Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Netbeheerders Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening
     
      Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Netbeheerders
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Sparen Spaarrekeningen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Tevreden klant Moneyou

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
31 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • Volgende
TIP
Gebruik onze tools spaarrentes vergelijken - Simulatie van uw rendement - Vergelijk kredietwaardigheid
ludo
VIP member
VIP member
Berichten: 6026
Lid geworden op: 16 sep 2008
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

Re: Tevreden klant Moneyou

  • Citeer

Bericht door ludo » 8 februari 2013, 13:33

Eerlijksheidshalve zou het wel op prijs te stellen zijn, dat een bank op voorhand te kennen geeft, dat het openen en volledig werken van een online rekening een duurtijd kan hebben zoveel dagen of weken. Zo kan je als potentieééle klant de kontrakt verbintenis al dan niet bewuster aangaan. Je in het ongewisse laten getuigt van weinig professioanalisme. Dit is tenslotte een probleem dat de bank moet oplossen, en er de klant niet mee moet opzadelen.
Omhoog

vlo
Hero Member
Hero Member
Berichten: 781
Lid geworden op: 12 sep 2012

Re: Tevreden klant Moneyou

  • Citeer

Bericht door vlo » 8 februari 2013, 14:09

Radixconvertor,

Dit topic is gestart door Kili, die haar tevredenheid wou uiten over Moneyou.

Jij daarentegen hebt hier enkel zitten dwarsliggen en kritiek spuien...
Toch heb je nergens (toch niet in dit topic) gezegd wat er tussen jou en Moneyou misgelopen is.
Ik ben benieuwd naar jouw verhaal. Misschien kan er hier zelfs een oplossing gevonden worden?
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Omhoog

Gebruikersavatar
dries944
Hero Member
Hero Member
Berichten: 566
Lid geworden op: 28 jan 2011
Contacteer:
Contacteer dries944
Verstuur privébericht

Re: Tevreden klant Moneyou

  • Citeer

Bericht door dries944 » 8 februari 2013, 14:14

Geen wonder dat de woordvoerder niet meer reageert,hij wordt gebombardeerd met boze reacties.
Weet de webmeester mss waarom hij niet meer reageert??
Ben al een tevreden klant bij hen sinds de opstart in september.
Omhoog

OO_MPE
Full Member
Full Member
Berichten: 138
Lid geworden op: 12 sep 2007
Contacteer:
Contacteer OO_MPE
Verstuur privébericht

Re: Tevreden klant Moneyou

  • Citeer

Bericht door OO_MPE » 8 februari 2013, 14:33

Kili schreef:Gewoon even melden dat ik klant ben geworden bij Moneyou en dat alles zeer vlot verlopen is. Het openen van de rekening is zeer vlot gegaan, ik heb ook al geld in beide richtingen overgeschreven zonder enig probleem. En de klantendienst levert eveneens goed werk, ik ben steeds vriendelijk en correct tewoord gestaan. Als het goed is mag het ook gezegd worden!
Volledige eens met jou ...heb dezelfde positieve ervaring !
Omhoog

gg001a
Jr. Member
Jr. Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 13 feb 2012
Contacteer:
Contacteer gg001a
Verstuur privébericht

Re: Tevreden klant Moneyou

  • Citeer

Bericht door gg001a » 8 februari 2013, 14:36

We moeten de boel hier nu ook niet op zijn kop gaan zetten he.
Moneyou heeft tegenover een hele hoop klanten hun woord niet gehouden en niks gedaan om er duidelijk over te communiceren.
In zo'n omstandigheden is het maar logisch dat ze dan boze reacties krijgen.

