Toepassing 11 maanden regel?
Toepassing 11 maanden regel?
Gaat FORTUNEO ook de 11 maanden regel toepassen voor zijn spaarrekeningen zoals RABOBANK dit doet?
- Fortuneo Bank
- Woordvoerder

- Contacteer:
Re: Toepassing 11 maanden regel?
Beste,
Het is op dit ogenblik niet voorzien.
Met vriendelijke groeten,
Fortuneo
Het is op dit ogenblik niet voorzien.
Met vriendelijke groeten,
Fortuneo
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Het eenvoudigste is naar een bank gaan die wel de 11-maanden regel toepassen
Ik vind dat het belang van die 11 maanden regel fel wordt overroepen. Alsof dat een criterium is om een bank te kiezen. Geld dat je na januari op je rekening stort en dat 12 maanden blijft staan brengt evengoed getrouwheidspremie op hoor.
Nu Deutsche Bank zijn fidelity rekening gedevalueerd heeft door de getrouwheidspremie te verlagen, zoek ik een nieuwe rekening om daarop de bedragen die in januari getrouwheidspremie verwerven bij DB te plaatsen. Daarom is de 11 maanden regel mooi meegenomen als je die gelden kunt plaatsen op een rekening die tegelijk een hoge rente geeft, Als je dan kan kiezen tussen twee rekeningen die dezelfde rente bieden, nl. bij rabobank en bij fortuneo, dan kies je natuurlijk voor rabobank die de 11 maanden regel toepast.
Al overweeg ik ook de bedragen op een termijnrekening bij credit europe te plaatsen: 4 % bruto op 3 jaar of 4,50 % bruto op 10 jaar. Dat is toch nog respectievelijk 3,16 % netto en 3,55 % netto jaarlijks rekening houdend met de gestegen roerende voorheffing (21% ipv 15%) en dus meer dan wat je momenteel op eender welk spaarboekje kan krijgen.
Al overweeg ik ook de bedragen op een termijnrekening bij credit europe te plaatsen: 4 % bruto op 3 jaar of 4,50 % bruto op 10 jaar. Dat is toch nog respectievelijk 3,16 % netto en 3,55 % netto jaarlijks rekening houdend met de gestegen roerende voorheffing (21% ipv 15%) en dus meer dan wat je momenteel op eender welk spaarboekje kan krijgen.
Wat hebben ze dat bij rabobank goed bekeken!
Dankzij deze regel loodsen ze mogelijks heel wat geld dat net iets na 1 januari vrij komt.
Ik zit in hetzelfe schuitje als hierboven, en zal misschien hetzelfde doen.
Zonder rabobanks truk zou het geld blijven staan.
Nu kan je tijd goedmaken.
Dankzij deze regel loodsen ze mogelijks heel wat geld dat net iets na 1 januari vrij komt.
Ik zit in hetzelfe schuitje als hierboven, en zal misschien hetzelfde doen.
Zonder rabobanks truk zou het geld blijven staan.
Nu kan je tijd goedmaken.