikwijls wijzigen en van dichtbij de marktevolutie volgen. Dit komt omdat wij onze klanten steeds de beste tarieven willen geven op elk moment.
BKCP Client Center
BKCP is bereid op alle vragen van klanten te antwoorden. Onze bank heeft uitmuntende tarieven voor termijnrekeningen. Dit is een staatsgeheim maar voor één keer durf ik dit verklappen via dit forum.
Wij publiceren onze tarieven niet via de website, omdat deze tarieven dikwijls wijzigen en van dichtbij de marktevolutie volgen. Dit komt omdat wij onze klanten steeds de beste tarieven willen geven op elk moment.
BKCP Client Center
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: tarieven termijnrekening
De meeste banken met prachtige termijnrentes stellen die tentoon op hun website, en passen die dagelijks aan.BKCP bank schreef: Beste klant,
BKCP Client Center
Wij weten natuurlijk ook wel dat de termijnrentes sterk kunnen evoluren. Maar een momentopgave geeft toch wel een mooie indicatie.
Mogelijk lopen banken die hun tarieven niet spontaan publiceren, vele potentiële klanten mis.