Als ik dat hier zo lees dan lijkt het nog mijn fout te zijn dat ik niet content ben...
Omhoog

vlo
Hero Member
Hero Member
Berichten: 781
Lid geworden op: 12 sep 2012

Re: Tevreden klant Moneyou

  • Citeer

Bericht door vlo » 8 februari 2013, 15:05

De boel op zijn kop zetten, is je boosheid uiten in een topic "Tevreden klant Moneyou"

Waarom start jullie ontevredenen geen nieuw topic zoals bvb "Ontevreden klant Moneyou" in het subforum Vraag het aan Moneyou?
Dan is er tenminste nog een kans dat Moneyou dat zal lezen... 8)
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Omhoog

Gebruikersavatar
optibear
VIP member
VIP member
Berichten: 4166
Lid geworden op: 16 feb 2010
Contacteer:
Contacteer optibear
Verstuur privébericht

Re: Tevreden klant Moneyou

  • Citeer

Bericht door optibear » 8 februari 2013, 16:19

Geen wonder dat de woordvoerder niet meer reageert,hij wordt gebombardeerd met boze reacties.
Dries: voor zover ik weet wordt die mens daarvoor betaald. Het is dus zijn job om op de vragen van spaargidsers te beantwoorden. En daarbij van NIBC Direct en Rabo hebben wij toch nooit mogen klagen. Die waren nog in staat om de zondagavond antwoorden op dit forum te posten. Als je als nieuwe bank klanten wil ronselen, moet je ook een goede eerste indruk maken.
Pessimisme is zoals porno, het verkoopt. ;)
Omhoog

Gebruikersavatar
Spruitekop
VIP member
VIP member
Berichten: 5977
Lid geworden op: 07 apr 2008
Contacteer:
Contacteer Spruitekop
Verstuur privébericht Website

Re: Tevreden klant Moneyou

  • Citeer

Bericht door Spruitekop » 8 februari 2013, 20:43

Het kan natuurlijk zijn dat die mens op skiverlof vertrokken is en ginds z'n ticket voor z'n terugreis wil betalen via 'n overschrijving en niet meer kan inloggen op z'n Moneyou-rekening. :D
En d'er zijn nog 1.204 wachtenden voor hem, want de nieuwe klanten gaan voor. ;D

Nee, alle gekheiod op 'n stokje. Misschien hebben ze hem ingeschakeld in de administratie om nieuwe rekeningen te activeren, wie weet. ;)
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Omhoog

datissem
Newbie
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 feb 2013
Contacteer:
Contacteer datissem
Verstuur privébericht

Re: Tevreden klant Moneyou

  • Citeer

Bericht door datissem » 10 februari 2013, 10:52

Even deze reactie om toekomstige klanten op de hoogte te brengen van de fout die ik gedaan heb om een spaarrekening bij Moneyou voor mekaar te krijgen. Uw zichtrekening moet ik herhaal moetdezelfde naam hebben als de rekening die geopend wordt, het wordt vernoemd in hun vragen overzicht, maar er wordt bij hen eigenlijk niet genoeg op gedrukt dat wanneer de zichtrekening niet exact overeenkomt met de rekening die geopend wordt, er geen gevolg aan gegeven wordt door de instelling.
Bij mij was dit het geval, een zichtrekening met volmacht was genoeg dacht ik(zichtrekening op een naam met volmacht en dan een rekening op twee namen openen), mijn nieuwe rekening nummer werd door hen gepost, dan maar overschrijven... tot daar ging alles zo vlot als een trein, na verschillende mails door de maatschappij gestuurd kreeg ik er een om van het rekeningafschrift een copij op te sturen, wat ik deed, en toen werd het akelig stil. Na verschillende telefoontjes waar me gemeld werd dat het lang kon duren voor de activering besloot ik toch maar om eens aan te dringen, let wel, als je aandringt dan verbinden ze je wel door met een andere instantie die wat meer beslissingsrecht heeft waarschijnlijk, en daar werd mij dan uiteindelijk gemeld dat die zichtrekening niet in orde was, waarop ik vroeg om het geld terug te sturen wat zonder probleem uitgevoerd werd.
Als er iets misloopt hebben ze er in mijn geval geen probleem van gemaakt om het geld onmiddellijk terug te sturen(pluspunt).
Wat ze wel eens mogen updaten, stel de toekomstige klant doet een zichtrekeningfout, breng hem zonder dralen onmiddellijk op de hoogte en wacht geen week. Nog een voorstel, als die nog niet bestaat, geef hem de mogelijkheid het administratief af te handelen door een nieuwe zichtrekening te openen die wel voldoet aan de eisen zonder het gestorte te moeten terugzenden.
Nu, in mijn geval is alles goed verlopen, nieuwe zichtrekening geopend en opnieuw begonnen, hier waren er geen problemen meer.
Omhoog

