tips en trucs
TIP
tips en trucs
hoi
ik zie hier op deze site bij woonleningvergelijker dat er heel wat mensen zijn die hun lening krijgen aan een rentevoet die een pak lager ligt dan het comforttarief van die banken , dus het tarief dat je er zou krijgen indien je loon er gestort wordt , je brandverzekering daar is en je SSV
HOE DOEN JULLIE DAT??
ik moet nl volgende week naar mijn bank voor mijn herziening maar zou graag een vaste strikken aan een zo laag mogelijk tarief
tips en trucs welkom
ik zie hier op deze site bij woonleningvergelijker dat er heel wat mensen zijn die hun lening krijgen aan een rentevoet die een pak lager ligt dan het comforttarief van die banken , dus het tarief dat je er zou krijgen indien je loon er gestort wordt , je brandverzekering daar is en je SSV
HOE DOEN JULLIE DAT??
ik moet nl volgende week naar mijn bank voor mijn herziening maar zou graag een vaste strikken aan een zo laag mogelijk tarief
tips en trucs welkom
Re: tips en trucs
ja maar naar een andere bank stappen is waarschijnlijk geen optoe voor mij wantdan moet het verschil al héél groot zijn , als ik mijn lening moet overhevelen naar een andere bank kost mij dat ongeveer 7000euro aan notariskosten ed
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: tips en trucs
@djtw .. is je lening bij cleran bank?