Tessenderlo tussen de 5.25 % en 5.50 %
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Tessenderlo tussen de 5.25 % en 5.50 %
Vanaf dinsdag 19 oktober 9u. kan u via Rabobank.be voorintekenen op de private plaatsing van een obligatie-uitgifte van Tessenderlo Chemie. Het betreft een lening op 5 jaar in euro met een jaarlijks coupon tussen 5,25% en 5,50% bruto. De uitgifteprijs bedraagt 100%. De voorintekening moet gebeuren per coupure van 50.000 euro.
Wenst u voor in te tekenen, dan kan dit enkel via een secured mail (een mail via de beveiligde site, daar moet u voor inloggen met uw digipass). In de secured mail vermeldt u 'Intekening private plaatsing Tessenderlo Chemie' en geeft u aan hoeveel coupures van 50.000 euro u wenst en welke rekening gedebiteerd moet worden. Tegen de betaaldatum dient het bedrag van de intekening op deze rekening beschikbaar te zijn.
Wenst u op dit aanbod in te tekenen, doe dit dan snel, in afwijking van ons orderuivoeringsbeleid zal bij deze emissie het tijdstip van de secured mail bepalend zijn voor de toewijzing in geval van over-inschrijving. De voorintekening is definitief onder voorbehoud van onvolledige toewijzing aan Rabobank.be.
Afhankelijk van het succes van de globale voorintekening zal aan Rabobank.be een pakket toegewezen worden en zal het couponrendement worden vastgelegd.
Gezien de voorwaarden wordt verwacht dat de periode van voorintekening zeer kort zal zijn (misschien slechts enkele uren). Deze start vanaf dinsdagochtend 19 oktober om 9u.
Opgelet! Om iedereen een eerlijke kans te geven om in te tekenen worden enkel secure mails behandeld die wij vanaf 9u stipt ontvangen. Inschrijvingen die wij eerder ontvangen zullen niet in aanmerking komen.
Zodra Rabobank.be op de hoogte is van het toegewezen bedrag zullen wij u vragen deze intekening te bevestigen via een apart intekeningsdocument dat wij u zullen toesturen. Dit document dient ons, geldig ondertekend, per post te worden teruggestuurd, en dient ons te bereiken uiterlijk op de uiteindelijke betaaldatum. Indien wij dit document niet tijdig terug ontvangen, zal uw voorintekening worden geannuleerd.
Voor meer info kan u terecht bij Karel Puttemans via het nummer 03 289 28 88.
Private plaatsing Tessenderlo Chemie Lening op 5 jaar in euro
Rating Geen
Coupon Tussen 5.25% en 5,50% bruto afhankelijk van de interesse
Looptijd 5 jaar
Uitgifteprijs 100%
Betaaldatum Rond 27 oktober 2010
Datum toewijzing Vermoedelijk 20 oktober 2010
Bewaarloon bij Rabobank.be Gratis
De final terms en de prospectus zullen van zodra beschikbaar (in principe dinsdagmorgen 19 oktober 9.00 u.) gepubliceerd worden op onderstaande link.
Wenst u voor in te tekenen, dan kan dit enkel via een secured mail (een mail via de beveiligde site, daar moet u voor inloggen met uw digipass). In de secured mail vermeldt u 'Intekening private plaatsing Tessenderlo Chemie' en geeft u aan hoeveel coupures van 50.000 euro u wenst en welke rekening gedebiteerd moet worden. Tegen de betaaldatum dient het bedrag van de intekening op deze rekening beschikbaar te zijn.
Wenst u op dit aanbod in te tekenen, doe dit dan snel, in afwijking van ons orderuivoeringsbeleid zal bij deze emissie het tijdstip van de secured mail bepalend zijn voor de toewijzing in geval van over-inschrijving. De voorintekening is definitief onder voorbehoud van onvolledige toewijzing aan Rabobank.be.
Afhankelijk van het succes van de globale voorintekening zal aan Rabobank.be een pakket toegewezen worden en zal het couponrendement worden vastgelegd.
Gezien de voorwaarden wordt verwacht dat de periode van voorintekening zeer kort zal zijn (misschien slechts enkele uren). Deze start vanaf dinsdagochtend 19 oktober om 9u.
Opgelet! Om iedereen een eerlijke kans te geven om in te tekenen worden enkel secure mails behandeld die wij vanaf 9u stipt ontvangen. Inschrijvingen die wij eerder ontvangen zullen niet in aanmerking komen.
Zodra Rabobank.be op de hoogte is van het toegewezen bedrag zullen wij u vragen deze intekening te bevestigen via een apart intekeningsdocument dat wij u zullen toesturen. Dit document dient ons, geldig ondertekend, per post te worden teruggestuurd, en dient ons te bereiken uiterlijk op de uiteindelijke betaaldatum. Indien wij dit document niet tijdig terug ontvangen, zal uw voorintekening worden geannuleerd.
Voor meer info kan u terecht bij Karel Puttemans via het nummer 03 289 28 88.
Private plaatsing Tessenderlo Chemie Lening op 5 jaar in euro
Rating Geen
Coupon Tussen 5.25% en 5,50% bruto afhankelijk van de interesse
Looptijd 5 jaar
Uitgifteprijs 100%
Betaaldatum Rond 27 oktober 2010
Datum toewijzing Vermoedelijk 20 oktober 2010
Bewaarloon bij Rabobank.be Gratis
De final terms en de prospectus zullen van zodra beschikbaar (in principe dinsdagmorgen 19 oktober 9.00 u.) gepubliceerd worden op onderstaande link.
Re: Tessenderlo tussen de 5.25 % en 5.50 %
En kan dit enkel via Rabobank.be ?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Let op: enkel coupures van 50.000 euro.
Dus enkel voor de meer kapitaalkrachtige medemens.
-
Sebastiaan1985
- VIP member

