Terugdraaiende teller of subsidies 2021 voor zonnepanelen
Re: Terugdraaiende teller of subsidies 2021 voor zonnepanelen
haelewyn schreef: ↑Vandaag 13:39amturingas schreef: ↑3 februari 2021, 10:07 De vorige regering met NVA ...![]()
Demir weet niet eens wat haar eigen partij heeft beslist ivm energie![]()
De echte dwazen : die trappen daarin of proberen het te ontkrachten door de werkelijkheid te verdraaien (jij bv).
Jij doet flink je best door zeker meer zand te strooien. Of jouw zand in ogen terecht komt ? Dat is wat anders. Zo slim ben je nu ook weer niet.
-
amturingas
- Verbannen Gebruiker

Oei, pijnlijk, pijnlijkE10ne schreef: ↑3 februari 2021, 14:52haelewyn schreef: ↑Vandaag 13:39amturingas schreef: ↑3 februari 2021, 10:07 De vorige regering met NVA ...![]()
Demir weet niet eens wat haar eigen partij heeft beslist ivm energie![]()
De echte dwazen : die trappen daarin of proberen het te ontkrachten door de werkelijkheid te verdraaien (jij bv).
Jij doet flink je best door zeker meer zand te strooien. Of jouw zand in ogen terecht komt ? Dat is wat anders. Zo slim ben je nu ook weer niet.
Ik ben misschien niet slim maar ik neem eerst kennis van de feiten.
Moet je ook eens doen. Is zeer verhelderend.
Ik weet het. Het is een nieuwe ervaring voor jou. Die feiten ... waar moet je ze zoeken? Groeien ze aan de bomen? Brengen de vogeltjes ze mee? Komen ze met de post? Kun je ze kopen bij bol.com of amazon?
Veel succes in jouw speurtocht naar de feiten. Als je goed je best doet, kom je er misschien hier of daar één of twee tegen !

“Voor een regering die fake news bestrijdt is de verdediging daarvan bovendien erg frappant”, reageert Vlaams minister van Energie Zuhal Demir (N-VA). “Een individuele beslissing van een Groen-minister op 9 december 2020 toeschrijven aan een federale regering waar N-VA sinds 2018 geen deel van uit maakt?”amturingas schreef: ↑3 februari 2021, 15:03Oei, pijnlijk, pijnlijkE10ne schreef: ↑3 februari 2021, 14:52
haelewyn schreef: ↑Vandaag 13:39
Jij doet flink je best door zeker meer zand te strooien. Of jouw zand in ogen terecht komt ? Dat is wat anders. Zo slim ben je nu ook weer niet.![]()
Ik weet het. Het is een nieuwe ervaring voor jou. Die feiten ... waar moet je ze zoeken? Groeien ze aan de bomen? Brengen de vogeltjes ze mee? Komen ze met de post? Kun je ze kopen bij bol.com of amazon?
Veel succes in jouw speurtocht naar de feiten. Als je goed je best doet, kom je er misschien hier of daar één of twee tegen !
![]()
-
amturingas
- Verbannen Gebruiker

Oei, pijnlijk, pijnlijkE10ne schreef: ↑3 februari 2021, 15:42“Voor een regering die fake news bestrijdt is de verdediging daarvan bovendien erg frappant”, reageert Vlaams minister van Energie Zuhal Demir (N-VA). “Een individuele beslissing van een Groen-minister op 9 december 2020 toeschrijven aan een federale regering waar N-VA sinds 2018 geen deel van uit maakt?”amturingas schreef: ↑3 februari 2021, 15:03
Oei, pijnlijk, pijnlijk![]()
![]()
Wat Demir vertelt, is geen feit. Ze weet nooit van toeten of van blazen en is altijd de eerste om te reageren met de een of andere idiote bewering waarmee ze haar onkunde en onwetendheid in de verf zet.
Ik kan alleen maar herhalen wat ik zei:
-
odbc
Demir heeft nul dossierkennis, nul ervaring wat deze technologie inhoud, gewoon de simpele uitwerking van Groen stroom prive investering.
Weet huidig van geen hout pijlen maken.
Demir word opgeofferd door huidige Vlaamse overheid in volgende verkiezingen.
Weet totaal geen oplossing om alle warmtepompen terug te laten opstarten.
Sins verkondiging dat terugdraaiende meter werd stopgezet is gasverbruik terug drastisch gestegen.
Sins verkondiging dat terugdraaiende meter werd stopgezet is gasverbruik terug drastisch gestegen.
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
In the end: who cares ? ;-)
Dat wordt al bestudeerd, en bestaat zelfs al. Bijvoorbeeld (een van de eerste linkjes na Google search) https://www.change.inc/energie/waterstof-batterij-34903
Enige tijd geleden zelfs op het nieuws, test met zonnepanelen die rechtstreeks (naast electriciteit) ook nog eens waterstof produceren:
https://www.installatiejournaal.nl/ener ... of-1019354
https://www.hln.be/milieu/onderzoekstea ... ~a7f3d7d7/
Nee, het is veel efficiënter om de overschot aan elektriciteit in een batterij te stoppen.
72% aandelen, 18% obligaties, 10% cash
-
odbc
Facebook leden, wie gaat 5000 kwh kopen voor 15.000 thermische kwh als je voor 50% aan kostprijs even veel energie kan produceren met aardgas.
Die rekening hebben ze allemaal al gemaakt, je zou een clown zijn.
Die rekening hebben ze allemaal al gemaakt, je zou een clown zijn.
-
anonymous
Dat klopt. Maar als je zo snel kan switchen van verwarming op elektriciteit naar gas, dan zal dat toch voornamelijk zijn bij mensen die reeds een verwarming op gas hebben en extra elektrische vuurtjes.
Als je een verwarming via warmtepomp hebt, ga je niet op enkele dagen/weken ijd die afbreken en overstappen op gas.
Als je een verwarming via warmtepomp hebt, ga je niet op enkele dagen/weken ijd die afbreken en overstappen op gas.
En het is ook net die excessen die absoluut gestopt moesten worden. Die profiteurs die dachten met elektrische weerstanden hun huis in de winter te verwarmen omdat ze op jaarbasis elektriciteit over hebben.anonymous schreef: ↑4 februari 2021, 09:37 Dat klopt. Maar als je zo snel kan switchen van verwarming op elektriciteit naar gas, dan zal dat toch voornamelijk zijn bij mensen die reeds een verwarming op gas hebben en extra elektrische vuurtjes.
Goeie zaak dus
72% aandelen, 18% obligaties, 10% cash
-
David_DeWa
- Verbannen Gebruiker

Dat zijn dan toch een hoop stom**kl*ten bijeen want de terugdraaiende meter is nog helemaal niet stopgezet.odbc schreef: ↑3 februari 2021, 16:55 Demir heeft nul dossierkennis, nul ervaring wat deze technologie inhoud, gewoon de simpele uitwerking van Groen stroom prive investering.
Sinds wanneer kan een warmtepomp plots overschakelen op gas?
Er is er maar een persoon die clowneske uitspraken doet.
Typisch, mensen die geïnvesteerd hebben in door de overheid gepromote en gesubsidieerde zonnepanelen met bijhorende terug draaiende teller achteraf profiteurs noemen. Dat die terug draaiende teller in combinatie met zonnepanelen geen goeie zaak is, is een feit, de enige die je hiervoor moet verwijten is de overheid, niet de zonnepaneel bezitter.