Termijnrekening Europabank
TIP
Termijnrekening Europabank
Iemand ervaring met een termijnrekening via Europabank? Bieden blijkbaar de mogelijkheid om vanaf een bepaald bedrag de interesten maandelijks of jaarlijks uit te keren. Tx. 
Re: Termijnrekening Europabank
Hallo,
Ja het is zo dat je er maandelijks interest kunt ontvangen!
Hier een inlichting van hun site maar het noemt maand rente rekening
Maand-rente-rekening
(minimum 10.000,00 EUR) 12 maand 0,90%
24 maand 1,10%
36 maand 2,40%
48 maand 2,65%
60 maand 3,00%
72 maand 3,15%
84 maand 3,40%
96 maand 3,90%
Groetjes
Jempi25
Ja het is zo dat je er maandelijks interest kunt ontvangen!
Hier een inlichting van hun site maar het noemt maand rente rekening
Maand-rente-rekening
(minimum 10.000,00 EUR) 12 maand 0,90%
24 maand 1,10%
36 maand 2,40%
48 maand 2,65%
60 maand 3,00%
72 maand 3,15%
84 maand 3,40%
96 maand 3,90%
Groetjes
Jempi25
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Termijnrekeningen met een rente minder dan een gewone spaarrekening is volgens mij toch niet interessant...
Ook Rabobank heeft dergelijke termijnrekening met uitkering per maand (comfort account).
Hier kun je zelf je berekeningen maken hoeveel intrest je kapitaal opbrengt. Je kunt zelfs een bepaalde intrest voor ogen houden en dan laten berekenen wat je kapitaal moet zijn om dit te halen. Leuk gadget op hun site.
mvg
Ook Rabobank heeft dergelijke termijnrekening met uitkering per maand (comfort account).
Hier kun je zelf je berekeningen maken hoeveel intrest je kapitaal opbrengt. Je kunt zelfs een bepaalde intrest voor ogen houden en dan laten berekenen wat je kapitaal moet zijn om dit te halen. Leuk gadget op hun site.
mvg
-
Guest
Een maandrente rekening openen lijkt me ook niet erg interessant nu. Maar opmerkelijk is wel dat de rentevoeten van Rabobank toch wel erg pover zijn tov Europabank.Luc B. schreef:Termijnrekeningen met een rente minder dan een gewone spaarrekening is volgens mij toch niet interessant...
Ook Rabobank heeft dergelijke termijnrekening met uitkering per maand (comfort account)
Hallo,
Een maand renterekening is volgens mij bedoeld om grote sommen geld te plaatsen, en deze rentes te gebruiken om bv na verkoop van een huis je huur te betalen! Of iets anders eventueel.
Maar wanneer je bv zeker wil zijn over je opbrengst over een langere looptijd, dan is dit een keuze.
Wat de toekomst brengt i.v.m. sparen?
Wie gaat het weten?
Ze beloven en ze zeggen al meer dan twee jaar dat de evolutie zal zijn dat de interesten gaan verhogen?
Maar ik denk bv dat dit fabeltje nog lang niet gaat opgelost zijn, want EUROPA is baas en niet de banken!
Dus wie zijn geld drie jaar geleden aan 4 % uitgezet had voor 4 jaar heeft nu meer dan behoorlijk winst (had natuurlijk liever véél meer)!
En al die fondsen op 8 jaar en 1 maand met kapitaal garantie, heb ik mijn buik ook van vol!
Ethias Lift, Multi, First, Axa Crest 40 enz. meer dan twee jaar nul opbrengst.
Wie de lotto kan voorspellen, mag mij bellen
Greetz
Jempi25
Een maand renterekening is volgens mij bedoeld om grote sommen geld te plaatsen, en deze rentes te gebruiken om bv na verkoop van een huis je huur te betalen! Of iets anders eventueel.
Maar wanneer je bv zeker wil zijn over je opbrengst over een langere looptijd, dan is dit een keuze.
Wat de toekomst brengt i.v.m. sparen?
Wie gaat het weten?
Ze beloven en ze zeggen al meer dan twee jaar dat de evolutie zal zijn dat de interesten gaan verhogen?
Maar ik denk bv dat dit fabeltje nog lang niet gaat opgelost zijn, want EUROPA is baas en niet de banken!
Dus wie zijn geld drie jaar geleden aan 4 % uitgezet had voor 4 jaar heeft nu meer dan behoorlijk winst (had natuurlijk liever véél meer)!