- Contacteer:
Of de spaarder onder ons die niet direct een nieuwe TV,Auto,... wilrobokat schreef:Let op: enkel coupures van 50.000 euro.
Lijkt me verder wel een interessante bedrijfsobligatie, jammer dat het zo grote coupures zijn...
-
Frisse Freddy
- VIP member

- Contacteer:
Koop beter het aandeel Tessenderlo Chemie: met strip een netto-dividend van 1.1333 EURO en zonder strip een netto-dividend van 1 euro.
Op de huidige koers betekent dat een dividendrendement van 4,21% zonder strip en met strip 4,77%.
Komt daarbij dat Tessenderlo een erg trouwe dividendbetaler is en dat er zeker ruimte is voor koerswinst. En je moet geen 50.000 uitgeven
Op de huidige koers betekent dat een dividendrendement van 4,21% zonder strip en met strip 4,77%.
Komt daarbij dat Tessenderlo een erg trouwe dividendbetaler is en dat er zeker ruimte is voor koerswinst. En je moet geen 50.000 uitgeven
Obligaties kunnen niet gekocht worden via Keytrade !!!
het is al te laat. bericht gekregen dat het afgesloten is.
Zijn er nog andere banken int spel die deze obligatie verkopen???
Blijkbaar was die obligatie alleen maar bestemd voor de elite!
- ericksenior
- Full Member

- Contacteer:
staat ook bij Dexia , maar risicoklasse 4 ? is dat niet hoog ?evita schreef:Blijkbaar was die obligatie alleen maar bestemd voor de elite!
Ze hebben mij goed beet bij rabobank...heb de mail gestuurd tussen 930 940 .
Er waren er tot 1100 uur nog.
Nu imail van rabobank ze waren al weg om 9.10 uur.
Heb ondertussen geld overboek naar raborekening.
Mijn bonus van mijn andere spaarekening ben ik kwijt dank rabobank dieven en leugens.
Nooit bestel ik daar nog obligaties enz.

Er waren er tot 1100 uur nog.
Nu imail van rabobank ze waren al weg om 9.10 uur.
Heb ondertussen geld overboek naar raborekening.
Mijn bonus van mijn andere spaarekening ben ik kwijt dank rabobank dieven en leugens.
Nooit bestel ik daar nog obligaties enz.
@Bobox,
Moet geld bij Rabobank al op de rekening staan vooraleer men kan intekenen, zoals bij Keytrade ?
Ik heb er toch 1 kunnen te pakken krijgen bij Dexia.
10% ( en een goede relatie ) op rekening is daar voldoende bij bestelling.
De rest stort ik vol tegen betaaldatum.
Vind Dexia best OK voor de aankoop van obligaties. Er is een effectenrekening kost, maar kunnen vlot de meeste uitgiftes leveren.
Bij de internetbanken is het meestal afwachten of ze gaan kunnen meedoen.
Soms beter 1 vogel in de hand, dan 10 in de lucht.
Moet geld bij Rabobank al op de rekening staan vooraleer men kan intekenen, zoals bij Keytrade ?
Ik heb er toch 1 kunnen te pakken krijgen bij Dexia.
10% ( en een goede relatie ) op rekening is daar voldoende bij bestelling.
De rest stort ik vol tegen betaaldatum.
Vind Dexia best OK voor de aankoop van obligaties. Er is een effectenrekening kost, maar kunnen vlot de meeste uitgiftes leveren.
Bij de internetbanken is het meestal afwachten of ze gaan kunnen meedoen.
Soms beter 1 vogel in de hand, dan 10 in de lucht.
Ik schrik hier toch een beetje van.
Wie een goede spreiding in zijn portefeuille wil aanbrengen, belegt maximaal 5% van zijn kapitaal in één enkele obligatie. Je moet er immers altijd van uitgaan dat je dit geld kan kwijtraken.
Wie dus inschrijft op deze obligatie @50.000 euro, en het principe van spreiding respecteert, heeft dus minimaal 1 miljoen euro spaargeld.
Wie een goede spreiding in zijn portefeuille wil aanbrengen, belegt maximaal 5% van zijn kapitaal in één enkele obligatie. Je moet er immers altijd van uitgaan dat je dit geld kan kwijtraken.
Wie dus inschrijft op deze obligatie @50.000 euro, en het principe van spreiding respecteert, heeft dus minimaal 1 miljoen euro spaargeld.
Juist, en die gaat niet in de rij aanschuiven om 9u om alstublieft te mogen intekenen.robokat schreef:Ik schrik hier toch een beetje van.