Teradyne Inc.
TIP
Teradyne Inc.
Hallo,
Ben dit bedrijf toevallig tegengekomen.. Heb dit bedrijf niet op dit forum gevonden dus daarmee.
Basic info (Wikipedia)
Teradyne, Inc., gevestigd in North Reading, Massachusetts in de Verenigde Staten, is een ontwikkelaar en leverancier van automatische testapparatuur. Tot de spraakmakende klanten van Teradyne behoren Samsung, Qualcomm, Intel, Analog Devices, Texas Instruments en IBM.
Teradyne Inc.
Ticker : TER op NASDAQ
Marketcap 23.64B (12/02/2021)
Koers-winst verhouding : 33.27
Uitstaande aandelen is over de loop der jaren gedaald wat uiteraard een goed punt is.
Alle kort termijn bezittingen zijn meer dan de korte termijn schulden, dus zouden op elke moment de korte termijn schulden kunnen afbetalen.
Rest kan u aflezen uit de tabel :

Bron voor cijfers : https://www.marketwatch.com/investing/s ... _quote_tab
Ben zelf vorige week hierin ingestapt. 3% van port.
Ik ben ingestapt op
30.35x FCF van 2020
26.88x FCF van 2021(Geschat)
25.34x FCF van 2022(Geschat)
Weet dat dit aan de "duurdere" kant is, maar momenteel is er een groot tekort aan chips en toebehoren waar sommige autofabrikanten hun posten van 3 naar 1 moeten brengen omdat ze geen chips hebben, of zelfs naar chips gaan van de vorige generatie.
Hoor graag jullie mening over deze cijfers/samenvatting.
Ik ben een beginnende belegger, indien er fouten zijn mag u mij altijd verbeteren of erop wijzen.
Eerste post, al doende leert men zeker ...
Ben dit bedrijf toevallig tegengekomen.. Heb dit bedrijf niet op dit forum gevonden dus daarmee.
Basic info (Wikipedia)
Teradyne, Inc., gevestigd in North Reading, Massachusetts in de Verenigde Staten, is een ontwikkelaar en leverancier van automatische testapparatuur. Tot de spraakmakende klanten van Teradyne behoren Samsung, Qualcomm, Intel, Analog Devices, Texas Instruments en IBM.
Teradyne Inc.
Ticker : TER op NASDAQ
Marketcap 23.64B (12/02/2021)
Koers-winst verhouding : 33.27
Uitstaande aandelen is over de loop der jaren gedaald wat uiteraard een goed punt is.
Alle kort termijn bezittingen zijn meer dan de korte termijn schulden, dus zouden op elke moment de korte termijn schulden kunnen afbetalen.
Rest kan u aflezen uit de tabel :

Bron voor cijfers : https://www.marketwatch.com/investing/s ... _quote_tab
Ben zelf vorige week hierin ingestapt. 3% van port.
Ik ben ingestapt op
30.35x FCF van 2020
26.88x FCF van 2021(Geschat)
25.34x FCF van 2022(Geschat)
Weet dat dit aan de "duurdere" kant is, maar momenteel is er een groot tekort aan chips en toebehoren waar sommige autofabrikanten hun posten van 3 naar 1 moeten brengen omdat ze geen chips hebben, of zelfs naar chips gaan van de vorige generatie.
Hoor graag jullie mening over deze cijfers/samenvatting.
Ik ben een beginnende belegger, indien er fouten zijn mag u mij altijd verbeteren of erop wijzen.
Eerste post, al doende leert men zeker ...
Re: Teradyne Inc.
uiteindelijk ingestapt ?
heeft het in ieder geval goed gedaan de laatste dagen en is volgens mij een goede investering
qualcomm en intel heb ik al
ik heb Baidu gekocht enkele weken terug : volgt dezelfde positieve beweging : benieuwd naar de resultaten vandaag
heeft het in ieder geval goed gedaan de laatste dagen en is volgens mij een goede investering
qualcomm en intel heb ik al
ik heb Baidu gekocht enkele weken terug : volgt dezelfde positieve beweging : benieuwd naar de resultaten vandaag
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ja, begin feb ingestapt. Staat ook in de post
3% van port, had beter meer geweest "tot nu toe" maar achteraf is het altijd makkelijk praten, als ik dat allemaal wist zat ik nu in Monaco...

a rising tide lifts all boats
de markt begint zich zorgen te maken in de inflatie....
meer liquiditeiten nemen ?
meer liquiditeiten nemen ?
only when the tide goes out you can see who has been swimming naked.
boten met kapotte motor blijven dan op het strand liggen.
'n bedrijf dat zijn aandelen terugkoopt, gezonde groei heeft en "redelijke" winst marge, lijkt me geen boot met kapotte motor... dus verklaar u nader?
ik ben niet specifiek over dit bedrijf bezig.
Enkel maar wat algemene Buffett wijsheid voor een beginner
Enkel maar wat algemene Buffett wijsheid voor een beginner
na een daling van korte duur zijn we terug aan het stijgen
zowel Teradyne als Baidu
het wordt een mooi weekend!
zowel Teradyne als Baidu
het wordt een mooi weekend!