Tegenrekening
Tegenrekening
Waarom is mijn tegenrekening "verdwenen" ? Moet ik nu altijd opnieuw ingeven ? (Het is mijn "vaste rekening" bij een andere bank)
Re: Tegenrekening
Beste, wanneer u een overschrijving wenst uit te voeren naar een externe rekening dient u de eerste maal inderdaad het rekeningnummer op te geven. Onderaan kunt u dan aanvinken 'Opslaan in mijn lijst van begunstigden'. De volgende keer kunt u dan de begunstigde selecteren door op de knop 'Kies' te klikken naast het naamveld in uw overschrijvingsformulier.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Merci,
vg, Paul
vg, Paul
Beste,
Het zal wel aan mij liggen....maar een tegenrekening maken lukt mij niet. Heb zojuist als test 0,04 euro overgeschreven naar mijn KBC rekening (de tegenrekening waarnaar ik mijn MEdirect rente stuur)....maar kan die gegevens nergens "opslaan" als tegenrekening.
Het zal wel aan mij liggen....maar een tegenrekening maken lukt mij niet. Heb zojuist als test 0,04 euro overgeschreven naar mijn KBC rekening (de tegenrekening waarnaar ik mijn MEdirect rente stuur)....maar kan die gegevens nergens "opslaan" als tegenrekening.
Beste, wanneer u een overschijving uitvoert, kunt u onderaan 'Opslaan in lijst van begunstigden' aanklikken. Ter illustratie hier even afbeelding met aanduiding van het betreffende aanvinkvakje. Misschien dat u daar heeft overgekeken.pol schreef: ↑30 april 2018, 17:12 Beste,

met zijn slimme telefoon natuurlijk 

een klant die geen verrichtingen meer kan doen
Zijn geld daar de rest van zijn leven laten staan en nalaten aan zijn erfgenamen.
en een stuk aan de fiscus en een stuk aan de inflatie, als er dan eventueel nog iets zou overblijven dan is het voor de erfgenamen

“U heeft er iets langer op moeten wachten, maar nu maandag 30 april vernieuwt MeDirect de beveiligde website. U bankiert nog steeds in uw vertrouwde omgeving, maar met een nieuw design en enkele nieuwe functionaliteiten.
De belangrijkste verandering is de nieuwe inlogprocedure. Voortaan logt u in met een veilige combinatie van:
- uw gebruikersnaam
- nieuw wachtwoord
- GSM waarop u een SMS-code ontvangt”
Met een gewone GSM. Ik heb geschreven dat ik GEEN domme telefoon heb......Yaris schreef: ↑1 mei 2018, 10:05![]()
“U heeft er iets langer op moeten wachten, maar nu maandag 30 april vernieuwt MeDirect de beveiligde website. U bankiert nog steeds in uw vertrouwde omgeving, maar met een nieuw design en enkele nieuwe functionaliteiten.
De belangrijkste verandering is de nieuwe inlogprocedure. Voortaan logt u in met een veilige combinatie van:
Wist je dat niet? Vandaar mijn vraag: hoe ga je inloggen als je geen sms’jes kunt ontvangen?
- uw gebruikersnaam
- nieuw wachtwoord
- GSM waarop u een SMS-code ontvangt”
Ah, dan heb je wel een slimme telefoon? Dan is er geen probleem. Mijn excuses.