En al die fondsen op 8 jaar en 1 maand met kapitaal garantie, heb ik mijn buik ook van vol!
Ethias Lift, Multi, First, Axa Crest 40 enz. meer dan twee jaar nul opbrengst.
Wie de lotto kan voorspellen, mag mij bellen
Greetz
Jempi25
4% bruto of 3,4% netto op 8 jaar lijkt me niet slecht in deze tijden, voor die maanduitkeringsrekening blijkbaar 3,90% omdat ze hier waarschijnlijk meer werk aan hebben...
Ik volg jempi25 ivm de piste van de grotere bedragen en de interesten aan te wenden in andere projecten (bv. afbetaling huis, ...)
Ik volg jempi25 ivm de piste van de grotere bedragen en de interesten aan te wenden in andere projecten (bv. afbetaling huis, ...)
Volledig akkoord met Jempi, ik heb ook een "dexia life invest" met een minimum van 3,3% bruto, wordt netto mits 8 jaar en één dag.
Wacht voorlopig af om ook een som geld op 10 jaar te plaatsen en een degelijke rente te ontvangen per maand. Spijtig genoeg vind ik bij Rabo niet de juiste rente... moet toch minimaal 4,5% bruto halen op 10 jaar.
Twee weken terug ging het goed, en op vandaag merk ik terug een sterke daling van de lange termijn rente (toch bij Rabo).
Ben geen fan van Rabo doch die mensen passen wel omzeggens dagelijks hun rentes op termijnrekeningen aan, zodat je vrij goed een evolutie kunt volgen.
Wacht voorlopig af om ook een som geld op 10 jaar te plaatsen en een degelijke rente te ontvangen per maand. Spijtig genoeg vind ik bij Rabo niet de juiste rente... moet toch minimaal 4,5% bruto halen op 10 jaar.
Twee weken terug ging het goed, en op vandaag merk ik terug een sterke daling van de lange termijn rente (toch bij Rabo).
Ben geen fan van Rabo doch die mensen passen wel omzeggens dagelijks hun rentes op termijnrekeningen aan, zodat je vrij goed een evolutie kunt volgen.
Waar kan ik de "ratings" vinden van Europabank. Maken zij deel uit van een grootbank?
Europabank maakt volgens mij deel uit van de Crédit Agricole / Landbouwkrediet groep, waaronder ook Keytrade valt.
-
webmaster
Geen ratings voor Europabank, ook niet voor landbouwkrediet (moederholding)
Sorry maar heb ik het mis en is er toch een rating Landbouwkrediet? zie beneden van spaargids site?
Landbouwkrediet boekje A 1,00% 0,80% 1,80%
[+]
[-]
Details spaartarief
Basisrente 1,00%
Getrouwheidspremie 0,80%
Totaal rente 1,80%
Type rekening normaal
Minimum inleg €0
Vrijstelling roerende voorheffing Ja, eerste schijf van 1.730 Euro vrijgesteld van roerende voorheffing
Beoordelingen
Gemiddelde score
(6.3/10) Bekijk details
Schrijf hier zelf een beoordeling over Schrijf hier zelf een beoordeling over Landbouwkrediet
Details Bank
Groep/Holding Cooperatieve kassen / Credit Agricole
Land van de groep Frankrijk / Belgie
Rating Aa1/AA-/AA-
Wat is dit?
Land beschermingsfonds Belgie
(100.000 EUR per persoon en per instelling)
Groetjes
Jempi25
Landbouwkrediet boekje A 1,00% 0,80% 1,80%
[+]
[-]
Details spaartarief
Basisrente 1,00%
Getrouwheidspremie 0,80%
Totaal rente 1,80%
Type rekening normaal
Minimum inleg €0
Vrijstelling roerende voorheffing Ja, eerste schijf van 1.730 Euro vrijgesteld van roerende voorheffing
Beoordelingen
Gemiddelde score
(6.3/10) Bekijk details
Schrijf hier zelf een beoordeling over Schrijf hier zelf een beoordeling over Landbouwkrediet
Details Bank
Groep/Holding Cooperatieve kassen / Credit Agricole
Land van de groep Frankrijk / Belgie
Rating Aa1/AA-/AA-
Wat is dit?
Land beschermingsfonds Belgie
(100.000 EUR per persoon en per instelling)
Groetjes
Jempi25
-
webmaster
whoops, je hebt gelijk
ik ken m'n eigen site niet meer
ik ken m'n eigen site niet meer
Dronken van het succes (aandelendronken, optiedronken, ...)