Telenet combi die er geen is
-
Constant40
- Newbie

- Contacteer:
Telenet combi die er geen is
In de tv shop van Telenet wordt reclame gemaakt voor een korting van de combi Play More en Netflix. Ik had Play More en betaalde 26.99 Euro en zou met de combo 37.99 Euro gaan betalen. Exact evenveel als alles apart. Dit is het antwoord van de klantendienst, komt er eigenlijk gewoon op neer: jammer dat je het gezien hebt, maar de combo is uiteraard een leugen, we rekenen erop dat de meeste van onze klanten niet aan het rekenen gaan:
Ik begrijp dat dit verwarrend voor je is, zeker omdat je volgens de shop een besparing van €5,99 zou moeten hebben met de combi Play More en Netflix, maar je nu merkt dat de prijs van €37,99 hetzelfde blijft en er dus geen voordeel zichtbaar is. Momenteel betaal je €26.99 voor Play More. Als je overgaat naar de combo met Netflix wordt het inderdaad €37.99. Er is geen actie gaande waarbij de kosten op de combo kunne verminderen.
Ik begrijp dat dit verwarrend voor je is, zeker omdat je volgens de shop een besparing van €5,99 zou moeten hebben met de combi Play More en Netflix, maar je nu merkt dat de prijs van €37,99 hetzelfde blijft en er dus geen voordeel zichtbaar is. Momenteel betaal je €26.99 voor Play More. Als je overgaat naar de combo met Netflix wordt het inderdaad €37.99. Er is geen actie gaande waarbij de kosten op de combo kunne verminderen.
Re: Telenet combi die er geen is
Gaat allemaal beteren nu ze terug in 2027 naar de beurs gaan onder de naam Ziggo Telenet.
Blijkbaar moeten er nog wat cable cutters bijkomen.
Zowel in Belgie als Nederland.
Of zouden ze plots weer veel winst maken.
Blijkbaar moeten er nog wat cable cutters bijkomen.
Zowel in Belgie als Nederland.
Of zouden ze plots weer veel winst maken.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.