Termijnrekening na vervaldag?
Termijnrekening na vervaldag?
Beste,
Sinds vorig jaar heb ik een termijndeposito bij Ethias Bank.
Dien ik voor het einde van de vervaldag (najaar '09) een aanvraag te sturen naar Ethias Bank als ik wil dat dit geld + intrest gestort wordt op mijn zichtrekening? (zie voorwaarden Ethias Bank Termijndeposito's). Of gebeurt dit automatisch? (Kapitalisatie op eindvervaldag?)
Het betreft hier een termijnrekening van 1 jaar.
In de algemene voorwaarden staat vermeld dat het bedrag anders opnieuw belegd wordt voor dezelfde termijn aan de huidige rentevoet...?
Met vriendelijke groeten
Sinds vorig jaar heb ik een termijndeposito bij Ethias Bank.
Dien ik voor het einde van de vervaldag (najaar '09) een aanvraag te sturen naar Ethias Bank als ik wil dat dit geld + intrest gestort wordt op mijn zichtrekening? (zie voorwaarden Ethias Bank Termijndeposito's). Of gebeurt dit automatisch? (Kapitalisatie op eindvervaldag?)
Het betreft hier een termijnrekening van 1 jaar.
In de algemene voorwaarden staat vermeld dat het bedrag anders opnieuw belegd wordt voor dezelfde termijn aan de huidige rentevoet...?
Met vriendelijke groeten
-
Optima Bank
- Woordvoerder

- Contacteer:
Re: Termijnrekening na vervaldag?
Beste, op de vervaldag van uw termijndeposito zullen zowel het kapitaal als de interesten op uw zichtrekening gestort worden. Indien dit voor u zo goed is hoeft u geen specifieke aanvraag te sturen naar onze bank.
Met vriendelijke groet,
Ethias Bank - Sales Support
Met vriendelijke groet,
Ethias Bank - Sales Support
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.