Termijnrekening DHB bank
TIP
Termijnrekening DHB bank
Wanneer de termijnrekening op de vervaldatum komt moet men 24 uur op voorhand verwittigen ,wanneer men het bedrag wil laten storten op de tegenrekening.
Anders wordt het geld terug belegd voor de zelfde periode aan de dan geldende rentevoet.
Hoe moet men dit melden?
Is dit telefonisch,via e-mail,per brief of per aangetekend schrijven?
Anders wordt het geld terug belegd voor de zelfde periode aan de dan geldende rentevoet.
Hoe moet men dit melden?
Is dit telefonisch,via e-mail,per brief of per aangetekend schrijven?
Re: Termijnrekening DHB bank
Het moet per brief!
Toch even een pluim voor DHB : kreeg een week na eindvervaldag borderel met interestafrekening, en met een herbelegging tegen de op dat moment geldende tarieven. Ik wou echter niet herbeleggen, en dus werd de nieuwe belegging na briefwisseling probleemloos geannuleerd.
Het zou natuurlijk eenvoudiger zijn als die 24-uur regel niet zou bestaan!!!
Toch even een pluim voor DHB : kreeg een week na eindvervaldag borderel met interestafrekening, en met een herbelegging tegen de op dat moment geldende tarieven. Ik wou echter niet herbeleggen, en dus werd de nieuwe belegging na briefwisseling probleemloos geannuleerd.
Het zou natuurlijk eenvoudiger zijn als die 24-uur regel niet zou bestaan!!!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
DHB geeft op 5 jaar bruto 3,75 met jaarlijkse rente(staat op hun site maar niet in de lijst van spaargids. Dit is een goede keuze volgens mij in deze tijden.
-
webmaster
die staat toch wel in onze lijst? of zie ik iets over het hoofd?
https://www.spaargids.be/sparen/vergeli ... sbons.html" onclick="window.open(this.href);return false;
webmaster
https://www.spaargids.be/sparen/vergeli ... sbons.html" onclick="window.open(this.href);return false;
webmaster
3.85% bij DHB op 5Jaar gekapitalseerd (maar de interest geeft geen rente). Dit staat in de lijst
3.75% bij DHB op 5jaar jarelijkse rente (dit staat volgens mij niet in de lijst)
3.75% bij DHB op 5jaar jarelijkse rente (dit staat volgens mij niet in de lijst)
Heeft iemand hier al ervaring mee? Ik heb al een week of 2 geleden een formulier opgestuurd om een termijnrekening te openen en tot op heden heb ik nog niets terug ontvangen (ik heb het naar het filiaal in gent opgestuurd)
Laatste keer dat ik een termijnrekening opende bij DHB was in september 2008. Ik stuurde de documenten wel naar Brussel. Alles verliep zoals het moet. Ik denk dat ze in Gent enkel kredietverrichtingen behandelen, geen spaarverrichtingen.coware schreef:(ik heb het naar het filiaal in gent opgestuurd)
Beste groeten.
Ik heb van DHB(heb een termijnrek. lopende) een brief gekregen dat vanaf 20 september alle diensten worden gecentraliseerd in Brussel, Koningsstraat, 168, 1000 Brussel. Tot nu toe was er ook een adres in Antwerpen niet in Gent.
Om een rekening te openen kun je een formulier downloaden, te vinden op hun site.
Opletten bij het aflopen van de termijnrekening, ze herbeleggen automatisch terug tenzij je op tijd meld dat je geld wil. Dit is ook bij citibank. Toch niet bij alle banken denk ik.
Om een rekening te openen kun je een formulier downloaden, te vinden op hun site.
Opletten bij het aflopen van de termijnrekening, ze herbeleggen automatisch terug tenzij je op tijd meld dat je geld wil. Dit is ook bij citibank. Toch niet bij alle banken denk ik.
ik heb reeds meerdere termijnrekeningen gehad en heb er nog steeds van hen, en daar is altijd alles vlot verlopen
na het verlopen van de eerste termijnrekening werd ook mijn geld herbelegd op een nieuwe termijnrekening met de desbetreffende termijn en geldende intrestvoeten
maar na een briefje gestuurd te hebben dat de toen nog lopende termijnrekeningen afgesloten moesten worden op vervaldatum, hebben ze ze steeds op tijd op de tegenrekening gestort
ook ik heb de brief ontvangen dat ze enkel het kantoor in Brussel behouden.
misschien toch maar eens daar informeren
na het verlopen van de eerste termijnrekening werd ook mijn geld herbelegd op een nieuwe termijnrekening met de desbetreffende termijn en geldende intrestvoeten
maar na een briefje gestuurd te hebben dat de toen nog lopende termijnrekeningen afgesloten moesten worden op vervaldatum, hebben ze ze steeds op tijd op de tegenrekening gestort
ook ik heb de brief ontvangen dat ze enkel het kantoor in Brussel behouden.
misschien toch maar eens daar informeren
Ik heb gebeld naar DHB Bank en het filiaal in gent gaat inderdaad sluiten,doesselaere schreef:Ik heb van DHB(heb een termijnrek. lopende) een brief gekregen dat vanaf 20 september alle diensten worden gecentraliseerd in Brussel, Koningsstraat, 168, 1000 Brussel. Tot nu toe was er ook een adres in Antwerpen niet in Gent.
om een rekening te openen moet je de documenten inderdaad naar Brussel sturen.