Tesla Motors
TIP
Re: Tesla Motors
Een electrisch voertuig kopen is momenteel een erg hoog Risico. En wie wil dat kopen, en wat als de garantie is afgelopen?????
Het beetje voordeel dat je doet, smelt als sneeuw voor de zon als je er pech mee hebt, en probeer dat maar is 2 de hands te verkopen nadien.
Er is weer een die in een container gedropt is voor 24 uur, omdat hij niet te blussen is.
Het beetje voordeel dat je doet, smelt als sneeuw voor de zon als je er pech mee hebt, en probeer dat maar is 2 de hands te verkopen nadien.
Er is weer een die in een container gedropt is voor 24 uur, omdat hij niet te blussen is.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
En het feit dat Musk 'rare kuren' heeft (lees:forse prijsdalingen) bestempelt hem ook niet als 'betrouwbare partner', je zal maar een dure elektrische Tesla kopen en daar plots 50-60.000€ minder moeten betalen de dag na je bestelling. Bye-bye voorziene restwaarde.
Reken daar nog het belabberde netwerk aan laadpalen bij en de technologie die blijkbaar nog geen 100% op punt staat... en je stort je toch steeds in een duur avontuur.
Reken daar nog het belabberde netwerk aan laadpalen bij en de technologie die blijkbaar nog geen 100% op punt staat... en je stort je toch steeds in een duur avontuur.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Het omgekeerde is waar. Vandaag een auto met benzine- of dieselmotor kopen is een erg hoog risico. De herverkoopwaarde voor dergelijke antieke auto's zal een duik nemen, enkel nog voor export naar Afrika bruikbaar.ludo schreef: ↑19 november 2019, 00:20 Een electrisch voertuig kopen is momenteel een erg hoog Risico. En wie wil dat kopen, en wat als de garantie is afgelopen?????
Probeer vandaag nog maar eens een auto met EURO4 norm te verkopen: niemand wilt dit kopen want je mag er geen Europese stad meer mee binnen. Aangezien een auto toch een jaar of 10 a 15 meegaat is vooruitdenken cruciaal: wellicht gaan er nog meer steden volgen met een LEZ, en de norm zal ook verder verstrengen, om nog maar over BIV, rijtaks, en accijnzen op brandstoffen te zwijgen.
Dat is ook de reden voor de moeilijkheden die de autosector momenteel heeft. Mensen twijfelen en stellen hun aankoop uit tot de situatie wat duidelijker is. Heb zelf ook een auto die net 10 jaar is geworden. Had bij de aankoop de intentie om na 8-10 jaar te vervangen, maar kijk nu liever nog een paar jaren de kat uit de boom.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Allemaal zo lang als het breed is. In mijn kennissenkring heb ik een koppel met 2 wagens, een middenklasser diesel van bijna 10 jaar en een recentere -kleine- benzine van 'madam'. Terwijl 'madam' vroeger altijd met haar 'kleintje' op pad was rijdt ze nu héél veel met de diesel. Onder het mom dat die zo snel mogelijk moet 'opgereden' worden rijden ze nu veel meer met de oude diesel dan voorheen. Of we er dan als maatschappij beter uit komen door al die regeltjes? Ik weet het niet.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Ook BMW komt met een electrische middenklasse.
https://tweakers.net/nieuws/160078/bmw- ... -accu.html
Vanaf 2021 zou het wel eens heel hard kunnen gaan, als alle klassieke fabrikanten een betaalbare electrische auto op de markt brengen met een voldoende grote autonomie.
Of dit goed is voor Tesla weet ik niet. Tesla blijft denk ik een voorsprong behouden, vooral op vlak van software en motor.
https://tweakers.net/nieuws/160078/bmw- ... -accu.html
Vanaf 2021 zou het wel eens heel hard kunnen gaan, als alle klassieke fabrikanten een betaalbare electrische auto op de markt brengen met een voldoende grote autonomie.
