Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Sparen Vraag het aan de financiële instelling Vraag het aan MoneYou
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen

MoneYou geeft antwoord op je vragen omtrent hun producten en diensten
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
112 berichten
  • Pagina 7 van 8
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Volgende
Sonny
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Sonny
Verstuur privébericht

Re: Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen

• Citeer

Bericht door Sonny » 30 januari 2013, 19:52

Na 3 weken eindelijk mijn rekening geactiveerd en Id gevalideerd. Helaas nog geen persoonlijke mail teruggekregen op mijn vragen. Niet echt klantvriendelijk. Waarom gaat het bij de ene sneller dan bij de andere om de Id te valideren voor mensen die op dezelfde dag het hebben opgestuurd over mail Zoals ik hier op het forum gelezen heb. 2 dagen tot 5 dagen is geen 3 weken om een Id te valideren Persoonlijke service naar de klanten toe zou al een stuk beter zijn. Heb nog altijd mijn twijfels over deze bank, die alleen per postbus bereikbaar is, geen kantoor.

Tvdb
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Tvdb
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Tvdb » 31 januari 2013, 02:08

Tvdb schreef:Ik ben die standard reminder emails van moneyou meer dan spuugzat.
Verder stoor ik me dermate aan de onbereikbaarheid en de standard antwoorden van hun helpdesk.
Ten derde aan het feit dat ze niet antwoorden op emails.
Ten vierde heeft het blijkbaar geen zin heeft om een ID of bank afschrift door te mailen, de standard mails blijven maar binnen rollen…
Ten vijfde zijn de standard mails dat ik mijn ID kaart niet doorgestuurd heb, of dat de storting niet van de opgegeven rekening komt volledig fout zijn, en dat die al van dag 1 van inschrijving (begin januari) naar jullie doorgestuurd zijn en dat de storting wel degelijk van dat rekening nummer komt.
Ten zesde, de gebruikersinterface, die ook maar half werkt en mij niet toelaat mijn geld terug op te vragen…

Hun bedrijfsprocessen werken gewoon niet.

Door de bovenstaande ervaringen, en de onprofessionele rommelige aanpak, gisteren mijn geld terug geëist.
Een zien hoelang dat dat moet duren. Als het binnen 5 dagen niet terug gestort is, stel ik ze in gebreke...

Man, man, man, pure horror, wat een verschil ten opzichte van NIBC en rabobank...

Mijn probleem is opgelost na uiten van mijn ongenoegen op de social media sites van Moneyou op Twitter & Facebook vorig weekend...
Het Social Media team van Nederland heeft dit per direct ge-escaleerd en de eerste werkdag daarop ben ik reeds gecontacteerd geweest, 3dagen later was mijn probleem opgelost.

Ik heb al mijn gestorte tegoeden terug kunnen recuperen.
Mijn horror verhaal bij moneyou is voorbij....

omnicron
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer omnicron
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door omnicron » 31 januari 2013, 09:14

yaris: ik begrijp je redenering & geef je er wel deels in gelijk, maar de service is echt wel ondermaats hoor. OK dat het wat langer duurt, maar enige berichtgeving/communicatie blijft ook uit.
Kan begrijpen dat het allemaal wat langer duurt door meer aanvragen, maar waarom kan vb. een NIBC direct deze aanvragen wel sneller verwerken (ze zullen +- dezelfde aantal aanvragen ontvangen).
In de huidige samenleving staat service nu eenmaal voorop & vind het maar vanzelfsprekend als je geld (veel geld) toevertrouwd.

Hago
Sr. Member
Sr. Member

• Citeer

Bericht door Hago » 31 januari 2013, 09:43

Niet direct te vergelijken NIBC, is al eind 2011 opgestart en dat ging toen in januari ook met de nodige vertragingen in januari maar wel niet zo erg als die van MoneYou nu die nog maar enkele maanden bezig zijn. Denk dat het deels ook komt omdat dit jaar door de extra media aandacht nogal wat nieuwkomers zijn die voordien weinig of geen ervaring hadden met internetsparen en nog minder met wat een tegenrekening eigenlijk betekend.
-- > de tijd gaat snel gebruik hem wel <-- > gierig is zielig <--->delen is plezant<---

omnicron
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer omnicron
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door omnicron » 31 januari 2013, 10:05

de reclame van nibc direct (vnl banners) zijn er anders ook niet naast (spaarrekening van het jaar) ;D

Shees
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Shees
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Shees » 2 februari 2013, 18:05

Yaris schreef:De meeste berichten in dit draadje zijn gepost door nieuwkomers die pas deze maand op het forum zijn geregistreerd. Dat zijn mensen die gegoogeld hebben naar ervaringen van andere klanten bij MoneYou en zo hier terecht zijn gekomen. Zo lijkt het alsof iedereen unaniem ontevreden is.
Beste Yaris,

ik ben ook pas in januari geregistreerd op dit forum, maar volg de berichten hier al meer dan een jaar.
Uw bemerking omtrent het (recent) googlen houdt m.i. dus ook geen steek. Er zijn n.l. diverse andere kanalen dan spaargids.be om aan allerlei info te raken, maar hier kan je wel directere bemerkingen maken omtrent de globale kwaliteit van een bank waar je al lang, of kort, ervaringen mee hebt. En die info is wel degelijk interessant voor iedereen.

