Top-3 voor 2050
TIP
Re: Top-3 voor 2050
Nee, Apple failliet tegen dan.
Ik heb een bliksemafleider van het merk Gallagher op het dak van mijn Airbnb in Avoriaz.
Waar zitten de cryptobelievers?
Ik heb een bliksemafleider van het merk Gallagher op het dak van mijn Airbnb in Avoriaz.
1. Trump Gaza real estate 1000 x leveraged etf
2.BDW Emperor Maximus Nederbelgium index
3.Spaargids.be international
2.BDW Emperor Maximus Nederbelgium index
3.Spaargids.be international
Ik dacht dat Spaargids een betrouwbare bron was, maar toen begonnen sommige mensen hier zich als kenners te gedragen... 
[/quote]
Kenners van wat precies?
[/quote]
Kenners van wat precies?
Je mocht geen ETF's kiezen!
Nee, hun door AI ontworpen Ozempic-infused frisdrankenlijn werpt in november 2037 (vlak na de overname van Reebok) eindelijk zijn vruchten af.
[/quote]
Kenners van wat precies?
[/quote]
Dat is de vraag dat ik aan u moet stellen. Kenners van verzonnen ETF's, misschien ?? Of verdoken politieke boodschappen ? Zeg het maar.
Kenners van wat precies?
[/quote]
Dat is de vraag dat ik aan u moet stellen. Kenners van verzonnen ETF's, misschien ?? Of verdoken politieke boodschappen ? Zeg het maar.
[/quote]
Eerder een poging tot een luchtig/humoristisch bericht... maar als je er per se aanstoot aan wil nemen, be my guest..
[/quote]
Eerder een poging tot een luchtig/humoristisch bericht... maar als je er per se aanstoot aan wil nemen, be my guest..
[/quote]
You first ...
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Kennis van quoten is ook handig.