Gebruikersavatar
Tommo987
Newbie
Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 feb 2013
Contacteer:
Contacteer Tommo987
Verstuur privébericht

Re: Tevreden klant Moneyou

  • Citeer

Bericht door Tommo987 » 11 februari 2013, 21:39

Ik heb al enkele maanden geleden een rekening geopend bij Moneyou en moet wel zeggen dat alles redelijk vlot is gegaan.

Enigste min puntje wat ik kan bedenken was toen het feit dat hun mailbox vol zat bij het sturen van een foto van mijn identiteitskaart :P

Voor de rest ben ik een tevreden klant!


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Omhoog

Gebruikersavatar
Spruitekop
VIP member
VIP member
Berichten: 5977
Lid geworden op: 07 apr 2008
Contacteer:
Contacteer Spruitekop
Verstuur privébericht Website

Re: Tevreden klant Moneyou

  • Citeer

Bericht door Spruitekop » 11 februari 2013, 21:50

Raar.. als je als bank nog maar begint en je mailbox zit al vol. ;D
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Omhoog

Gebruikersavatar
Tommo987
Newbie
Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 feb 2013
Contacteer:
Contacteer Tommo987
Verstuur privébericht

Re: Tevreden klant Moneyou

  • Citeer

Bericht door Tommo987 » 11 februari 2013, 22:02

Spruitekop schreef:Raar.. als je als bank nog maar begint en je mailbox zit al vol. ;D
Ja dit was voor mij immers ook geen goeie indruk.
Heb dit toen zelfs telefonisch gemeld, maar men raadde mij toen aan een kopie per post op te sturen :p

Achja elke beginnende internetbank heeft zijn kinderziektes en de een al meer dan de andere blijkbaar ;)

Maar nu alles in orde is, heb ik dus echt niet te klagen bij moneyou :)


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Omhoog

JanusBananus
Hero Member
Hero Member
Berichten: 745
Lid geworden op: 10 jan 2013
Contacteer:
Contacteer JanusBananus
Verstuur privébericht

Re: Tevreden klant Moneyou

  • Citeer

Bericht door JanusBananus » 16 februari 2013, 13:53

Ik ben zelf ook een zeer tevreden kant van MoneYou. Had zelf een fout gemaakt en daarom enkele keren gemaild naar de klantendienst en zij hebben dit zeer goed opgelost. De omvang van de afbeelding van mijn identiteitskaart was te groot dus heb ik deze in 2x moeten doorsturen en was ik nog eens een keer de bijlage vergeten in te voegen bij een van m'n mails. Was echter helemaal geen probleem.

Ik ben ook een enorme voorstander van hun inlog systeem en de tegenrekening waardoor je geen extra toestelletjes en/of bankkaarten nodig hebt want dit wordt al rap vervelend als je bij meerdere banken zit om het onderste uit de kan te willen halen.
Omhoog

radixconvertor
Full Member
Full Member
Berichten: 165
Lid geworden op: 24 dec 2011
Contacteer:
Contacteer radixconvertor
Verstuur privébericht

Re: Tevreden klant Moneyou

  • Citeer

Bericht door radixconvertor » 16 februari 2013, 15:11

sure thing
het is zelfs zo veilig dat sommige mensen niet aan hun eigen geld bleken te geraken
Omhoog

Nightwolf
Hero Member
Hero Member
Berichten: 712
Lid geworden op: 18 dec 2008
Contacteer:
Contacteer Nightwolf
Verstuur privébericht

Re: Tevreden klant Moneyou

  • Citeer

Bericht door Nightwolf » 16 februari 2013, 18:18

;D
Omhoog

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

31 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • Volgende

Terug naar “Spaarrekeningen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht
 

 

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

  • Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Info

  • Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Sitemap
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy