Te dure Telenet-tarieven
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Te dure Telenet-tarieven
Mijn opnames op de digicorder zijn recent door Telenet gewist (hoe het kan, geen idee), dus heb niet veel meer te verliezen daar. Denk dat inderdaad het moment voor EDPnet gekomen is. De graaiers van Telenet konden overigens geen compensatie geven voor het probleempje met mijn digicorder, op geenenkele manier. 'Dat doen wij niet'... hahaha.
Denk dat het vooral uitkijken is wat orange in de nabije toekomst zal doen.
https://www.orange.be/nl/wetrekkenhetrecht
beste tarief is niet altijd beste kwaliteit
Wil jij dan zo goed zijn een overzicht te geven de van kwaliteit van de verschillende aanbieders of aanduiden waar we dat kunne vinden????beste tarief is niet altijd beste kwaliteit
Ze slaan hun tarieven op met 1,87%. vanaf 4 augustus 2019.
Ben eens benieuwd of ze het " combinatievoordeel " ook verhogen met 1,87%, wat wel eerlijk zou zijn.
Heb hun mail gestuurd met de vraag daarover, ben eens benieuwd wat ze gaan antwoorden.
Combinatievoordeel zou dan 30,68 x 1,87% = 31,25 worden. = toch 0,57 cent.
Abonnement Periode
Abonnement kabel-tv 15/05 tot 14/06 13,15
Auteursrechten 15/05 tot 14/06 4,75
Internet Fiber 100 15/05 tot 14/06 51,50
Telenet FreePhone Europe 15/05 tot 14/06 22,60
FreePhone Europe is het standaard telefoonabonnement van Telenet.
Combinatievoordeel 15/05 tot 14/06 -30,68
Totaal WIGO Home S € 61,32
Ben eens benieuwd of ze het " combinatievoordeel " ook verhogen met 1,87%, wat wel eerlijk zou zijn.
Heb hun mail gestuurd met de vraag daarover, ben eens benieuwd wat ze gaan antwoorden.
Abonnement Periode
Laatst gewijzigd door ludo op 4 juni 2019, 03:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Mobistar gebruikte die marketingtruc ook. Iedereen warm maken voor groot nieuws dat dan uiteindelijk oude wijn in nieuwe zakken wordt.bliedi schreef: ↑3 juni 2019, 17:03 Denk dat het vooral uitkijken is wat orange in de nabije toekomst zal doen.
Ik hoop dat het iets meer de moeite wordt dan dat... maar ik reken er niet op.
Telenet verhoogt ook de prijs van zijn basisformule voor internet. Dan hang ik er bij proximus binnenkort ook wel aan voor een prijsverhoging.
ludo schreef: ↑3 juni 2019, 22:27 Ze slaan hun tarieven op met 1,87%. vanaf 4 augustus 2019.
Abonnement Periode
Is het wel zo verstandig om je telefoonnummer en abonnementsnummer online te gooien? Tenzij je graag hebt dat spaargidsers je een belletje geven?
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Vandaag telefoon gekregen van Telenet, Ne meneer die mij bevestigde dat het " combinatievoordeel " ook wordt verhoogd met 1,87%
Hij vond mijn redenering niet helemaal juist, hijzelf noemde het een " promo aanbieding" maar ging het toch toepassen.
Ben eens benieuwd...
Hij vond mijn redenering niet helemaal juist, hijzelf noemde het een " promo aanbieding" maar ging het toch toepassen.
Ben eens benieuwd...
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ja ze doen daar hun best om je altijd met het gevoel naar huis te sturen dat je blij mag zijn klant te mogen blijven. ‘Je redenering klopt niet ivm de korting meneer’. Het zijn echte graaiers geworden daar. Recent ook: mijn gehuurde digicorder wist spontaan de hele harde schijf. Als ik dezelfde reeksen wil zien moet ik ze nu dus betalen via Play more. Helpdesk: ‘we kunnen niks compenseren want dat doen wij nooit’.
Zal overal wel bijna even duur zijn, das bij alles zo, de ene ietsje duurder of ietsje goedkoper. Is eenmaal de markt die speelt. We zullen nooit tevreden zijn als de prijs verhoogd wordt,,, wie wel, nu eenmaal niets aan te doen. Voor de rest vrij tevreden van Telenet.
Heb je dan een andere digicorder gekregen als die je schijf zomaar wiste
,,, want hoe spontaan is spontaan natuurlijk.
Als je digicorder defekt is ben je al je opgenomen films kwijt, dat ga je ook hebben als je hem niet huurde maar aangekocht hebt.
Iedereen zou zo al kunnen zeggen bij huur digicorder dat er kweet ni wat op stond,en nu een compensatie wil,om alzo gratis films te krijgen, is waarschijnlijk niet meer controleerbaar als je harde schijf defect is wat er opgenomen was.Langs ene kant begrijpelijk om fraude tegen te gaan dat ze geen compensatie geven.
Maar blijft vervelend, heb het ook eens meegemaakt,wel zonder probleem andere nieuwe digicorder gekregen.
Heb je dan een andere digicorder gekregen als die je schijf zomaar wiste

Als je digicorder defekt is ben je al je opgenomen films kwijt, dat ga je ook hebben als je hem niet huurde maar aangekocht hebt.
Iedereen zou zo al kunnen zeggen bij huur digicorder dat er kweet ni wat op stond,en nu een compensatie wil,om alzo gratis films te krijgen, is waarschijnlijk niet meer controleerbaar als je harde schijf defect is wat er opgenomen was.Langs ene kant begrijpelijk om fraude tegen te gaan dat ze geen compensatie geven.
Maar blijft vervelend, heb het ook eens meegemaakt,wel zonder probleem andere nieuwe digicorder gekregen.
Een harde schijf van een digibox is zoals een harde schijf van een pc.
Het concept op zich bestaat eruit dat je alles kwijt bent als je schijf stuk gaat.
Er raken precies wel meer van die digibox schijven kapot dan die op een pc.
Conclusie : De grote merken kopen allebei rommel aan om budgettaire redenen.
Dat wist ik al langer..
Mijn eerste idee is : kan je dat niet backuppen ? Zal wel niet zeker ..
Ik heb er geen idee over. ik heb sat en neem zo goed als niets op.
Bij TV Vlaanderen wel goed nu : je kan één week terugkijken op pc op veel kanalen.
En het werkt nu tenminste ook.. Het is erg lang zo geweest dat het niet te bekijken was wegens veel onderbrekingen.
Het concept op zich bestaat eruit dat je alles kwijt bent als je schijf stuk gaat.
Er raken precies wel meer van die digibox schijven kapot dan die op een pc.
Conclusie : De grote merken kopen allebei rommel aan om budgettaire redenen.
Dat wist ik al langer..
Mijn eerste idee is : kan je dat niet backuppen ? Zal wel niet zeker ..
Ik heb er geen idee over. ik heb sat en neem zo goed als niets op.
Bij TV Vlaanderen wel goed nu : je kan één week terugkijken op pc op veel kanalen.
En het werkt nu tenminste ook.. Het is erg lang zo geweest dat het niet te bekijken was wegens veel onderbrekingen.