Tevreden klant Moneyou
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Tevreden klant Moneyou
Eerlijksheidshalve zou het wel op prijs te stellen zijn, dat een bank op voorhand te kennen geeft, dat het openen en volledig werken van een online rekening een duurtijd kan hebben zoveel dagen of weken. Zo kan je als potentieééle klant de kontrakt verbintenis al dan niet bewuster aangaan. Je in het ongewisse laten getuigt van weinig professioanalisme. Dit is tenslotte een probleem dat de bank moet oplossen, en er de klant niet mee moet opzadelen.
Re: Tevreden klant Moneyou
Radixconvertor,
Dit topic is gestart door Kili, die haar tevredenheid wou uiten over Moneyou.
Jij daarentegen hebt hier enkel zitten dwarsliggen en kritiek spuien...
Toch heb je nergens (toch niet in dit topic) gezegd wat er tussen jou en Moneyou misgelopen is.
Ik ben benieuwd naar jouw verhaal. Misschien kan er hier zelfs een oplossing gevonden worden?
Dit topic is gestart door Kili, die haar tevredenheid wou uiten over Moneyou.
Jij daarentegen hebt hier enkel zitten dwarsliggen en kritiek spuien...
Toch heb je nergens (toch niet in dit topic) gezegd wat er tussen jou en Moneyou misgelopen is.
Ik ben benieuwd naar jouw verhaal. Misschien kan er hier zelfs een oplossing gevonden worden?
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Re: Tevreden klant Moneyou
Geen wonder dat de woordvoerder niet meer reageert,hij wordt gebombardeerd met boze reacties.
Weet de webmeester mss waarom hij niet meer reageert??
Ben al een tevreden klant bij hen sinds de opstart in september.
Weet de webmeester mss waarom hij niet meer reageert??
Ben al een tevreden klant bij hen sinds de opstart in september.
Re: Tevreden klant Moneyou
Volledige eens met jou ...heb dezelfde positieve ervaring !Kili schreef:Gewoon even melden dat ik klant ben geworden bij Moneyou en dat alles zeer vlot verlopen is. Het openen van de rekening is zeer vlot gegaan, ik heb ook al geld in beide richtingen overgeschreven zonder enig probleem. En de klantendienst levert eveneens goed werk, ik ben steeds vriendelijk en correct tewoord gestaan. Als het goed is mag het ook gezegd worden!
Re: Tevreden klant Moneyou
We moeten de boel hier nu ook niet op zijn kop gaan zetten he.
Moneyou heeft tegenover een hele hoop klanten hun woord niet gehouden en niks gedaan om er duidelijk over te communiceren.
In zo'n omstandigheden is het maar logisch dat ze dan boze reacties krijgen.
Als ik dat hier zo lees dan lijkt het nog mijn fout te zijn dat ik niet content ben...
Moneyou heeft tegenover een hele hoop klanten hun woord niet gehouden en niks gedaan om er duidelijk over te communiceren.
In zo'n omstandigheden is het maar logisch dat ze dan boze reacties krijgen.
Als ik dat hier zo lees dan lijkt het nog mijn fout te zijn dat ik niet content ben...
Re: Tevreden klant Moneyou
De boel op zijn kop zetten, is je boosheid uiten in een topic "Tevreden klant Moneyou"
Waarom start jullie ontevredenen geen nieuw topic zoals bvb "Ontevreden klant Moneyou" in het subforum Vraag het aan Moneyou?
Dan is er tenminste nog een kans dat Moneyou dat zal lezen...
Waarom start jullie ontevredenen geen nieuw topic zoals bvb "Ontevreden klant Moneyou" in het subforum Vraag het aan Moneyou?
Dan is er tenminste nog een kans dat Moneyou dat zal lezen...

Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Re: Tevreden klant Moneyou
Dries: voor zover ik weet wordt die mens daarvoor betaald. Het is dus zijn job om op de vragen van spaargidsers te beantwoorden. En daarbij van NIBC Direct en Rabo hebben wij toch nooit mogen klagen. Die waren nog in staat om de zondagavond antwoorden op dit forum te posten. Als je als nieuwe bank klanten wil ronselen, moet je ook een goede eerste indruk maken.Geen wonder dat de woordvoerder niet meer reageert,hij wordt gebombardeerd met boze reacties.
Pessimisme is zoals porno, het verkoopt. 

- Spruitekop
- VIP member
- Berichten: 5977
- Lid geworden op: 07 apr 2008
- Contacteer:
Re: Tevreden klant Moneyou
Het kan natuurlijk zijn dat die mens op skiverlof vertrokken is en ginds z'n ticket voor z'n terugreis wil betalen via 'n overschrijving en niet meer kan inloggen op z'n Moneyou-rekening.
En d'er zijn nog 1.204 wachtenden voor hem, want de nieuwe klanten gaan voor.
Nee, alle gekheiod op 'n stokje. Misschien hebben ze hem ingeschakeld in de administratie om nieuwe rekeningen te activeren, wie weet.

En d'er zijn nog 1.204 wachtenden voor hem, want de nieuwe klanten gaan voor.

Nee, alle gekheiod op 'n stokje. Misschien hebben ze hem ingeschakeld in de administratie om nieuwe rekeningen te activeren, wie weet.

Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Re: Tevreden klant Moneyou
Even deze reactie om toekomstige klanten op de hoogte te brengen van de fout die ik gedaan heb om een spaarrekening bij Moneyou voor mekaar te krijgen. Uw zichtrekening moet ik herhaal moetdezelfde naam hebben als de rekening die geopend wordt, het wordt vernoemd in hun vragen overzicht, maar er wordt bij hen eigenlijk niet genoeg op gedrukt dat wanneer de zichtrekening niet exact overeenkomt met de rekening die geopend wordt, er geen gevolg aan gegeven wordt door de instelling.
Bij mij was dit het geval, een zichtrekening met volmacht was genoeg dacht ik(zichtrekening op een naam met volmacht en dan een rekening op twee namen openen), mijn nieuwe rekening nummer werd door hen gepost, dan maar overschrijven... tot daar ging alles zo vlot als een trein, na verschillende mails door de maatschappij gestuurd kreeg ik er een om van het rekeningafschrift een copij op te sturen, wat ik deed, en toen werd het akelig stil. Na verschillende telefoontjes waar me gemeld werd dat het lang kon duren voor de activering besloot ik toch maar om eens aan te dringen, let wel, als je aandringt dan verbinden ze je wel door met een andere instantie die wat meer beslissingsrecht heeft waarschijnlijk, en daar werd mij dan uiteindelijk gemeld dat die zichtrekening niet in orde was, waarop ik vroeg om het geld terug te sturen wat zonder probleem uitgevoerd werd.
Als er iets misloopt hebben ze er in mijn geval geen probleem van gemaakt om het geld onmiddellijk terug te sturen(pluspunt).
Wat ze wel eens mogen updaten, stel de toekomstige klant doet een zichtrekeningfout, breng hem zonder dralen onmiddellijk op de hoogte en wacht geen week. Nog een voorstel, als die nog niet bestaat, geef hem de mogelijkheid het administratief af te handelen door een nieuwe zichtrekening te openen die wel voldoet aan de eisen zonder het gestorte te moeten terugzenden.
Nu, in mijn geval is alles goed verlopen, nieuwe zichtrekening geopend en opnieuw begonnen, hier waren er geen problemen meer.
Bij mij was dit het geval, een zichtrekening met volmacht was genoeg dacht ik(zichtrekening op een naam met volmacht en dan een rekening op twee namen openen), mijn nieuwe rekening nummer werd door hen gepost, dan maar overschrijven... tot daar ging alles zo vlot als een trein, na verschillende mails door de maatschappij gestuurd kreeg ik er een om van het rekeningafschrift een copij op te sturen, wat ik deed, en toen werd het akelig stil. Na verschillende telefoontjes waar me gemeld werd dat het lang kon duren voor de activering besloot ik toch maar om eens aan te dringen, let wel, als je aandringt dan verbinden ze je wel door met een andere instantie die wat meer beslissingsrecht heeft waarschijnlijk, en daar werd mij dan uiteindelijk gemeld dat die zichtrekening niet in orde was, waarop ik vroeg om het geld terug te sturen wat zonder probleem uitgevoerd werd.
Als er iets misloopt hebben ze er in mijn geval geen probleem van gemaakt om het geld onmiddellijk terug te sturen(pluspunt).
Wat ze wel eens mogen updaten, stel de toekomstige klant doet een zichtrekeningfout, breng hem zonder dralen onmiddellijk op de hoogte en wacht geen week. Nog een voorstel, als die nog niet bestaat, geef hem de mogelijkheid het administratief af te handelen door een nieuwe zichtrekening te openen die wel voldoet aan de eisen zonder het gestorte te moeten terugzenden.
Nu, in mijn geval is alles goed verlopen, nieuwe zichtrekening geopend en opnieuw begonnen, hier waren er geen problemen meer.
Re: Tevreden klant Moneyou
Ik heb al enkele maanden geleden een rekening geopend bij Moneyou en moet wel zeggen dat alles redelijk vlot is gegaan.
Enigste min puntje wat ik kan bedenken was toen het feit dat hun mailbox vol zat bij het sturen van een foto van mijn identiteitskaart
Voor de rest ben ik een tevreden klant!
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Enigste min puntje wat ik kan bedenken was toen het feit dat hun mailbox vol zat bij het sturen van een foto van mijn identiteitskaart

