Termijnrekening niet verlengen
TIP
Termijnrekening niet verlengen
Ik heb een termijndeposito lopen bij Credit Europe die bijna ten einde loopt en meende me te herinneren dat deze automatisch verlengd worden tenzij er schriftelijk aangevraagd word om dit niet te doen. Na een beetje zoeken op de site van CE is dit ook effectief zo:
Alvast bedankt!
Dat was de eerste keer dat ik met eender welke vorm van sparen of beleggen in aanraking kwam, dus ben er eerlijk gezegd niet helemaal in thuis. Is er toevallig iemand die me wat meer uitleg kan geven in het hoe en wat van dat schriftelijk verzoek?Wij zullen een contract automatisch verlengen voor dezelfde looptijd aan de dan geldende rentevoet, tenzij schriftelijk verzoek van de klant om dit niet te doen.
Alvast bedankt!
Re: Termijnrekening niet verlengen
Gewoon een briefje sturen aan CE (moet zelfs niet aangetekend zijn)
met de vraag om op einddatum van het contract uw termijndeposito + rente
over te schrijven op uw spaarrekening.
met de vraag om op einddatum van het contract uw termijndeposito + rente
over te schrijven op uw spaarrekening.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
heb ook termijnrekening(en) bij CE
dacht dat het ook direct na afloop op de zicht kwam
de vriendelijke jongen heeft dat direct gedaan voor alle termijnrekeningen bij hun
heb dan getelefoneerd en het was direct in orde
bel naar 03/2065600 ipv hun dure 070 nr
grtjs
dacht dat het ook direct na afloop op de zicht kwam
de vriendelijke jongen heeft dat direct gedaan voor alle termijnrekeningen bij hun
heb dan getelefoneerd en het was direct in orde
bel naar 03/2065600 ipv hun dure 070 nr
grtjs
-
dri�s
Je kan via mail, tel of brief contact met hen opnemen.
Ik was dit vergeten dat deze automatisch verlend werd. Toen ik merkte dat het geld niet op mijn spaarrekening stond maar in een nieuwe termijnrekening zat, heb ik CE via mail gecontacteerd. Na enkele dagen stond alles op mijn spaarrekening.
Ik was dit vergeten dat deze automatisch verlend werd. Toen ik merkte dat het geld niet op mijn spaarrekening stond maar in een nieuwe termijnrekening zat, heb ik CE via mail gecontacteerd. Na enkele dagen stond alles op mijn spaarrekening.