Telenet of Belgacom?
Re: Telenet of Belgacom?
Klopt, mijn fout, had er overgekeken. 'T was weeral te mooi om waar te zijn.Bartd schreef:Die 5,95 is enkel voor de huur van de HD ontvanger. Er komt nog 9,9 euro bij voor het abonnement.cp1234 schreef: Iemand ervaring met TV-Vlaanderen ?
Als ik hun pakket zie, 5,95euro/ maand lijkt me dat echt wel een goede prijs voor digitale tv, je moet wel 24 maanden nemen en een decoder van 99 euro.
Maar toch, iemand ervaring met TV-Vlaanderen?
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Ik heb al van verschillende mensen gehoord dat wanneer het slecht weer is, de beeldkwaliteit van TV Vlaanderen minder is. Zelf heb ik er totaal geen ervaring mee.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
-
- Sr. Member
- Contacteer:
ik zit bij telenet. Digicorder gekocht ( nooit problemen mee gehad, werkt perfect ) en heb ergens een shake aan 42,00 € / maand voor telefonie en internet. Daarnaast heb je wel natuurlijk het kabel abonnement dat verplicht blijft ( wordt maandelijks geind ) , maar is wel een voordeel natuurlijk moest digitaal niet werken. ( Vroeger zo bij Belgacom een hele poos zonder tv gezeten. ) Daarnaast heb ik freephone 24 ( 5,OO € extra ) ken je beller ( 3,?? € extra ) plus pakket dig tv ( +- 14,00€ extra ) + momenteel nog prime ( 10,00€ voor 3 maand ) Kom ik aan zo een +- 80,00€ / maand. Als je enkel tv + telefoon nodig hebt en niet voor 16u00 aan het bellen slaat vind ik 42,00€ best een aangenaam bedrag. Natuurlijk alles heeft zijn voor en nadelen. Al aan gedacht om bij scarlet te gaan, maar daar konden ze nooit exact zeggen wanneer je aansluiting er ging komen ....
Dus als ik het goed begrijp is de kost van zo'n shake+ van Telenet zoals die gepubliceerd staat overal niet juist, maar moet je er nog zo'n 14 € bijrekenen per maand...
Inderdaad. Ik heb het vandaag nog betaald: Abonnement kabel-tv €10,62 en Auteursrechten €2,72. Samen maakt dat €13,33. Nu is het wel zo dat als je al een abonnement kabel tv had je dit gewoon blijft doorbetalen. Wat betreft die auteursrechten weet ik niet of je dit zonder digitale tv ook al moet betalen.Vaganzza schreef: Dus als ik het goed begrijp is de kost van zo'n shake+ van Telenet zoals die gepubliceerd staat overal niet juist, maar moet je er nog zo'n 14 € bijrekenen per maand...
Feitelijk is het totaal ongehoord wat Telenet doet: voor je van digitale tv wil genieten moet je eerst een gewoon abonnement kabel tv hebben waar je vervolgens geen gebruik meer van maakt tenzij je ergens een tweede tv hebt staan.
klopt. Ik vind het eigenlijk misleidende reclame. maarja, das tegenwoordig helemaal in.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Misschien nog meegeven dat je met digitale tv 12% BTW betaald ipv 21% op de gewone kabel. IK vind digitale tv best goed, maar als je niet veel tv kijkt / niet veel opneemt / geen kinderen hebt / een goeie videotheek hebt is het vrij nutteloos
Zelfs met enkel een analoog abonnement bij telenet kunnen een, een HD, canvas,.. en nog enkele andere toch digitaal ontvangen worden.
Deze zenders worden namelijk niet gecodeerd.
Je moet dan wel een dvb-c ontvanger hebben (bij nieuwere televisies is dat ingebouwd).
Deze zenders worden namelijk niet gecodeerd.
Je moet dan wel een dvb-c ontvanger hebben (bij nieuwere televisies is dat ingebouwd).
Ja Bartd dit was zo!
Maar ik had dus alle zenders digitaal via de digituner en nu nog enkel zoals je zegt Een, CAnvas ( ik denk een achttal) maar de favoriete zenders zijn weg, geen VTM, VT4 enz meer. Heb me laten vangen door de verkoper want digitaal was dit beeld zoveel mooier, maar enkele maanden daarna foetsie, en hij, de verkoper moet dat geweten hebben! Dus waarom de mensen nog een TV verkopen die duurder was met digituner wetende dat ze gecodeerd gingen worden!
Smerige streek, hij zegt dat hij het niet wist, larie denk ik!
greetz
Maar ik had dus alle zenders digitaal via de digituner en nu nog enkel zoals je zegt Een, CAnvas ( ik denk een achttal) maar de favoriete zenders zijn weg, geen VTM, VT4 enz meer. Heb me laten vangen door de verkoper want digitaal was dit beeld zoveel mooier, maar enkele maanden daarna foetsie, en hij, de verkoper moet dat geweten hebben! Dus waarom de mensen nog een TV verkopen die duurder was met digituner wetende dat ze gecodeerd gingen worden!
Smerige streek, hij zegt dat hij het niet wist, larie denk ik!
greetz
Belgacom of telenet?
Eigenlijk geen enkele vd twee, zijn beide logge monopolisten.
Verkopen hun internet en televisie veel te duur. Klanten zijn melkkoeien.
Er zijn anderen op de markt maar nog altijd te afhankelijk ( gebruik van het net ! )
Veel politici ook in de raden van bestuur van beide ondernemingen.
Spijtig genoeg is het soms kiezen tussen de duivel of de duivel.
Eigenlijk geen enkele vd twee, zijn beide logge monopolisten.
Verkopen hun internet en televisie veel te duur. Klanten zijn melkkoeien.
Er zijn anderen op de markt maar nog altijd te afhankelijk ( gebruik van het net ! )
Veel politici ook in de raden van bestuur van beide ondernemingen.
Spijtig genoeg is het soms kiezen tussen de duivel of de duivel.
Op mijn analoge kabel (telenet) heb ik ruim 30 posten en er is geen bal op: veel te veel sport, kookprogramma's ben ik zo beu als koude pap, flutreeksen en flauwe soaps, en dan al die programma's waar elke week iemand afvalt of weggestemd wordt. Zijn er dan op digitale tv betere/andere programma's die wel de moeite waard zijn? Of krijg je gewone dezelfde slechte programma's in betere kwaliteit? Voor mij hoeft het niet die digitale tv, maar vroeg of laat schaffen ze de analoge wel af en krijgen we die digitale wel in onze strot geramd!
Klanten zijn melkkoeien, volledig eens en het aanbod is echt bedroevend, hoelang nog dit monopolie ? Mensen verplichten digitaal te gaan, vb Kanaal Z
Digitaal via antenne.
Goede kwaliteit en voor de inhoud maakt het niet uit of je 30 of 3 kanalen ontvangt. En als er al eens een goede serie bestaat koop ik ze wel op DVD.
Goede kwaliteit en voor de inhoud maakt het niet uit of je 30 of 3 kanalen ontvangt. En als er al eens een goede serie bestaat koop ik ze wel op DVD.
tvvl kan een alternatief maar bvb geen sport bedoel hiermeecp1234 schreef:Klopt, mijn fout, had er overgekeken. 'T was weeral te mooi om waar te zijn.Bartd schreef:
Die 5,95 is enkel voor de huur van de HD ontvanger. Er komt nog 9,9 euro bij voor het abonnement.
Maar toch, iemand ervaring met TV-Vlaanderen?
belgacom belgisch voetbal , telenet buitenlands voetbal.
basis abbo 9,95 per maand max abbo 19,9 inclusief hd kanalen.
nu lees beeld valt uit , ja kan gebeuren bij onweder , hevige sneeuwval.
hoe lang gewoonlijk een paar minuutjes.
weet ook dat tvvl een kleine speler is in het sat gebeuren.
tvvl kijken zonder abbo lukt kan ook maar das dan weer iets anders.
meer info login en gmail.com.
Ik ben nog steeds bezig met te vergelijken
Ik geraak maar niet wijs uit het digitale TV aanbod. Ik ben nu aan het twijfelen tussen Telenet en Scarlet. Belgacom valt al definitief af. Maar wat is het verschil in Digitale TV precies? Mij lijkt het dat bij Telenet meer zenders inbegrepen zijn, of zie ik dat verkeerd? Maar natuurlijk wat zijn die waard t.o.v. de meerprijs (toch 18,33€ of 22,33€/maand).