Tegenrekening Moneyou
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Tegenrekening Moneyou
Bij Moneyou is het niet mogelijk de aan uw spaarrekeningen gekoppelde tegenrekening te wijzigen. Leven we in 2012?
De enige mogelijkheid om dat te doen is volgens hen Kafka : 1. je schrijft je spaartegoeden van de MY-rekeningen over naar de bestaande tegenrekening (en verliest dus je GP) - 2. Je sluit je BESTAANDE MY-rekeningen. - 3. Je opent NIEUWE MY-rekeningen en geeft hierbij een neiuwe tegenrekening op. - 4. Je schrijft je spaartegoeden van de oude tegenrekening over naar de nieuwe MY-rekeningen. Et voilà. Zo simpel is dat
. Belachelijk, toch?
De enige mogelijkheid om dat te doen is volgens hen Kafka : 1. je schrijft je spaartegoeden van de MY-rekeningen over naar de bestaande tegenrekening (en verliest dus je GP) - 2. Je sluit je BESTAANDE MY-rekeningen. - 3. Je opent NIEUWE MY-rekeningen en geeft hierbij een neiuwe tegenrekening op. - 4. Je schrijft je spaartegoeden van de oude tegenrekening over naar de nieuwe MY-rekeningen. Et voilà. Zo simpel is dat

Re: Tegenrekening Moneyou
Als dat zo is, heb ik niet alleen serieuze bedenkingen betr. het klant blijven bij Moneyou.
Bovendien begin ik er serieus aan te twijfelen, ook mede door al hun andere tekortkomingen, of ABN AMRO hun Belgische vestiging wel degelijk goed voorbereid heeft.
A380 , waarom postte je dat niet onder "Vraag het aan Moneyou"?
Bovendien begin ik er serieus aan te twijfelen, ook mede door al hun andere tekortkomingen, of ABN AMRO hun Belgische vestiging wel degelijk goed voorbereid heeft.
A380 , waarom postte je dat niet onder "Vraag het aan Moneyou"?
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Zo is het, vlo, en niet anders.
Ik heb de vraag rechtstreeks aan MY gesteld omdat ik er van uit ging dat die wijziging geen probleem zou (kon) zijn, net als bij NIBC.
Ik kreeg een uitvoerig antwoord dat ik gemakkelijkheidshalve in mijn vorige post samenvatte.
Toch te gek om los te lopen?
Ik heb de vraag rechtstreeks aan MY gesteld omdat ik er van uit ging dat die wijziging geen probleem zou (kon) zijn, net als bij NIBC.
Ik kreeg een uitvoerig antwoord dat ik gemakkelijkheidshalve in mijn vorige post samenvatte.
Toch te gek om los te lopen?
Ik heb het ook geprobeerd. Naar de klantendienst gebeld (geen 0800 nummer spijtig genoeg) en hetzelfde antwoord gekregen. En wat met mijn getrouwheidspremie? "Die begint inderdaad terug van nul te lopen, meneer."
En zo hebben ze je liggen...
Bovendien is heel die procedure een zeer omslachtige manier van werken om zoiets simpel als een tegenrekening te wijzigingen!
Prutsers!
En zo hebben ze je liggen...
Bovendien is heel die procedure een zeer omslachtige manier van werken om zoiets simpel als een tegenrekening te wijzigingen!
Prutsers!
Inderdaad, hellokes, prutsers.
ik heb een ander probleem met Moneyou. Ik kan geen 2de spaarrekening openen omdat mijn GSm nummer bij Telenet is. Het systeem werkt namelijk met een GSM code die ik niet kan ontvangen via Telenet. Ik wacht nu al 6 dagen om een GSM code te krijgen. Onbegrijpelijk allemaal, bij Keytrade bijvoorbeeld duurde het exact 1 minuut om een 2de spaarrekeningnummer te openen.
Ik denk niet dat ik nog een 2de spaarrekening zal openen of nog meer spaargeld zal overschrijven naar Moneyou want mijn vertrouwen is helemaal weg bij die bank.