Of dit goed is voor Tesla weet ik niet. Tesla blijft denk ik een voorsprong behouden, vooral op vlak van software en motor.
Bedrijven hebben graag monopoliën aangezien er dan veel winst gemaakt kan worden. Toen Tesla alleen zat konden allerlei fouten zoals het niet kunnen leveren van genoeg auto's geen groot probleem zijn. In geval van concurrentie zou een deel van de klanten potentieel beslissen om niet langer te moeten wachten.
Anderzijds kan de aanwezigheid van andere marktspelers ervoor zorgen dat Tesla hun kwaliteit van dienstverlening nog scherper gaat houden om zo geen potentiële klanten te verliezen. De vraag is natuurlijk of dit kan, zeker in tijden wanneer best wat Tesla medewerkers uren kloppen gelijk in ne startup..
Anderzijds kan de aanwezigheid van andere marktspelers ervoor zorgen dat Tesla hun kwaliteit van dienstverlening nog scherper gaat houden om zo geen potentiële klanten te verliezen. De vraag is natuurlijk of dit kan, zeker in tijden wanneer best wat Tesla medewerkers uren kloppen gelijk in ne startup..
Het electriciteitsnet is onvoldoende om nog maar 30% van de electr. wagens van stroom te voorzien. Laat staan dat 15% daarvan tegelijk stroom afnemen.
Momenteel is onze basis kernenergie,maar er zijn nog andere productiecentrales, bv. STEG-centrales, zonne-energiecentrales, biomassacentrales, cogeneratiegroepen, waterkrachtcentrales, gasturbines.
De uiteindelijke toekomst zal denk ik waterstof zijn, geen co uitstoot, maar daarvoor hebben we nog onvoldoende windmolens of andere centrales die groene stroom opwekken om waterstof te maken en het hele land van voldoende elec. te voorzien als alle wagens electrisch zouden rijden en daarbij nog huishoudelijk en industrieel verbruik nodig hebben.
De uiteindelijke toekomst zal denk ik waterstof zijn, geen co uitstoot, maar daarvoor hebben we nog onvoldoende windmolens of andere centrales die groene stroom opwekken om waterstof te maken en het hele land van voldoende elec. te voorzien als alle wagens electrisch zouden rijden en daarbij nog huishoudelijk en industrieel verbruik nodig hebben.
Dit wel maar ik schat niet vroeger dan binnen 100 jaar op globale schaal. Verder brengt waterstof andere problemen zoals stockage (sterke containers wat tegenwoordig zwaar betekent). Anderzijds is bijvoorbeeld Japan daar intensief mee bezig dus wie weet, misschien volgen andere landen binnenkort...
de Cybertruck... Absoluut niet mijn ding, maar wel indrukwekkende prestaties.
& zeer stevig glas
https://www.youtube.com/watch?v=m7atGkba-Z8
https://www.forbes.com/sites/johnkoetsi ... ck-reveal/
& zeer stevig glas

https://www.youtube.com/watch?v=m7atGkba-Z8
https://www.forbes.com/sites/johnkoetsi ... ck-reveal/
Lijkt wel uit een videospel te komen. 
Valt mee van prijs, daar gaan ze er wel veel van verkopen denk ik.

Valt mee van prijs, daar gaan ze er wel veel van verkopen denk ik.
72% aandelen, 16% obligaties, 12% cash
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Diegene die verantwoordelijk is voor het glas zal wel op het matje mogen komen, ik denk dat er daar véél minder gaat gelachen worden.
Wie koopt nu zoiets? Zeker geen prepper, en voor het esthetische moet je het ook niet doen.
$40.000, dus als die naar hier komt is dat 60.000€ voor een overmaats sardienenblik. No thanks!
Wie koopt nu zoiets? Zeker geen prepper, en voor het esthetische moet je het ook niet doen.
$40.000, dus als die naar hier komt is dat 60.000€ voor een overmaats sardienenblik. No thanks!