Oxurion (was: Thrombogenics)
TIP
Re: Oxurion (was: Thrombogenics)
Zonder nieuws een sterk stijgende koers de laatste dagen, zij het met kleine volumes. Maar dat is heel waarschijnlijk wat geld dat uit Galapagos vloeit.
+49% YTD
Mijn koersdoel was €6 en zo komen ze er weer heel dichtbij. Al de derde keer dat ik zo'n korte winstgevende rit maak met dit aandeel.
+49% YTD
Mijn koersdoel was €6 en zo komen ze er weer heel dichtbij. Al de derde keer dat ik zo'n korte winstgevende rit maak met dit aandeel.
72% aandelen, 16% obligaties, 12% cash
Deze week een schijfje verkocht aan €5,99
Dat leek eerst niet zo'n goeie zaak en kort daarna weer wel. Altijd lekker volatiel zo'n aandelen
Is nu nog een mooie positie en volledig winst.
Dat leek eerst niet zo'n goeie zaak en kort daarna weer wel. Altijd lekker volatiel zo'n aandelen

Is nu nog een mooie positie en volledig winst.
Bleek wel een goede zet om een deel te verzilveren.
Maar wel een heel onverwachte sisser met THR317 gisteren.
Dat is wat je hebt met Biotech natuurlijk, altijd kleine posities in port houden hiervan.
Maar wel een heel onverwachte sisser met THR317 gisteren.

Dat is wat je hebt met Biotech natuurlijk, altijd kleine posities in port houden hiervan.
Koers halveert en CEO is onbereikbaar. Dat zegt voor mij al genoeg.
Lijkt me nu ook voor een langere periode dood geld. Laatste stuks allemaal verkocht vandaag.
Desondanks blijft biotech een succesverhaal voor mij.
Zelfs Thrombo sluit ik af met een CAGR van 78,5%
Desondanks blijft biotech een succesverhaal voor mij.
Zelfs Thrombo sluit ik af met een CAGR van 78,5%
Negma schrijft voor miljoenen euro's in op aandelen Oxurion
Door ABM Financial News op 6 april 2021 07:49 u
(ABM FN) Het Franse Negma Group is van plan om voor 30 miljoen euro aan aandelen Oxurion te kopen. Dit maakte Oxurion dinsdagochtend bekend.
De aandelen worden verworven gedurende een periode van 12 maanden via obligaties die verplicht moeten worden geconverteerd
Oxurion verwacht de eerste klinische data van zijn belangrijkste kandidaatsmedicijn THR-149 later dit jaar te publiceren. Halverwege het jaar denkt Oxurion een Fase 2 onderzoek met THR-687 in DME te kunnen starten.
Door ABM Financial News op 6 april 2021 07:49 u
(ABM FN) Het Franse Negma Group is van plan om voor 30 miljoen euro aan aandelen Oxurion te kopen. Dit maakte Oxurion dinsdagochtend bekend.
De aandelen worden verworven gedurende een periode van 12 maanden via obligaties die verplicht moeten worden geconverteerd
Oxurion verwacht de eerste klinische data van zijn belangrijkste kandidaatsmedicijn THR-149 later dit jaar te publiceren. Halverwege het jaar denkt Oxurion een Fase 2 onderzoek met THR-687 in DME te kunnen starten.
TB-403 was shown to be safe at all dose levels evaluated without reaching a MTD in pediatric subjects. Initial results look encouraging for incurable relapsed disease.