Testaankoop abonnement interessant?
Testaankoop abonnement interessant?
Jaren geleden hadden mijn ouders een abonnement op testaankoop. Ik vond dit toen wel interessant. Ze hebben dit destijds opgezegd omdat ze het te prijzig vonden. Ondertussen woon ik alleen en twijfel ik om hier een abonnement op te nemen. Het is wel effectief prijzig na het eerste jaar. Wat is jullie mening? Redenen dat ik interesse heb:
- ik lees het graag (ontspanning)
- besparingstips
- een beroep kunnen doen op hun experts bij vragen
- ik lees het graag (ontspanning)
- besparingstips
- een beroep kunnen doen op hun experts bij vragen
-
anonymous9
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Testaankoop abonnement interessant?
Overbodig Test aankoop..
Alle revieuws van produkten/winkels enz. kan je zo op intenet vinden..
Alle revieuws van produkten/winkels enz. kan je zo op intenet vinden..
-
anonymous9
Ze hebben ook deals met een aantal bedrijven.
Integrale is er zo één van....
En er zijn geruchten dat ze ook gunstige aanbevelingen 'verkopen'.
Er is hier een forumlid die daar persoonlijke ervaringen mee had.
Was dat Nuyttie niet?
Integrale is er zo één van....
En er zijn geruchten dat ze ook gunstige aanbevelingen 'verkopen'.
Er is hier een forumlid die daar persoonlijke ervaringen mee had.
Was dat Nuyttie niet?
In de plaatselijke bieb hebben ze vaak ta. Die kan je dan niet uitlenen maar wel inlezen . Als je dan eens iets nieuws wil kopen vind je alle info snel terug.
Oh Ja als je op internet zoekt. Consumentenbond is de Nederlandse ta. Vind je ook vaak veel info over terug.
Oh Ja als je op internet zoekt. Consumentenbond is de Nederlandse ta. Vind je ook vaak veel info over terug.
-
anonymous9
Voor de goedgelovige beleggers onder ons. In vele bibliotheken hebben ze ook Test Aankoop Invest.
-
OdetteMaes
- Jr. Member

Tegenwoordig kan je ervan uitgaan dat sléchte toestellen bijna niet meer bestaan. Zelfs de klusmachientjes van aldi, lidl, actionshop zijn goed! En als je toch eens iets slechts heb gekocht, kan je het bijna altijd terugbrengen. Ik koop bijna àlles online, behalve kleding en voeding. Maar, een rol tape, een verfborstel, fietsband, keukentoestellen, bedlinnen, pijamas...àlles online! Dus ta, dat is ook al kompleet overbodig geworden. Ze moeten vanalle nevenactiviteiten uitzoeken, om hun kost te verdienen.
Diegenen die hier naar de "boekskes" van Test-Aankoop verwijzen, lopen duidelijk enkele tientallen jaren achter.
Leden van Test-Aankoop krijgen online heel wat méér info en mogelijkheden dan wat er in hun magazines te vinden is.
Maar zoals te verwachten was: op dit forum staat het tegenwoordig 'chique' om te bashen op TA.
Jullie doen maar: ik haal er al jarenlang véél meer uit dan het lidmaatschap mij al gekost heeft.
Leden van Test-Aankoop krijgen online heel wat méér info en mogelijkheden dan wat er in hun magazines te vinden is.
Maar zoals te verwachten was: op dit forum staat het tegenwoordig 'chique' om te bashen op TA.
Jullie doen maar: ik haal er al jarenlang véél meer uit dan het lidmaatschap mij al gekost heeft.
-
OdetteMaes
- Jr. Member

kan je daar zo eens een goéd voorbeeld van geven?
Zoals hierboven al een paar keer aangehaald: Test Aankoop was vroeger nuttig en interessant omdat je nergens anders beoordelingen van produkten kon vinden. Nu staat het internet er vol van. De testen van Test Aankoop zijn dikwijls al achterhaald op het ogenblik dat ze gepubliceerd worden.
-
anonymous9
Nefertari,
Het is je natuurlijk van harte gegund. Maar ik ben meer dan 20 jaar lid geweest en heb op het laatste beroep gedaan op die '50 advocaten'. Als ik hun advies had gevolgd zou me dat vele honderden euro gekost hebben. Ze haalden zelfs de simpelste details van het dossiertje door elkaar (het ging over een aangekocht meubelstuk dat dadelijk kapot ging). De meubelzaak moest daarmee eens goed lachen. Eén mail van mijn rechtsbijstandsverzekeraar daarna en de zaak was wél direct in orde.
En er zijn ook bijv de aanbevelingen voor de IJslandse banken en nu Integrale. Akkoord: ze hielden steeds een uitweg bij het verkeerd lopen in het oog (de staatswaarborg) en ze hielpen de gedupeerden ook nadien. Maar ondertussen zit men met al die miserie en last die dat allemaal met zich meebrengt.
