Telenet
Telenet
Heeft er iemand ervaring met Gsm verbinding bij telenet? Ik ben abonnee bij telenet met een shake pack, met mijn Gsm nog bij Proximus. Bij telenet zou mijn abonnemet gratis zijn, alleen de gesprekken moeten betaald worden. Dat is toch een abonnement wat ik uitspaar.
Re: Telenet
Ik en mijn vriendin zijn vorig jaar overgestapt van Mobistar naar Telenet.Wij hadden internet en 2 herlaadkaarten bij Mobistar.Aangezien wij in een bosrijke omgeving wonen was internet een ramp.Mobiel bellen was soms ondermaats.Omdat wij al een vaste lijn hadden bij Telenet hebben wij nu een shake pack.Vaste lijn,draadloos internet en 2 gsm's.De GSM verbinding is nu zelfs beter.Toch werkt Telenet op mobiel vlak samen met Mobistar.Het is mij een raadsel waarom het sinds de overgang wel beter is.Plaatsing,instalatie en overdracht gsmnrs is allemaal probleemloos verlopen.Ik had al veel eerder Telenet in huis moeten halen.Dan was mij veel ergernis en praatjes van Mobistar gespaard gebleven.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Er zijn veel problemen met de gsmdiensten van Telenet. Neem maar eens een kijkje op een telecomforum.
- disterminator
- Hero Member
- Contacteer:
Ik bel al mobiel via Telenet sinds ze dat ingevoerd hebben, nooit enige last mee gehad.
Wat me wel straf lijkt is dat iemand die overschakelt van Mobistar naar telenet opeens betere ontvangst zou hebben. Telenet heeft zelf geen GSM netwerk, je belt maw nog steeds via dezelfde Mobistar mast als vroeger, alleen je afrekening krijg je van een ander bedrijf ..
Wat me wel straf lijkt is dat iemand die overschakelt van Mobistar naar telenet opeens betere ontvangst zou hebben. Telenet heeft zelf geen GSM netwerk, je belt maw nog steeds via dezelfde Mobistar mast als vroeger, alleen je afrekening krijg je van een ander bedrijf ..
Proximus heeft mij destijds(10 jaar geleden) een abonnement aangesmeerd voor 2 jaar.Mijn vriendin heeft destijds een abonnement aangesmeerd gekregen van Base dat goedkoper zou zijn dan een vaste lijn.Allemaal boerenbedrog.Bij Telenet zullen er ook wel ontevreden klanten zijn.Zo kunnen we uren blijven doorgaan.Net zoals bij verzekeringen,electriciteitsmaatschappijen,enz.Telenet is de grootste kanshebber om de 4de telecomoperator in Belgie te worden als de 4de licentie binnenkort word toegewezen.Kan de concurrentie alleen maar ten goede komen.Wook schreef:Er zijn veel problemen met de gsmdiensten van Telenet. Neem maar eens een kijkje op een telecomforum.
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Ik heb het "0-euro abonnement" bij Telenet een tijdlang gehad. Op zich was ik daar best tevreden van.
Ben overgestapt naar een andere operator omdat ik geen Telenet meer heb.
Ben overgestapt naar een andere operator omdat ik geen Telenet meer heb.
Is er geen shake meer met telefonie,mobiel, internet & digitale televisie? Wou eens vergelijken wat het prijsverschil was...
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Wij hebben nu al een jaar of 3 Telenet voor GSM. Dat zit in het pakket dat we hebben. Nooit geen enkel probleem mee gehad, zowel in binnen- als buitenland. Je belt inderdaad gewoon via het Mobistar netwerk, maar de factuur komt van Telenet.
Re: Telenet verhoogt tarieven 2014
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 9_00878703" onclick="window.open(this.href);return false;
Goed nieuws mensen
,telenet verhoogt de tarieven voor vaste diensten in 2014
Nieuwe klanten krijgen wel een bijna gratis ipad mini cadeau en wat krijgen de brave bestaande klanten die al jaren klant zijn???
Een slag in het gezicht
Dat ze maar rap die kabel opensmijten!!!
https://www.facebook.com/pages/TelenetW ... 3345716402" onclick="window.open(this.href);return false;
Goed nieuws mensen

Nieuwe klanten krijgen wel een bijna gratis ipad mini cadeau en wat krijgen de brave bestaande klanten die al jaren klant zijn???
Een slag in het gezicht

Dat ze maar rap die kabel opensmijten!!!
https://www.facebook.com/pages/TelenetW ... 3345716402" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Telenet verhoogt tarieven 2014
Inderdaad, op dit vlak lopen wij hier weer een 15-tal jaren achter... Waarom kan PSTN wel opengesteld worden maar de kabel niet? Weer een of andere duistere exclusiviteitsdeal die ze met Teleslet hebben afgesloten eind jaren '90? Where's the EU bitching and complaining when you need it?! :-)dries944 schreef:Dat ze maar rap die kabel opensmijten!!!
Ik heb een nul-euro abonnement en als je er in slaagt om minder te bellen dan de waarde van een postzegel krijg je geen factuur.
Gezien ik GSM'en slecht vind voor de gezondheid doe ik enkel het minimale en heb alzo nog nooit een factuur gekregen.
Betreft: kabel opsmijten. Waarom is er nu plots geen respect meer voor eigendom? Waarom parasietconcurrentie toelaten?
Gezien ik GSM'en slecht vind voor de gezondheid doe ik enkel het minimale en heb alzo nog nooit een factuur gekregen.
Betreft: kabel opsmijten. Waarom is er nu plots geen respect meer voor eigendom? Waarom parasietconcurrentie toelaten?
-
- VIP member
- Contacteer:
Parasiet concurrentie? Er bestaat geen concurrentie in Belgie omtrent vaste telefonie/internet en dat is voor iedereen schadelijk!
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!
Belgacom en Telenet.
Je hebt toch de keuze?
En al die parasieten via Belgacom.
Geen één die wil investeren in een nieuw netwerk want dat vergt een langetermijninvestering en alleen vluge winst telt nog tegenwoordig.
Dat Telenet en Belgacom duur zijn daar ga ik mij niet over uitspreken. De aandeelhouders willen dan ook veel dividenten of ze dumpen het aandeel.
Je hebt toch de keuze?
En al die parasieten via Belgacom.
Geen één die wil investeren in een nieuw netwerk want dat vergt een langetermijninvestering en alleen vluge winst telt nog tegenwoordig.
Dat Telenet en Belgacom duur zijn daar ga ik mij niet over uitspreken. De aandeelhouders willen dan ook veel dividenten of ze dumpen het aandeel.
openstellen is nog verschillend van gratis hé.
Telenet zou vergoed worden als het kabel openstelt.
Telenet zou vergoed worden als het kabel openstelt.
-
- Full Member
- Contacteer:
Je hebt niet altijd de keuze aangezien de gebruikte technieken heel erg verschillend zijn. Wij kunnen enkel digitale TV bij Telenet verkrijgen aangezien wij redelijk afgelegen (= op 1 km van de stadskern) wonen en het signaal op de koperkabel afzwakt naarmate de afstand groter wordt.
Wat het parasiteren betreft: Dus 1 koperkabel van Belgacom, 1 van Dommel, 1 van Scarlet, 1 van EDPnet en 1 van Tele2 naar mn huis ipv 1tje zoals we nu hebben? En iedere provider zn eigen wijkcentrale? En dus ook al die kabels/routers/switches onderhouden terwijl ik er maar 1 gebruik? En dan ook iedere keer de straat opensmijten wanneer er een kabeltje versleten is ipv 1 keer? Dit voor dezelfde prijs natuurlijk?
Telenet moet zn kabel delen en ze zijn er mee bezig maar ze doen er alles aan om het te vertragen (via het gerecht en door eindeloze discussies met het BIPT over wat ze al dan niet in hun wholesale aanbod moeten stoppen en aan welke prijs).
Wat het parasiteren betreft: Dus 1 koperkabel van Belgacom, 1 van Dommel, 1 van Scarlet, 1 van EDPnet en 1 van Tele2 naar mn huis ipv 1tje zoals we nu hebben? En iedere provider zn eigen wijkcentrale? En dus ook al die kabels/routers/switches onderhouden terwijl ik er maar 1 gebruik? En dan ook iedere keer de straat opensmijten wanneer er een kabeltje versleten is ipv 1 keer? Dit voor dezelfde prijs natuurlijk?
Telenet moet zn kabel delen en ze zijn er mee bezig maar ze doen er alles aan om het te vertragen (via het gerecht en door eindeloze discussies met het BIPT over wat ze al dan niet in hun wholesale aanbod moeten stoppen en aan welke prijs).