Voor de rest ben ik een tevreden klant!
Sent from my iPad using Tapatalk HD
- Spruitekop
- VIP member
- Berichten: 5977
- Lid geworden op: 07 apr 2008
- Contacteer:
Re: Tevreden klant Moneyou
Raar.. als je als bank nog maar begint en je mailbox zit al vol. 

Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Re: Tevreden klant Moneyou
Ja dit was voor mij immers ook geen goeie indruk.Spruitekop schreef:Raar.. als je als bank nog maar begint en je mailbox zit al vol.
Heb dit toen zelfs telefonisch gemeld, maar men raadde mij toen aan een kopie per post op te sturen :p
Achja elke beginnende internetbank heeft zijn kinderziektes en de een al meer dan de andere blijkbaar

Maar nu alles in orde is, heb ik dus echt niet te klagen bij moneyou

Sent from my iPad using Tapatalk HD
-
- Hero Member
- Berichten: 745
- Lid geworden op: 10 jan 2013
- Contacteer:
Re: Tevreden klant Moneyou
Ik ben zelf ook een zeer tevreden kant van MoneYou. Had zelf een fout gemaakt en daarom enkele keren gemaild naar de klantendienst en zij hebben dit zeer goed opgelost. De omvang van de afbeelding van mijn identiteitskaart was te groot dus heb ik deze in 2x moeten doorsturen en was ik nog eens een keer de bijlage vergeten in te voegen bij een van m'n mails. Was echter helemaal geen probleem.
Ik ben ook een enorme voorstander van hun inlog systeem en de tegenrekening waardoor je geen extra toestelletjes en/of bankkaarten nodig hebt want dit wordt al rap vervelend als je bij meerdere banken zit om het onderste uit de kan te willen halen.
Ik ben ook een enorme voorstander van hun inlog systeem en de tegenrekening waardoor je geen extra toestelletjes en/of bankkaarten nodig hebt want dit wordt al rap vervelend als je bij meerdere banken zit om het onderste uit de kan te willen halen.
-
- Full Member
- Berichten: 165
- Lid geworden op: 24 dec 2011
- Contacteer:
Re: Tevreden klant Moneyou
sure thing
het is zelfs zo veilig dat sommige mensen niet aan hun eigen geld bleken te geraken
het is zelfs zo veilig dat sommige mensen niet aan hun eigen geld bleken te geraken