Het enige probleem dat ik wel heb met al die review sites op het internet in de plaats daarvan is dat ik die sites steeds verdenk om banden te hebben met de producten die ze aanbevelen. En door de digitalisering is het inderdaad niet meer zo gemakkelijk als vroeger om de adviezen van Test-Aankoop in de bibliotheek te gaan inkijken.
Het is je natuurlijk van harte gegund. Maar ik ben meer dan 20 jaar lid geweest en heb op het laatste beroep gedaan op die '50 advocaten'. Als ik hun advies had gevolgd zou me dat vele honderden euro gekost hebben. Ze haalden zelfs de simpelste details van het dossiertje door elkaar (het ging over een aangekocht meubelstuk dat dadelijk kapot ging). De meubelzaak moest daarmee eens goed lachen. Eén mail van mijn rechtsbijstandsverzekeraar daarna en de zaak was wél direct in orde.
En er zijn ook bijv de aanbevelingen voor de IJslandse banken en nu Integrale. Akkoord: ze hielden steeds een uitweg bij het verkeerd lopen in het oog (de staatswaarborg) en ze hielpen de gedupeerden ook nadien. Maar ondertussen zit men met al die miserie en last die dat allemaal met zich meebrengt.
Het enige probleem dat ik wel heb met al die review sites op het internet in de plaats daarvan is dat ik die sites steeds verdenk om banden te hebben met de producten die ze aanbevelen. En door de digitalisering is het inderdaad niet meer zo gemakkelijk als vroeger om de adviezen van Test-Aankoop in de bibliotheek te gaan inkijken.
Laatst gewijzigd door anonymous9 op 27 december 2020, 18:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Is ook mijn ervaring bij advies geven aan een familielid ivm probleem met huurder. Ik heb redelijk wat juridische vakken gehad, dus ik ken het jargon en de basis van huurcontracten, en ik had de indruk dat die jurist van test-aankoop er evenveel van afwist.MoreOrLess schreef: ↑27 december 2020, 18:21...Het is je natuurlijk van harte gegund. Maar ik ben meer dan 20 jaar lid geweest en heb op het laatste beroep gedaan op die '50 advocaten'. Als ik hun advies had gevolgd zou me dat vele honderden euro gekost hebben. Ze haalden zelfs de simpelste details van het dossiertje door elkaar (het ging over een aangekocht meubelstuk dat dadelijk kapot ging). De meubelzaak moest daarmee eens goed lachen. Eén mail van mijn rechtsbijstandsverzekeraar daarna en de zaak was wél direct in orde...
Hangt natuurlijk af van het domein, maar voor concrete casussen heb je mensen met ervaring nodig.
Naar het schijnt kunnen ze wel deftig tussenkomen als je ergens een probleem hebt met een defect toestel of ontevreden over een service of degelijke, dan proberen ze zelf tussen te komen om een oplossing te vinden.
Geef aan de andere kant eens wat voorbeelden van reviewsites die nuttig zijn.
Iedereen kan wel wat roepen over zijn favoriete product. En inderdaad, als het echt brol is, dan zal je dat op zo'n site terugvinden.
Maar om de goeden van de slechten te onderscheiden moet je ze toch best door een zwaar en gestandaardiseerd testprogramma halen.
Moreorless, welke rechtsbijstandsverzekering was dat ? Ik had juist het idee dat rechtsbijstandsverzekeringen je lekker in de kou laten met 'simpele' consumentenzaken. Leverancier werkt niet mee... en klaar.
Iedereen kan wel wat roepen over zijn favoriete product. En inderdaad, als het echt brol is, dan zal je dat op zo'n site terugvinden.
Maar om de goeden van de slechten te onderscheiden moet je ze toch best door een zwaar en gestandaardiseerd testprogramma halen.
Moreorless, welke rechtsbijstandsverzekering was dat ? Ik had juist het idee dat rechtsbijstandsverzekeringen je lekker in de kou laten met 'simpele' consumentenzaken. Leverancier werkt niet mee... en klaar.
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Tja... tegenwoordig wil iedereen alles zo goedkoop mogelijk of liefst gratis.
Als je het goedkoopste product koopt, moet je ook niet klagen dat het snel kapot is.
Als je van de goedkoopste dienstverlening gebruik maakt, moet je ook niet klagen dat de dienstverlening op niets trekt.
En verzekeringen zijn er n.m.i. niet voor prutserijen, maar wel voor serieuze zaken.
Als je het goedkoopste product koopt, moet je ook niet klagen dat het snel kapot is.
Als je van de goedkoopste dienstverlening gebruik maakt, moet je ook niet klagen dat de dienstverlening op niets trekt.
En verzekeringen zijn er n.m.i. niet voor prutserijen, maar wel voor serieuze zaken.
MoreOrLess schreef: ↑27 december 2020, 17:17 ...
En er zijn geruchten dat ze ook gunstige aanbevelingen 'verkopen'. ...
En op het spaargids forum leren wij dat we ons vooral moeten laten leiden door "geruchten".