Ik denk niet dat ik nog een 2de spaarrekening zal openen of nog meer spaargeld zal overschrijven naar Moneyou want mijn vertrouwen is helemaal weg bij die bank.
Laatst gewijzigd door luc1961 op 2 november 2012, 14:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Oeps, we blijven (groen) lachen met MY.
Wordt het geen tijd dat we een lijst maken met alle prutserijen ? Misschien gaan ze er dan eindelijk eens iets aan doen.
Wordt het geen tijd dat we een lijst maken met alle prutserijen ? Misschien gaan ze er dan eindelijk eens iets aan doen.
Ik ben niet altijd graag negatief, vooral voor de beheerder van "Vraag het aan Moneyou".
Deze man/vrouw krijgt het wschl. erg op de heupen door de bakken kritiek die onophoudelijk over Moneyou uitgekieperd worden en zit intussen misschien uit te kijken naar een aangenamere werkomgeving.
Toch, na aanvankelijk de kat uit de boom te hebben gekeken, ben ik na de voortdurende tekortkomingen van Moneyou, stilletjesaan geneigd alle criticasters gelijk te geven.
Deze bank draait niet alleen vierkant, buiten de rentevoet en de behoorlijke rating is er tevens amper iets positiefs over Moneyou te vermelden.
Daarom A380 stel ik voor een lijst te maken met hun GOEDE punten. Dat zal minder tijd vergen dan wat jij hierboven voorstelde!
Deze man/vrouw krijgt het wschl. erg op de heupen door de bakken kritiek die onophoudelijk over Moneyou uitgekieperd worden en zit intussen misschien uit te kijken naar een aangenamere werkomgeving.
Toch, na aanvankelijk de kat uit de boom te hebben gekeken, ben ik na de voortdurende tekortkomingen van Moneyou, stilletjesaan geneigd alle criticasters gelijk te geven.
Deze bank draait niet alleen vierkant, buiten de rentevoet en de behoorlijke rating is er tevens amper iets positiefs over Moneyou te vermelden.
Daarom A380 stel ik voor een lijst te maken met hun GOEDE punten. Dat zal minder tijd vergen dan wat jij hierboven voorstelde!
Ooit was "Europa" een mooi project!
Vlo, de lijst van de GOEDE punten is helaas inderdaad kort en staat in uw vorige post : de rentevoet en de rating. Niet onbelangrijk natuurlijk maar het plezier om met een bank te werken wil ook wat en dat moet bij MY zeker niet gezocht worden. Na het succes van NIBC zijn ze duidelijk (bewust of onbewust) slecht voorbereid mee op de kar gesprongen en hoewel ik de steeds de indruk heb dat NIBC constant werkt aan de service voor zijn klanten, liggen ze bij MY daar duidelijk niet van wakker. Helaas !
Inderdaad A380. Dat ben ik volledig met je eens. Fouten kunnen overal gebeuren, beginnersziekten zijn te vergeven, ... maar ik stoor me enorm aan het feit dat je nauwelijks reactie krijgt op al die ongemakken en dat ze bij de helpdesk de klanten blijkbaar (zelf geen ervaring mee) steeds afschepen en er ook niet in slagen om op een deftige termijn iets recht te zetten.
Zoals je zegt: ze lijken er niet wakker van te liggen. Ik vrees dat als ze dat niet veranderen, die houding op deen duur nefast gaat worden...
Zoals je zegt: ze lijken er niet wakker van te liggen. Ik vrees dat als ze dat niet veranderen, die houding op deen duur nefast gaat worden...
Ja, Nightwolf, ik had gehoopt dat er tenminste een (liefst positieve) reactie van MY zou komen maar zelfs dat lef hebben ze blijkbaar niet. Er zullen voorlopig nog genoeg spaargelden binnenkomen, zeker?
Mee eens, Yaris. Hoewel het concept van MY iets anders is, is op de klantendienst van Rabo bij mijn weten niks aan te merken.