Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Sparen Kasbons en termijnrekeningen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

termijn rekeningen/kasbons

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
682 berichten
  • Pagina 26 van 46
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • …
  • 46
  • Volgende
TIP
Behaal de hoogste rente door te vergelijken kasbons - termijnrekeningen - step-up
Gwendoline1
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer Gwendoline1
Verstuur privébericht

Re: termijn rekeningen/kasbons

• Citeer

Bericht door Gwendoline1 » 28 maart 2023, 13:35

huisjetuintjefiets schreef: ↑28 maart 2023, 13:27
Gwendoline1 schreef: ↑28 maart 2023, 13:08 Orakel van Brakel en Huisjetuintjefiets, bedankt voor jullie reacties, nu hoef ik er me geen zorgen meer over te maken.
Ps. Crelan bied soms redelijke rente aan voor termijnrekening op 1jaar of kortere termijn maar schommeld ook en je moet telkens informeren, vanaf 2 jaar kun je het online zien.
:) jij ook bedankt voor de feedback. Ik denk dat enkel DB de rentevoeten publiceert op de website, die een keer per week wijzigen. Bij alle anderen moet je informeren. Bij BNPPF moest ik langsgaan op het kantoor. Bij DB was het twee keer telefonisch en dan bevestiging via email.
Bij BNP zijn de rentevoeten beter voor grote bedragen. Bij DB kun je enkel vanaf een groter bedrag.
Inderdaad, maar Axa en Crelan hun 2,75% op 3jaar stond hier wel bij de termijnrekeningen op spaargids, heeft ongeveer zo geweest vanaf wanneer de nieuwe staatsbons uit waren tot vorige week, nu maar 2,35% meer, maar inderdaad voor termijn van 1 jaar of korter moet je ook in kantoor informeren.

huisjetuintjefiets
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door huisjetuintjefiets » 28 maart 2023, 13:43

Gwendoline1 schreef: ↑28 maart 2023, 13:35 Inderdaad, maar Axa en Crelan hun 2,75% op 3jaar stond hier wel bij de termijnrekeningen op spaargids, heeft ongeveer zo geweest vanaf wanneer de nieuwe staatsbons uit waren tot vorige week, nu maar 2,35% meer, maar inderdaad voor termijn van 1 jaar of korter moet je ook in kantoor informeren.
Alle rentevoeten zijn sterk gedaald na de bank problemen in USA en met Credit Suisse.
Het is algemeen, zowel in USD als in EUR, en voor alle looptijden van termijnrekeningen en obligaties, behalve de zeer korte termijn.

PS: voor langer dan een jaar kies ik voor obligaties: op de secundaire markt kun je obligaties met 0% rente krijgen waardoor netto gelijk is aan bruto.

kikker82
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer kikker82
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door kikker82 » 28 maart 2023, 13:47

@ huisjetuintjefiets

waar koop je die obligaties? en wat zijn de aankoopkosten?

mvg

huisjetuintjefiets
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door huisjetuintjefiets » 28 maart 2023, 14:03

kikker82 schreef: ↑28 maart 2023, 13:47 @ huisjetuintjefiets

waar koop je die obligaties? en wat zijn de aankoopkosten?

mvg
Ik koop op Bolero en DB. Kosten zijn 0,5% bij DB + TOB. Bij Bolero is het wat lager, als je rekening houdt met de grensbedragen die gelden per schijf (ik koop steeds in veelvouden van 10.000). Op Euronext Brussel is het nog lager bij Bolero.

De kosten zijn dus hoog, maar het aanbod is zeer hoog. Je kunt zelf obligaties laten toevoegen. En door goed te kopen is netto gelijk aan bruto (na kosten).

Ik kocht er ook via Keytrade, maar sinds enkele weken is het zo moeilijk dat ik daar gestopt ben. Het was al zo dat het aanbod via de website gestopt was (de beurs van Luxemburg had hun systeem aangepast en Keytrade wou niet volgen). Maar je kon bellen naar een speciaal nummer, je kreeg een koers, en je zei: ja of neen. Nu moet je bellen naar de algemene klantendienst. Na lang wachten krijg je iemand aan de lijn. Je zegt wat je wil. Later word je dan opgebeld door een trader. Pff. Niet meer voor mij.

Met Medirect heb ik een discussie gevoerd over het feit dat Saxo de obligatie orders van Medirect uitvoert en dat Saxo geen obligatie orders meer mag uitvoeren. Ik kreeg steeds een antwoord totaal naast de kwestie. Uiteindelijk kreeg ik een antwoord van iemand die wel wist waarover het ging. Die persoon verzekerde mij dat Saxo wel correct de orders van Medirect uitvoert. Bij mij is het nooit gelukt. Ik kon nochtans steeds zien dat op de beurs orders gepasseerd waren lager dan mijn aankoopkoers. Niet slechts één keer, zeker 5 keer. Nu, het aanbod van Medirect is zeer beperkt voor obligaties. Ik heb mijn geld daar weggehaald.

huisjetuintjefiets
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door huisjetuintjefiets » 28 maart 2023, 14:13

Nog een aanvulling: bij DB betaal je een jaarlijkse kost per lijn in je effectenportefeuille, ik denk nu 8€ per lijn, max 300 per jaar.

