Termijnrekening op Credit Europe
TIP
Re: Termijnrekening op Credit Europe
nu je het zegt, ik heb dat ook niet kunnen ingeven.Centiempje83 schreef: Ik heb die termijnrekening online geopend, maar ik ben nergens iets tegengekomen van verlenging of niet. Ik heb gewoon een bepaald bedrag kunnen ingeven, dan de duur (in mijn geval 12 maanden), en dan wanneer dat de renteuitkering moest gebeuren (jaarlijks of bij vervaldatum, maar voor een periode van 12 maanden kon uiteraard alleen de tweede optie). En daarna kreeg ik enkel een overzichtje van al de kenmerken van de termijnrekening en moest ik gewoon nog bevestigen.
Wanneer kon jij dan aanduiden dat je dit niet automatisch wil laten verlengen (is misschien goed om weten voor als ik er nog eentje zou openen)?
Misschien sturen ze mij dan ook nog wel een brief op...
Ik zal in dat geval zeker een mailtje sturen. Ze antwoorden altijd zeer snel.
Waiting for the financial meltdown...
Ik heb er eerlijk gezegd ook niets van gezien bij mijn online intekenen enkele dagen geleden maar het klinkt wel louche.. Voor de zekerheid vandaag maar 'n mailtje gestuurd dat ik geen automatische verlenging wil van dit contract en dat op einddatum alles op de CE Top Interest rekening moet worden gestort. Eens kijken over enkele de dagen hoe ze reageren...
Kan je het niet gewoon op de aanvraag bijschrijven (dus: niet automatisch verlengen aub!) en verzenden , mits bijhouden van een kopijtje ?
Ik heb bij de openingsaanvraag van onze rekening een papieren aanvraag voor termijnrekening ontvangen.
Ik ben wel sinds half december al aan het wachten op de rekeningnummer, jammer genoeg...
Ik heb bij de openingsaanvraag van onze rekening een papieren aanvraag voor termijnrekening ontvangen.
Ik ben wel sinds half december al aan het wachten op de rekeningnummer, jammer genoeg...
Onlangs een termijnrekening bij CE geopend en kon dus ook niet vermelden dat na deze termijn het bedrag moest worden overgeboekt en dus niet worden verlengd !
Ik heb hierover een mailtje gestuurd naar CE en ontving ongeveer een uurtje later dit bericht:
Dit moet schriftelijk per brief of fax bevestigd worden met
handtekening.
Met vriendelijke groeten,
Afkomstig van
Client Service Representative
Credit Europe Bank N.V.
Misschien een antwoord op jullie vraag ?
Ik heb hierover een mailtje gestuurd naar CE en ontving ongeveer een uurtje later dit bericht:
handtekening.
Afkomstig van
Credit Europe Bank N.V.
jafra schreef: Onlangs een termijnrekening bij CE geopend en kon dus ook niet vermelden dat na deze termijn het bedrag moest worden overgeboekt en dus niet worden verlengd !
handtekening.
Afkomstig van
Credit Europe Bank N.V.
heb wel nog steeds geen brief ontvangen van CE. Ik zal daar maar op wachten zejer
allesinds heb ik deze "miserie" e wel voor over om 5,75% gedurende 2 jaar te vangen
Waiting for the financial meltdown...
Roeland schreef:
heb wel nog steeds geen brief ontvangen van CE. Ik zal daar maar op wachten zejer
allesinds heb ik deze "miserie" e wel voor over om 5,75% gedurende 2 jaar te vangen
[/quote]
je moet wel zelf een brief (of fax) sturen naar CE om de stopzetting na termijn te vragen. bedoeling is dat er een handtekening bij staat !
5,75 %......inderdaad mooi, maar....het risico,hé
-
beursrat
Let op: depositogarantie tot € 100.000 (per persoon) geldt voor 1 jaar!
depositogarantie is wel mooi, maar ....beursrat schreef: Let op: depositogarantie tot € 100.000 (per persoon) geldt voor 1 jaar!
als deze wordt toegepast, hoe lang duurt het dan wel niet alvorens de centen terug in onze handen zijn ?
