Threadneedle aandelenfondsen: lage NIW
TIP
Threadneedle aandelenfondsen: lage NIW
Heeft er iemand een idee waarom bepaalde (of de meeste) aandelenfondsen van Threadneedle zo'n lage NIW per participatie hanteren?
Neem nu bijvoorbeeld het fonds Threadneedle Global Equity Income Fund Retail Income EUR (ISIN = GB00B1Z2NM05) wat momenteel noteert aan een NIW van 1,47 EUR.
Wanneer nu bijvoorbeeld de NIW hiervan zou stijgen met 0.2% noteert dit nog steeds aan 1,47 EUR (bij afronding op 2 decimalen).
Weten jullie of er bij aankoop / verkoop van dit fonds meer decimalen in rekening gebracht worden om het aantal participaties ervan te bepalen??
Alvast bedankt!!
Neem nu bijvoorbeeld het fonds Threadneedle Global Equity Income Fund Retail Income EUR (ISIN = GB00B1Z2NM05) wat momenteel noteert aan een NIW van 1,47 EUR.
Wanneer nu bijvoorbeeld de NIW hiervan zou stijgen met 0.2% noteert dit nog steeds aan 1,47 EUR (bij afronding op 2 decimalen).
Weten jullie of er bij aankoop / verkoop van dit fonds meer decimalen in rekening gebracht worden om het aantal participaties ervan te bepalen??
Alvast bedankt!!
-
Henkie1984
- VIP member

- Contacteer:
Re: Threadneedle aandelenfondsen: lage NIW
Mijn threadneedle fondsen noteren tot 4 cijfers achter de komma 
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
En mag ik dan zo vrij zijn om te vragen waar je dat ziet? Op Morningstar? Via jouw bank? Of?
MeDirect toont ze alleszins niet tot op 4 cijfers na de komma en ook op Morningstar zie ik dat zo direct niet...
't Zou tof zijn mocht die info overal consistent zijn...
MeDirect toont ze alleszins niet tot op 4 cijfers na de komma en ook op Morningstar zie ik dat zo direct niet...
't Zou tof zijn mocht die info overal consistent zijn...
-
Henkie1984
- VIP member

- Contacteer:
bij Rabobank "vroeger" op de aankoop statements,
weet niet direct of je die cijfers ergens anders nog kan ophalen. Als je de cijfers automatisch ophaalt bij morningstar laad hij dan niet het "correcte" cijfer ipv het afgeronde getal?
weet niet direct of je die cijfers ergens anders nog kan ophalen. Als je de cijfers automatisch ophaalt bij morningstar laad hij dan niet het "correcte" cijfer ipv het afgeronde getal?
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!