termijnrekening bij axa in AUD
TIP
termijnrekening bij axa in AUD
Ik ben lid van testaankoop invest. Zij raden alle obligaties aan in AUD. Blijkbaar een munt met potentieel? Ik heb nu echter ook gezien dat je bij Axa een termijnrekening kan openen voor 1jaar in AUD en zij een nettorendement bieden van 4.13procent ( 4.85 bruto), minimum inleg = 2000AUD.
Is dit interessant?
Is dit interessant?
Re: termijnrekening bij axa in AUD
Als testaankoop hier een positief advies voor geeft, zullen ze het hoogstwaarschijnlijk ook over een termijn hebben. Raden ze aan om de obligaties voor een langere termijn te houden of eerder voor een kortere ?fiston schreef: Ik ben lid van testaankoop invest. Zij raden alle obligaties aan in AUD. Blijkbaar een munt met potentieel? Ik heb nu echter ook gezien dat je bij Axa een termijnrekening kan openen voor 1jaar in AUD en zij een nettorendement bieden van 4.13procent ( 4.85 bruto), minimum inleg = 2000AUD.
Is dit interessant?
Als ze een kortere termijn aanraden is deze rekening niet slecht, als je natuurlijk gelooft dat de koers van de aud positief zal blijven tov de euro.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
testaankoop heeft het enkel over obligaties op een termijn van meestal 5jaar.
ik zal eens contact via mail opnemen met testaankoop opnemen hierover, en geef dan het bericht door.
ik zal eens contact via mail opnemen met testaankoop opnemen hierover, en geef dan het bericht door.
Kan je een paar adviezen van Test Aankoop Invest van 1 à 5 jaar terug posten ?fiston schreef: Ik ben lid van testaankoop invest. Zij raden alle obligaties aan in AUD. Blijkbaar een munt met potentieel? Ik heb nu echter ook gezien dat je bij Axa een termijnrekening kan openen voor 1jaar in AUD en zij een nettorendement bieden van 4.13procent ( 4.85 bruto), minimum inleg = 2000AUD.
Is dit interessant?
Van deze adviezen kunnen we me zekerheid zeggen of het iets waard was geweest.
Niemand kan weten waar de Australische dollar naar toe gaat. De algemene verwachting is dat er wel geen al te grote schommelingen zullen zijn, varatie hoogstens +100% tot -50%. Maar zelfs dat is geen zekerheid.
[b][i]Wat telt is de totale rente die je op het einde van het jaar op je spaarboekje aantreft.[/i][/b]
Wat zijn de kosten (wisselprovisie e.d.) 
vraag een simulatie
en bereken dan zelf je netto rendement.
Denkt eraan dit is niet zomaar een termijnrekening.
Je hebt een valuta risico
Dus zeker niet al je spaargeld erin steken
Het kan meevallen maar het kan ook tegenvallen
Wat zijn je mogelijkheden indien de koers tegenvalt op vervaldag?
Kan je storten op een spaarrekening om betere tijden te wachten.
Wat kost dat
Hoedanook 1 jaar is vrij kort voor zo een product.
"If you don't know it, don't buy it
vraag een simulatie
en bereken dan zelf je netto rendement.
Denkt eraan dit is niet zomaar een termijnrekening.
Je hebt een valuta risico
Dus zeker niet al je spaargeld erin steken
Het kan meevallen maar het kan ook tegenvallen
Wat zijn je mogelijkheden indien de koers tegenvalt op vervaldag?
Kan je storten op een spaarrekening om betere tijden te wachten.
Wat kost dat
Hoedanook 1 jaar is vrij kort voor zo een product.
"If you don't know it, don't buy it
Laatst gewijzigd door ted op 1 november 2009, 08:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Die AUD obligaties hebben een rendement van meer dan 6% bruto (bv. BMW aan 7,25%) op 5 jaar. Het zijn deze interessante rendementen die het wisselkoersrisico wat moeten compenseren. En zowiezo enkel voor beperkte bedragen (nooit meer dan 5% van je kapitaal).fiston schreef: Ik ben lid van testaankoop invest. Zij raden alle obligaties aan in AUD. Blijkbaar een munt met potentieel? Ik heb nu echter ook gezien dat je bij Axa een termijnrekening kan openen voor 1jaar in AUD en zij een nettorendement bieden van 4.13procent ( 4.85 bruto), minimum inleg = 2000AUD.
Is dit interessant?
In mijn ogen biedt de Axa termijnrekening geen dergelijk interessant rendement, zelfs al is het maar op een jaar. Waarom dan het wisselkoersrisico lopen ?
Misschien een leuk weetje: indien je een belegging in AUD doet bij Deutsche Bank, openen ze automatisch een gratis rekening in AUD, waarop ze de coupons uitkeren en later ook het kapitaal op terugstorten. Zo kan je zelf beslissen of het een goed moment is om terug naar EUR te converteren of misschien te wachten op een meer gunstige koers.
Dit principe heb ik ooit al toegepast op een belegging in dollar; toen die afliep stond de dollar aan 1,60, maar ik heb de dollars enkele maanden bijgehouden tot die terug aan 1,30 stond. Een groot verschil.
Laatst gewijzigd door robokat op 1 november 2009, 13:06, 1 keer totaal gewijzigd.