-
christine
kent iemand de huidige (vanaf vandaag) tarieven bij CE om een termijnrekening te openen? en blijven die tarieven dan behouden voor de ganse looptijd van de termijnrekening of worden die ook aangepast aan de veranderende waarden van de markt tijdens de looptijd? bedankt voor een antoordje
Met de nieuwe europese regeling zou het maar 35 dagen mogen duren.jafra schreef:depositogarantie is wel mooi, maar ....beursrat schreef: Let op: depositogarantie tot € 100.000 (per persoon) geldt voor 1 jaar!
als deze wordt toegepast, hoe lang duurt het dan wel niet alvorens de centen terug in onze handen zijn ?![]()
-
steven$
er circuleerden de laatse maand geruchten op het forum dan ze een aflopende bond hadden van heel veel usd eerst zou deze de 12de aflopen daarna zijde ze opt einde vd maand, de bank heeft deze dan toch kunnen betalen?
- centenkliever
- Hero Member

- Contacteer:
de geldende tarieven op het moment van onderschrijving dienen gedurende héél de looptijd gerespecteerd te blijven.christine schreef: kent iemand de huidige (vanaf vandaag) tarieven bij CE om een termijnrekening te openen? en blijven die tarieven dan behouden voor de ganse looptijd van de termijnrekening of worden die ook aangepast aan de veranderende waarden van de markt tijdens de looptijd? bedankt voor een antoordje
via de website-tarief heden:
Termijndeposito
Voorwaarden geldig vanaf 17.09.2008 tot nader order.
Minimaal depositobedrag: 2.500 EUR
Maximaal depositobedrag: 250.000 EUR
Depositotermijn
Bruto interest p.j. Netto interest p.j.*
3 maanden 5,00% p.j. 4,25%
6 maanden 5,25% p.j. 4,46%
9 maanden 5,25% p.j. 4,46%
12 maanden 5,50% p.j. 4,68%
24 maanden 5,75% p.j. 4,89%
36 maanden 5,70% p.j. 4,85%
48 maanden 5,70% p.j. 4,85%
60 maanden 5,65% p.j. 4,80%
*Na aftrek van 15% Roerende voorheffing
Een Termijndeposito kan steeds voor de eindvervaldag opgevraagd worden, maar dan wordt er een boete van 0,25% berekend over de hoofdsom, voor elk kwartaal (of deel van een kwartaal) van de resterende looptijd.
Voor termijndeposito’s met een termijn van meer dan één jaar wordt de interest elke 12 maanden na de begindatum van het termijndeposito gecrediteerd. Om een termijndeposito te maken, hebt u een Top-Interest Spaarrekening nodig. Indien u nog geen rekening hebt geopend, moet u online ons inschrijvingsformulier
Bij ondertekening kreeg je tot nu andere(betere) tarieven dan de voorgaande. Ik hoop morgen dit te kunnen bevestigen.
Laatst gewijzigd door centenkliever op 5 januari 2009, 14:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Wanneer je als nieuwe klant een termijnrekening opent bij CE, moet je dan eerst een spaarrekening nemen? Als je uw rekeningnummer van een zichtrekening van een andere bank opgeeft. Moet je dan zelf uw 2500 storten op de CE termijnrekening of haalt CE dit af op de zichtrekening van uw bank?
- centenkliever
- Hero Member

- Contacteer:
Als klant stort je op je spaarrekening en kan dan 'online' een termijnrekening afsluiten.
Als nieuwe klant dien je eerst klant te worden en dit kan via :
https://www.crediteurope.be/WTU/WebApp? ... =spaargids
Als nieuwe klant dien je eerst klant te worden en dit kan via :
https://www.crediteurope.be/WTU/WebApp? ... =spaargids
Waarom zijn de tarieven in het overzicht van de termijnrekening verlaagd? Ik dacht mij er zo eentje te openen, maar volgens deze website gaan de rentes omlaag! Hier vind ik op de website van credit europe niets terug!