Top 5 voor 2021
TIP
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Re: Top 5 voor 2021
On topic: geen enkele
Ik denk dat er een ongeziene crash komt.
Wanneer kan ik niet zeggen, want ik heb (tot mijn spijt) geen glazen bol ;-)
Ik denk dat er een ongeziene crash komt.
Voorspel dan gewoon elk jaar opnieuw een crash zoals Marc Faber. Je zal wel enkele keren in je leven gelijk krijgen.
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Zoals ik zei: ik heb geen glazen bol.
Ik raad iedereen aan om vollop te beleggen ... je ziet toch dat alles alleen maar stijgt... profiteer ervan nu het kan!
Ik raad iedereen aan om vollop te beleggen ... je ziet toch dat alles alleen maar stijgt... profiteer ervan nu het kan!
Zolang de geldprinter op volle toeren blijft draaien zou je daar wel eens lang op kunnen wachten.EarthNvstr1 schreef: ↑3 februari 2021, 21:47 Ik denk dat er een ongeziene crash komt.
Niemand heeft een glazen bol natuurlijk.
16%ACKB - BFIT - BREB - COFB - COLR - ONTEX - SOF - SOLB - SYENS - UNA - VGP - WDP - WKL
22%SWRD&IWDA - 17%IMIE - 11%CSPX - 4%EMIM
20%Bonds - 2%IEGA - 8%CASH Updated 01/01/2026
22%SWRD&IWDA - 17%IMIE - 11%CSPX - 4%EMIM
20%Bonds - 2%IEGA - 8%CASH Updated 01/01/2026
- troglodytes
- Hero Member

- Contacteer:
@EarthNvstr1: Ik zou zelfs meer zeggen: er komen verschillende MEGA-crashes aan! Gevolgd door een paar MEGA-rallies.
Onthou: je hoorde het eerst van mij!
Onthou: je hoorde het eerst van mij!
Top 5 willekeurige volgorde
Palantir
Adyen
Square
Shopify
Alfen
Palantir
Adyen
Square
Shopify
Alfen
-
doorwinterd
- Hero Member

- Contacteer:
In 25j niet anders geweten dan dat er iets boven ons hoofd hangt. Op dit moment zijn oa inflatie of een gemuteerd virus dat ons volgende winter terug naar af brengt in afwachting van de productie van een aangepast vaccin.
CCJ al lang in Port? Denk dat mooi rendement gaat opbrengen. Waarschijnlijk Woensdag na earnings beetje bijkopen.stockzombie schreef: ↑3 januari 2021, 13:07 Top 5 voor 2021:
1)GME
2)BIDU
3)CCJ
4)AGS
5)PRX
Brave huisvader alternatief:
1)AGS
2)ACKB
3)PROX
4)PRX
5)GILD
DISCLAIMER: momenteel alles behalve PROX in portefeuille
- stockzombie
- VIP member

- Contacteer:
Ja, maar sinds kort (@10$) grote positie van gemaakt.Anamii schreef: ↑7 februari 2021, 08:00CCJ al lang in Port? Denk dat mooi rendement gaat opbrengen. Waarschijnlijk Woensdag na earnings beetje bijkopen.stockzombie schreef: ↑3 januari 2021, 13:07 Top 5 voor 2021:
1)GME
2)BIDU
3)CCJ
4)AGS
5)PRX
Brave huisvader alternatief:
1)AGS
2)ACKB
3)PROX
4)PRX
5)GILD
DISCLAIMER: momenteel alles behalve PROX in portefeuillemisschien ook eens aan 'n OTM Jan 22 leap wagen.
![]()
Deze week BDX Becton Dickinson (US) aangeschaft.
Is o.m. verdeler / fabricant van Corona spuitjes.
Zitten daar ook ergens in Puurs met een groot verdeelcentrum.
Hoopvol voor 2021 ...
Is o.m. verdeler / fabricant van Corona spuitjes.
Zitten daar ook ergens in Puurs met een groot verdeelcentrum.
Hoopvol voor 2021 ...
- Tonijnbelegger
- Hero Member

- Contacteer:
Hallo iedereen,
Ben er een beetje uit, dus na een halve dag research:
1) Ontex
2) Euronav
3) Proximus
4) GSK
5) Van de Velde
Ik ben braaf geworden merk ik...
1) Ontex
2) Euronav
3) Proximus
4) GSK
5) Van de Velde
Van de Velde? Graag een woordje uitleg.Tonijnbelegger schreef: ↑9 maart 2021, 18:18 Hallo iedereen,
1) Ontex
2) Euronav
3) Proximus
4) GSK
5) Van de Velde
Sluiten enkele vd amerikaanse winkels, aandeel inkoop, hoger dividend, voor de rest ...?Jhn schreef: ↑9 maart 2021, 20:36Van de Velde? Graag een woordje uitleg.Tonijnbelegger schreef: ↑9 maart 2021, 18:18 Hallo iedereen,
1) Ontex
2) Euronav
3) Proximus
4) GSK
5) Van de Velde
- Tonijnbelegger
- Hero Member

- Contacteer:
Oef, ik dacht dat iemand lastige vragen ging stellen over Proximus. Laat het ons zo stellen. Rond de 14e februari ben ik uitzonderlijk eens gaan shoppen met mijn vrouw, onder andere naar de lingeriewinkelJhn schreef: ↑9 maart 2021, 20:36Van de Velde? Graag een woordje uitleg.Tonijnbelegger schreef: ↑9 maart 2021, 18:18 Hallo iedereen,
1) Ontex
2) Euronav
3) Proximus
4) GSK
5) Van de Velde
Plus achter de Coronapandemie gaan de mensen echt wel voor luxeproducten gaan en dan denk ik niet dat de soutiens van de Zeeman in aanmerking komen.
Ik heb eerlijk gezegd meer twijfels over Proximus, waarbij mijn voornaamste argument is dat het dividend prima is, de prijs laag en dat de overheid er wel voor zal zorgen dat alles in orde komt. Vooral dat laatste is niet echt een rationele gedachte.
-
BenjaminBuffett
- Sr. Member

- Contacteer:
Van de Velde in de top 5 vind ik ook wel niet zo verrassend. Het bedrijf krijgt weinig aandacht, maar de fundamenten zijn zeer goed: financieel zeer sterke balans, producent met hoge marges, marktleiderposities in diverse landen, topmerken die het goed blijven doen en vooral de signalen dat ze de Amerikaanse (verlieslatende) markt wel eens zouden kunnen verlaten. Bovendien werd er al veel geïnvesteerd in e-commerce (o.m. partnerships) en zal dit zijn vruchten afwerpen. Tenslotte is er nog het aantrekkelijk dividend en de inkoop van eigen aandelen. De waardering is bovendien aan de lage kant.