Ik koop toch aan via DB om te spreiden (grotere bedragen dan, om die 8€ minder te laten doorwegen). Saxo, Medirect, Keytrade zijn afgevallen (bij Keytrade heb ik obligaties maar ik koop niet bij). Grootbanken zijn nog duurder. Brokers hebben een veel beperkter aanbod als je zowel Europees als US wil gaan en je krijgt geen voordelige koers, of zijn zeer duur (Goldwasser bijvoorbeeld, al hebben ze speciale tarieven als je veel miljoenen hebt).

bryanv
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer bryanv
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door bryanv » 28 maart 2023, 14:31

Wat is het risico met obligaties aan te kopen op de secundaire markt aan een hogere rente? Heb je dezelfde voorwaarden als met een termijnrekening dat je bij bank afsluit?

Demets3500
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Demets3500
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Demets3500 » 28 maart 2023, 14:34

Termijnrekening op 11m afgesloten bij ING vandaag aan 2,88%.

huisjetuintjefiets
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door huisjetuintjefiets » 28 maart 2023, 14:42

bryanv schreef: ↑28 maart 2023, 14:31 Wat is het risico met obligaties aan te kopen op de secundaire markt aan een hogere rente? Heb je dezelfde voorwaarden als met een termijnrekening dat je bij bank afsluit?
Hoe hoger het risico, hoe hoger de rente (en omgekeerd). De rente hangt af van de kredietwaardigheid van de uitgever en de overblijvende looptijd tot vervaldag (en soms ook speciale eigenschappen van de obligatie, zoals: vervroegd terugbetaalbaar, terugbetaalbaar in een andere munt,...).

Men spreekt bijvoorbeeld over "investment grade": dit zijn obligaties met beperkt risico. Het risico is niet 0, maar is "beperkt". Is in principe voor wie weinig risico wil lopen.

Je hebt ook AAA uitgevers, multinationale instellingen, waar tientallen landen aandeelhouder zijn, zoals de Wereldbank, de Aziatische of Amerikaanse of Europese Investeringsbank, of landen zoals Duitsland. Risico is hier in principe 0. Of beter gezegd: als het hier verkeerd loopt, is de hele financiële wereld om zeep.

Je hebt dus een hele waaier van ratings en dus rentevoeten.

Bij termijnrekeningen heb je anderzijds de staatsgarantie van 100.000 (indien het hele financiële systeem niet omvalt) wat je bij obligaties niet hebt.

Ik persoonlijk kies voor obligaties met niet te veel risico, gespreid over EUR en USD, gespreid over alle looptijden tussen 1 en 10 jaar en zelfs wat langer, gespreid tussen bedrijven en (supra)nationale instellingen. En termijnrekeningen bij verschillende banken tot ongeveer 1 jaar.
Laatst gewijzigd door huisjetuintjefiets op 28 maart 2023, 14:51, 2 keer totaal gewijzigd.

annetje
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer annetje
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door annetje » 28 maart 2023, 14:47

huisjetuintjefiets schreef: ↑28 maart 2023, 14:13 Nog een aanvulling: bij DB betaal je een jaarlijkse kost per lijn in je effectenportefeuille, ik denk nu 8€ per lijn, max 300 per jaar.
Als ik me niet vergis is het een dik jaar geleden al 12 euro geworden per lijn, maar nog steeds met een maximum van 300 euro per jaar.

bryanv
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer bryanv
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door bryanv » 28 maart 2023, 15:23

huisjetuintjefiets schreef: ↑28 maart 2023, 14:42
bryanv schreef: ↑28 maart 2023, 14:31 Wat is het risico met obligaties aan te kopen op de secundaire markt aan een hogere rente? Heb je dezelfde voorwaarden als met een termijnrekening dat je bij bank afsluit?
Hoe hoger het risico, hoe hoger de rente (en omgekeerd). De rente hangt af van de kredietwaardigheid van de uitgever en de overblijvende looptijd tot vervaldag (en soms ook speciale eigenschappen van de obligatie, zoals: vervroegd terugbetaalbaar, terugbetaalbaar in een andere munt,...).

Men spreekt bijvoorbeeld over "investment grade": dit zijn obligaties met beperkt risico. Het risico is niet 0, maar is "beperkt". Is in principe voor wie weinig risico wil lopen.

Je hebt ook AAA uitgevers, multinationale instellingen, waar tientallen landen aandeelhouder zijn, zoals de Wereldbank, de Aziatische of Amerikaanse of Europese Investeringsbank, of landen zoals Duitsland. Risico is hier in principe 0. Of beter gezegd: als het hier verkeerd loopt, is de hele financiële wereld om zeep.

Je hebt dus een hele waaier van ratings en dus rentevoeten.

Bij termijnrekeningen heb je anderzijds de staatsgarantie van 100.000 (indien het hele financiële systeem niet omvalt) wat je bij obligaties niet hebt.

Ik persoonlijk kies voor obligaties met niet te veel risico, gespreid over EUR en USD, gespreid over alle looptijden tussen 1 en 10 jaar en zelfs wat langer, gespreid tussen bedrijven en (supra)nationale instellingen. En termijnrekeningen bij verschillende banken tot ongeveer 1 jaar.
Dus, als een goede rentevoet op een bepaalde termijn(rekening) niet lukt, best eens kijken op de secundaire markt of daar iets beter te rapen valt. Misschien ook om wat spreiding te hebben? Met zoveel relatief (veilige) keuzes, zou je dan nog overwegen om een stuk liquide op een spaarboekje te laten staan?

pmu
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer pmu
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door pmu » 28 maart 2023, 16:00

Omwille van de kostenstructuur zijn obligaties typisch meer iets voor de langere termijn (3+ jaar), omdat anders transactiekosten + TOB te sterk beginnen doorwegen. Als aanvulling hierop zou je termijnrekeningen van een jaar of minder kunnen nemen. Strikt genomen kun je dan het gedeelte dat op spaarrekeningen staat, wat mij betreft tot een absoluut minimum beperken. In uiterste nood kunnen obligaties ook vroegtijdig verkocht worden, opgebouwde rente wordt zelfs vergoed. Minderwaarden zijn echter ook mogelijk bij vroegtijdige verkoop.

huisjetuintjefiets
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door huisjetuintjefiets » 28 maart 2023, 16:05

bryanv schreef: ↑28 maart 2023, 15:23 Dus, als een goede rentevoet op een bepaalde termijn(rekening) niet lukt, best eens kijken op de secundaire markt of daar iets beter te rapen valt. Misschien ook om wat spreiding te hebben? Met zoveel relatief (veilige) keuzes, zou je dan nog overwegen om een stuk liquide op een spaarboekje te laten staan?
Spreiding vind ik altijd een goed idee.
Voordeel van termijnrekening is dat je direct de rentevoet krijgt, geen andere kosten naast de 30% RV (indien dit niet verandert in de toekomst).
Nadeel van obligaties is dat de liquiditeit meestal veel lager is dan aandelen, ETFs. Dat zie je aan de spread: soms is er een verschil van 1% of zelfs hoger. Je weet niet op voorhand hoe hoog je de koers moet zetten. Als je de koers hoog zet, gaat je transactie door, maar betaal je misschien te veel. Zet je de koers te laag, dan heb je misschien niets. De laatste beurskoers kan een indicatie zijn, voor zover die koers echt is, en niet theoretisch: bij het begin van de dag wordt dikwijls een theoretische beurskoers gepubliceerd omdat er geen transacties kunnen doorgaan.
Ik zet mijn aankoopkoers meestal in de buurt van de laatste koers. Als het nog langlopende obligaties zijn, dan heeft dit minder belang en zet ik de koers wat hoger. Want anders kun je misschien blijven wachten.

Door de plotse daling van de rentevoeten door de bancaire problemen in USA en met Credit Suisse, zijn meerdere aankopen voor mij niet doorgegaan. Ik was bijna rond met de opbouw van mijn obligaties. Nu weet ik het niet goed: nu gewoon kopen, of nog afwachten: hopen op snelle stijging van de rentevoeten. Eind dit jaar lopen er alweer enkele van mijn obligaties en termijnrekeningen ten einde, en mag/moet/kan ik die cash weer beleggen.

(En voor wie het nog niet wist: of de ECB en de FED hun rentes nog gaan verhogen of niet, vind ik niet relevant voor rentes van obligaties en termijnrekeningen, behalve voor zeer kortlopende :) )

Een spaarboekje voor mij is enkel voor het geld dat ik onmiddellijk beschikbaar wil kunnen hebben voor onvoorziene, grotere uitgaven.

huisjetuintjefiets
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door huisjetuintjefiets » 28 maart 2023, 16:13

annetje schreef: ↑28 maart 2023, 14:47
huisjetuintjefiets schreef: ↑28 maart 2023, 14:13 Nog een aanvulling: bij DB betaal je een jaarlijkse kost per lijn in je effectenportefeuille, ik denk nu 8€ per lijn, max 300 per jaar.
Als ik me niet vergis is het een dik jaar geleden al 12 euro geworden per lijn, maar nog steeds met een maximum van 300 euro per jaar.
Klopt :) Bedankt voor de correctie.

bc148
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer bc148
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door bc148 » 29 maart 2023, 22:56

vandaag belfius op kantoor
5000 €
6 maand 2.21
12 maand 2.75

iemand anders andere cijfers?
wie heeft de cijfers bij ING?

snellen
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer snellen
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door snellen » 29 maart 2023, 23:07

vandaag bij ing 6 maand 2,48 en voor 12 maand 2,55 voor 10.000 euro

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

682 berichten
  • Pagina 26 van 46
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • …
  • 46
  • Volgende

Terug naar “Kasbons en termijnrekeningen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy