Telefoneren via een alternatieve provider genre 1616 / 1602
Telefoneren via een alternatieve provider genre 1616 / 1602
Bestaat dat systeem met die nummers nog die je voor het te bellen telefoonnummer moest kiezen ?
Bv 1616 en dan 03 123 456 .. Alles op een rij en dat werd dan afgerekend via die alternatieve provider... ?
Ik was vroeger klant bij Callcheap via 1616 en dat werkte goed.
Verder heb ik nog eens rondgekeken en niet veel meer gevonden (work in progress).
Buiten Scarlet, Proximus, Telenet, of VOIP :
gebruikt iemand nog andere systemen om met een vaste telefoon te bellen ?
Zelf heb ik alleen nog een mobiel unlimited abonnement om mee te bellen maar kan het ook nog goedkoop via een vaste lijn ? Ik ben uit die dingen al een tijdje uit.
Een sim / pstn gateway is in theorie een goed idee maar waar koop je een volledig betrouwbaar systeem en wat kost het.. ?
Bv 1616 en dan 03 123 456 .. Alles op een rij en dat werd dan afgerekend via die alternatieve provider... ?
Ik was vroeger klant bij Callcheap via 1616 en dat werkte goed.
Verder heb ik nog eens rondgekeken en niet veel meer gevonden (work in progress).
Buiten Scarlet, Proximus, Telenet, of VOIP :
gebruikt iemand nog andere systemen om met een vaste telefoon te bellen ?
Zelf heb ik alleen nog een mobiel unlimited abonnement om mee te bellen maar kan het ook nog goedkoop via een vaste lijn ? Ik ben uit die dingen al een tijdje uit.
Een sim / pstn gateway is in theorie een goed idee maar waar koop je een volledig betrouwbaar systeem en wat kost het.. ?
Re: Telefoneren via een alternatieve provider genre 1616 / 1602
Tot vorig jaar augustus gebruikten wij 1636 op onze vaste lijn. Zonder abonnement, nooit iets getekend. Gewoon 1636 en we kregen een aparte faktuur. Dat was van Talktalk, overgenomen door Digiweb en nadien door United telecom. Ik weet niet of het nog aangeboden wordt.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Telefoneren via een alternatieve provider genre 1616 / 1602
Als ik me niet vergis zat er met die dingen wel een addertje onder het gras bij bv Proximus :
als je niet hun standaard tarieven neemt in plaats van de voordelige tarieven om 's avonds en in het weekend gratis te bellen zou men je bij Proximus (als ik het me goed herinner) telkens 82 cent aanrekenen voor een 'andere oproep' buiten de daluren.
Weet iemand daar meer over ?
als je niet hun standaard tarieven neemt in plaats van de voordelige tarieven om 's avonds en in het weekend gratis te bellen zou men je bij Proximus (als ik het me goed herinner) telkens 82 cent aanrekenen voor een 'andere oproep' buiten de daluren.
Weet iemand daar meer over ?