telenet Wigo
-
anonymous
Re: telenet Wigo
Samen 25 euro of elk een abbonement van 25 euro?
In eerste geval kan je ook bv enkel internet en tv bij proximus afnemen. En ik weet ook niet hoeveel je belt.
In eerste geval kan je ook bv enkel internet en tv bij proximus afnemen. En ik weet ook niet hoeveel je belt.
Wij bellen beiden niet zodanig veel, maar gezien wij onze vaste telefonie zullen weglaten zal de beltijd op onze gsm wel toenemen. Per maand bellen wij op vandaag niet meer dan 2uur.
-
anonymous
Gebruik je mobiele data?
Anders kan ik je dit aanraden als je niet te ver van de centrale woont.
Je kan ook met 150 belminuten en dan is het 2 of 3 euro goedkoper. Sowieso als je beide bij die provider zit kan je naar elkaar gratis bellen voor 60 minuten per dag.
1 GB
300 belminuten
Mobile vikings 15 euro abbonement x 2 is 30 euro. (Met 150 belminuten is dit 26 euro)
Internet en TV bij proximus 55 euro.
Of:
Als je met 150 belminuten hebt kan je ook iets goedkoper.
bij orange love.
2 abbonementen dolfijn + internet en TV 6 maanden nu promo betaal je 69 euro en daarna 79 euro.
Dan heb je ook kabel
Anders kan ik je dit aanraden als je niet te ver van de centrale woont.
Je kan ook met 150 belminuten en dan is het 2 of 3 euro goedkoper. Sowieso als je beide bij die provider zit kan je naar elkaar gratis bellen voor 60 minuten per dag.
1 GB
300 belminuten
Mobile vikings 15 euro abbonement x 2 is 30 euro. (Met 150 belminuten is dit 26 euro)
Internet en TV bij proximus 55 euro.
Of:
Als je met 150 belminuten hebt kan je ook iets goedkoper.
bij orange love.
2 abbonementen dolfijn + internet en TV 6 maanden nu promo betaal je 69 euro en daarna 79 euro.
Dan heb je ook kabel