tesla
TIP
Re: tesla
breng ze niet op ideeen he
of de horeca gaat weer klagen, en om die reden eisen dat ze de zwarte kassa terug mogen invoeren anders hebben ze niet voldoende inkomsten meer
of de horeca gaat weer klagen, en om die reden eisen dat ze de zwarte kassa terug mogen invoeren anders hebben ze niet voldoende inkomsten meer
Zwarte kassa, nog zo een provocatie.
Zwart geld, zwartwerk, zwarte sneeuw zien, zwart zien van het liegen. Daar moeten ze allemaal andere uitdrukkingen voor zoeken anders voelt een bepaalde bevolkingsgroep zich beledigd.
oei, een kleurneutrale kassa dan, die aan alheimer lijdt
Is Kuifje een racist?

Nu zijn er weer twee tieners omgekomen bij een ongeval met een Tesla. Een paar dagen geleden is gebleken dat een zelfrijdende auto een vrouw die de straat overstak wel had opgemerkt maar toch is doorgereden. Ik denk dat de publieke opinie zich tegen zelfrijdende auto’s gaat keren en dat Tesla het kan vergeten.
De shorters zullen tevreden zijn.
Afwachten wat het onderzoek geeft, maar volgens wat we momenteel weten was de automatische piloot niet betrokken bij het laatste ongeval en reed de (jonge) bestuurder van de wagen veel te snel. Dit lijkt me eerder een argument pro autonome wagens, automatische piloten hebben geen last van jeugdige overmoed (en ook niet van alcohol).Yaris schreef: ↑10 mei 2018, 09:22 Nu zijn er weer twee tieners omgekomen bij een ongeval met een Tesla. Een paar dagen geleden is gebleken dat een zelfrijdende auto een vrouw die de straat overstak wel had opgemerkt maar toch is doorgereden. Ik denk dat de publieke opinie zich tegen zelfrijdende auto’s gaat keren en dat Tesla het kan vergeten.
Dat gezegd zijnde: ik vraag me wel af of Tesla er goed aan doet om haar autopilot-technologie nu al beschikbaar te stellen. Onderzoekers naar autonoom rijden waarschuwen al jaren voor die gevaarlijke tussenfase waarin wagens voldoende autonomie hebben om 99 % van de tijd autonoom te rijden, maar waar menselijk ingrijpen in het cruciale laatste procent van de tijd onmisbaar is. Die fase is gevaarlijk omdat mensen geneigd zijn om dan al letterlijk het stuur los te laten, hoewel de technologie dat eigenlijk nog niet toelaat. En wat nog erger is: in die tussenfase zijn de meeste wagens nog niet autonoom, wat het gevaarlijk maakt (hoe laat je software anticiperen op de onnozeliteiten van menselijke bestuurders?).
Tesla zit momenteel in die fase. Hun autopilot is in feite meer een geavanceerde cruise control dan een echt autonoom systeem, terwijl Tesla-bestuurders toch vaak het idee hebben dat hun auto zelfstandig kan rijden.
Yaris schreef: ↑10 mei 2018, 09:22 Nu zijn er weer twee tieners omgekomen bij een ongeval met een Tesla. Een paar dagen geleden is gebleken dat een zelfrijdende auto een vrouw die de straat overstak wel had opgemerkt maar toch is doorgereden. Ik denk dat de publieke opinie zich tegen zelfrijdende auto’s gaat keren en dat Tesla het kan vergeten.
Tesla staat ver achter qua zelfrijdende auto's las ik laatst. Waymo staat aan de top samen met... GM! Die laatste zou op zeer korte termijn fameuze progressie geboekt hebben.
Het komt er wel, enkel de timeframe is nog onbekend.
Tesla zou beter wat meer focus leggen... One thing at a time!
Nieuw bericht in de pers vandaag: “Tesla botst tegen vrachtwagen in Berchem.” Waarom melden de media alle botsingen en ongelukken die met een Tesla gebeuren ergens ter wereld en zetten ze er altijd bij dat het een Tesla is? Je leest nooit “Opel rijdt op tegenligger in Nederland” of “Fiat doodt overstekende voetganger in Portugal”. Dat is gekleurde berichtgeving.
Vooral omdat in dit voorval de vrachtwagen aan de overkant van we weg stond (dus onwaarschijnlijk autopilot), én dat de bestuurder dronken was én de auto “slingerde”. Misschien een klapband, volgens een getuige
Dus niet de autopilot. Maar lezers die enkel de titel lezen en niet het hele artikel denken meteen aan een falende autopilot en krijgen zo een vooroordeel dat zelfrijdende auto’s levensgevaarlijk zijn voor zowel de inzittenden als de andere weggebruikers.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Ik vraag me af of ze de wagens ook gaan programmeren op zaken als een klapband... of een 'verdacht geluid'?
Gaat de wagen dan nog met dezelfde parameters verder werken als bij normale omstandigheden?
Gaat de wagen dan nog met dezelfde parameters verder werken als bij normale omstandigheden?
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!