Test-aankoop abbo, stopzetten?
Test-aankoop abbo, stopzetten?
Hallo
Ik heb zonet een proefabbonement aan gevraagd (met cadeaus) bij Test-Aankoop.
Hiervoor heb ik mijn rekeningnummer moeten opgeven voor domiciliering.
Wat moet ik nu doen om dit stop te zetten voor het einde van de proefperiode? Zodat er geen geld van mijn rekening gaat?
Iemand die dit al gedaan heeft?
Graag info
Ik heb zonet een proefabbonement aan gevraagd (met cadeaus) bij Test-Aankoop.
Hiervoor heb ik mijn rekeningnummer moeten opgeven voor domiciliering.
Wat moet ik nu doen om dit stop te zetten voor het einde van de proefperiode? Zodat er geen geld van mijn rekening gaat?
Iemand die dit al gedaan heeft?
Graag info
Re: Test-aankoop abbo, stopzetten?
Dus gewoon een brief sturen en eventueel een email?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
ik stuur een mailtje, vraag bericht van ontvangst, en een bevestiging, geen problemen gehad.
dag patrick! van 100% terugbetaald naar hier, weeral dezelfde interesses/bezigheden 
Doe je dit 1x per jaar? Zijn het elk jaar andere cadeau's , of een paar keer per jaar?
Zet je voor de veiligheid de domiciliering al stop via je bank op voorhand?
Doe je dit 1x per jaar? Zijn het elk jaar andere cadeau's , of een paar keer per jaar?
-
freetotax2005
- Sr. Member

- Contacteer:
normaal gezien zijn het toch 1 keer per jaar andere cadeaus .... Ben al een paar keer lid geweest, nooit problemen gehad met opzegging, juist een telefoontje of email naar abonnementendienst ten laatste 8 dagen voor de vervaldag.
MeOnline schreef:dag patrick! van 100% terugbetaald naar hier, weeral dezelfde interesses/bezigheden
klopt allemaal, het eerste jaar betaal je de helft van de abonnementsprijs, vanaf het tweede jaar de volle pot, ja, wat dacht je dat ik doe, je weet het antwoord al, he.
Via de website van TA kan je op "Contact" klikken :
1)- daar vind je het telefoonnummer voor "abonnementen & bestellingen", waar je kunt telefonisch opzeggen.
2)- OF : onderaan de tel.nrs. ga je naar "e-mail" en klik op "...vraag ivm abonnement of bestelling".
In beide gevallen geef je je Lidnummer, naam- en adresgegevens door en deel mee dat je dit abonnement opzegt met onmiddellijke ingang.
Dat volstaat voor de opzeg bij TA.
Je domiciliëringsopdracht opzeggen moet je via je bank doen.
1)- daar vind je het telefoonnummer voor "abonnementen & bestellingen", waar je kunt telefonisch opzeggen.
2)- OF : onderaan de tel.nrs. ga je naar "e-mail" en klik op "...vraag ivm abonnement of bestelling".
In beide gevallen geef je je Lidnummer, naam- en adresgegevens door en deel mee dat je dit abonnement opzegt met onmiddellijke ingang.
Dat volstaat voor de opzeg bij TA.
Je domiciliëringsopdracht opzeggen moet je via je bank doen.
Nu nog jaNefertari schreef: Je domiciliëringsopdracht opzeggen moet je via je bank doen.
Maar in 2014 worden ze omgezet in sepa ;europees
je kan ze dan zelf niet meer schrappen
Yaris schreef:Inderdaad. Wat een last mensen zich op de nek halen voor een cadeautje. Die cadeaus van Test Aankoop zijn trouwens rommel zoals in een ander draadje al uitvoerig is besproken.
ik geef die cadeautjes van TA steeds aan mijn kleinkinderen van rond de 10 jaar, die zijn er steeds blij mee, daarom, ben ik nooit lang lid, dan heb ik veel cadeautjes.
Hoe doe je dat dan, Patrick?patrick1 schreef:Yaris schreef:Inderdaad. Wat een last mensen zich op de nek halen voor een cadeautje. Die cadeaus van Test Aankoop zijn trouwens rommel zoals in een ander draadje al uitvoerig is besproken.
ik geef die cadeautjes van TA steeds aan mijn kleinkinderen van rond de 10 jaar, die zijn er steeds blij mee, daarom, ben ik nooit lang lid, dan heb ik veel cadeautjes.
Ieder jaar op een andere naam abonneren en ander adres?
JE kan je abonnement op 2 manieren betalen,via domiciëlering of via een kredietkaart dus kan men al je gegevens zien dus da lijkt me moelijk op een andere naam en adres. Denk gewoon dat er voldoende tijd tussen de 2 abonnementen moet zitten!
Het eerste jaar betaal je ook aan het voordeeltarief: eerste 2 maanden aan 2 euro en daarna 10 maanden 6,80 euro ipv 14,20 euro.
Krijg jij dan telkens ook da voordeeltarief patrick??
Hier de algemene voorwaarden:
https://ontdek.test-aankoop.be/goed_om_weten.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Het eerste jaar betaal je ook aan het voordeeltarief: eerste 2 maanden aan 2 euro en daarna 10 maanden 6,80 euro ipv 14,20 euro.
Krijg jij dan telkens ook da voordeeltarief patrick??
Hier de algemene voorwaarden:
https://ontdek.test-aankoop.be/goed_om_weten.html" onclick="window.open(this.href);return false;