Als je de berichten van de newbies even simpelweg analyseert komt het altijd op hetzelfde neer m.b.t. MoneYou. Ik wacht ook nog altijd op een beloofd telefoontje gepleegd einde december 2012, en op 2 verstuurde mails in januari ... en daar knelt het schoentje bij MoneYou, samen met het activeren van rekeningen onder het mom van "we hebben het momenteel te druk"

radixconvertor
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer radixconvertor
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door radixconvertor » 4 februari 2013, 20:57

Ook hier....misschien is het eenvoudiger om te komen posten wanneer een moneyou transactie zonder problemen verlopen is, veel informatiever!
Sommigen zijn er hier al mee begonnen, way to go!

We kunnen ook de schuld in de schoenen van de klant schuiven. Die zal wel niet kunnen lezen of schrijven, of geen van beide. Misschien heeft hij/zij nooit een computer van dichtbij gezien? 'T zal zo wel iets zijn.
Waar gaan we naartoe zeg, weer een verwende zuurpruim die zijn geld wil kunnen afhalen...we are doomed

eric2
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer eric2
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door eric2 » 13 februari 2013, 12:21

Maar nog steeds meer dan bij Rabo :)

dries944
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer dries944
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door dries944 » 13 februari 2013, 13:41

En nu maar hopen dat rabo niet volgt é,anders zou er wel eens een rond getal kunnen verschijnen.

biep
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer biep
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door biep » 6 maart 2013, 22:31

Beste Moneyou,

Ik vind het heel erg dat ik alles correct doorstuur én een eerste redelijke storting gedaan heb en ik krijg nog steeds geen activeringsbericht. Ik kan niet eens inloggen op jullie pagina, kan dus mijn verrichting niet checken, laat staan er iets mee doen. Mijn geld is dus gegijzeld wat ik écht niet vind kunnen. Er is nog meer geld waar dit vandaan kwam en was van plan dit ook bij te storten maar nu moet ik mijn mening toch herbekijken en bij uw concurrent te rade gaan, want dit KAN écht niet. Grote aantal aanvragen of niet...if you can't stand the heat, stay out of the kitchen !!!!
Als mijn rekening niet binnen de week geactiveerd is doe ik onmiddellijk het nodige om mijn geld terug te halen en elders uit te zetten, het zal op die paar weken niet aankomen....je verliest al klanten nog voor je een groot aantal hebt kunnen winnen op die manier. Zo zal je geen vertrouwen opbouwen. Een bank is een bank en die moet ONMIDDELLIJK en CORRECT reageren, anders ben je geen bank maar een ordinaire "moneycollector" en dat kan iedereen. Van een grootbank als ABN had ik wel iets anders verwacht. Misschien adequaat personeel aanwerven of méér ??? Het grote aantal aanvragen had je moeten voorzien en inschatten, zoniet was je beter niet begonnen.
Verwacht morgen maar een telefoontje én een aangetekende zending. Ben ik ongeduldig ? Awel ja...het gaat hier over MIJN zuurverdiende geld en ik ben een klant, dus ambetant als ik niet weet wat ermee gebeurt...mag het even ????

Ismail
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Ismail
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Ismail » 6 maart 2013, 23:26

@biep

Ben je zeker dat je alles correct gedaan hebt?

Paar weken terug verliep alles correct,in vier dagen was het in orde..

MoneYou
Woordvoerder
Woordvoerder
Contacteer:
Contacteer MoneYou
Verstuur privébericht Website

• Citeer

Bericht door MoneYou » 8 maart 2013, 20:45

Beste Biep,
Vervelend dat dit moet gebeuren. Er zijn echter geen achterstanden meer bij het verwerken van de aanvragen.
Als je nu nog steeds problemen ondervind, stuur me dan een persoonlijk bericht met je gegevens. Dan vraag ik mijn collega's van de klantenservice om contact met je op te nemen om te achterhalen waar het probleem ligt en hoe dat kan worden opgelost.
Ik hoor graag van je.
Groet,

MoneYou

P.S. Heb je ook al een (digitale) kopie van je identiteitskaart opgestuurd? Als die nog niet is ontvangen en gevalideerd blijft de persoonlijke pagina nog ontoegankelijk.

eva smit
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer eva smit
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door eva smit » 18 maart 2013, 11:16

Vandaag keek ik naar de status van mijn zichtrekening bij mijn gewone bank, en zag dat het geld dat ik op 1 januari had gestort op de die dag geopende flex-rekening van moneyou, was teruggestort. Ik ging kijken naar de status van mijn moneyou rekening en zag dat ze geblokkeerd was! Ik belde naar de klantendienst en zei wisten me te vertellen dat die rekening nog niet geactiveerd was? Hoe kan dat nu, ik heb alle nodige gegevens doorgemaild, een groot bedrag op die rekening gestort, en nu , zonder enig bericht, wordt dat geld terug op mijn andere zichtrekening gestort?! Dan betekend dat ook dat ik de interest op dat bedrag voor 3 maanden kwijt ben? Dit kan echt niet. De klanten dienst zei dat ik een nieuwe rekening bij moneyou moest openen, en dat ik geen Id kopie meer moest mailen, want die hebben ze al.dat ik heb ik nu gedaan en een klein bedrag gestort. Ik geef dit nu een week, en als dat niet in orde komt deze keer, zal ik een andere bank zoeken die hun klanten wel goed informeren, en niet mijn geld 3 maanden hebben, de interest erop in hun zakken steekt, en dan de rekening blokkeren, en het geld zomaar terug op de zichtrekening storten zonder enige mail of bericht. Deze praktijken had ik zeker niet verwacht van een grote nederlandse bank, en zal volgende keer wel laten om zo een grote som over te schrijven op een rekening die niet eens bestaan heeft!

MoneYou
Woordvoerder
Woordvoerder
Contacteer:
Contacteer MoneYou
Verstuur privébericht Website

• Citeer

Bericht door MoneYou » 18 maart 2013, 12:01

eva smit schreef:Vandaag keek ik naar de status van mijn zichtrekening bij mijn gewone bank, en zag dat het geld dat ik op 1 januari had gestort op de die dag geopende flex-rekening van moneyou, was teruggestort. Ik ging kijken naar de status van mijn moneyou rekening en zag dat ze geblokkeerd was! Ik belde naar de klantendienst en zei wisten me te vertellen dat die rekening nog niet geactiveerd was? Hoe kan dat nu, ik heb alle nodige gegevens doorgemaild, een groot bedrag op die rekening gestort, en nu , zonder enig bericht, wordt dat geld terug op mijn andere zichtrekening gestort?! Dan betekend dat ook dat ik de interest op dat bedrag voor 3 maanden kwijt ben? Dit kan echt niet. De klanten dienst zei dat ik een nieuwe rekening bij moneyou moest openen, en dat ik geen Id kopie meer moest mailen, want die hebben ze al.dat ik heb ik nu gedaan en een klein bedrag gestort. Ik geef dit nu een week, en als dat niet in orde komt deze keer, zal ik een andere bank zoeken die hun klanten wel goed informeren, en niet mijn geld 3 maanden hebben, de interest erop in hun zakken steekt, en dan de rekening blokkeren, en het geld zomaar terug op de zichtrekening storten zonder enige mail of bericht. Deze praktijken had ik zeker niet verwacht van een grote nederlandse bank, en zal volgende keer wel laten om zo een grote som over te schrijven op een rekening die niet eens bestaan heeft!

Beste Eva,

Heel vervelend dat dit zo gebeurt. Ik zal jouw case met mijn collega's van de klantenservice opnemen en komen zo snel als mogelijk bij je terug.

Als Eva Smit niet de naam is die bij MoneYou bekend is, zou je dan in een persoonlijk bericht jouw naam en adres kunnen doorgeven?

Alvast bedankt.

Groet,
MoneYou

eva smit
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer eva smit
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door eva smit » 19 maart 2013, 17:45

Bedankt Moneyou woordvoerder, voor de snelle interventie. Gisteren hier klacht gedaan, en vandaag direct alles in orde! Ook werd beloofd dat er een compensatie wordt gedaan voor de verloren interest van 3 maanden op het in januari gestorte bedrag. Mijn vertrouwen is hersteld in moneyou, en bij deze wil ik al de mensen die klachten hebben, aanraden om hun verhaal aan u te doen, er wordt wel degelijk snel op gereageerd en direct actie ondernomen om de problemen recht te zetten. nogmaals dank voor uw goede werk!Mvg

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

112 berichten
  • Pagina 7 van 8
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Volgende

Terug naar “Vraag het aan MoneYou”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy