Top 5 voor 2022
TIP
Re: Top 5 voor 2022
- Qorvo
- Qualcomm
- Umicore
- Western Digital
- Micron Technology
- Qualcomm
- Umicore
- Western Digital
- Micron Technology
- ARWR
- AFMD
- SOFINA
- GBL
- EPIROC
- AFMD
- SOFINA
- GBL
- EPIROC
Ik hou het bij de top 5 uit mijn signature:
ASML, Flow Traders, Fortinet, Lotus Bakeries en Sofina
Wat mij betreft een goeie mix van bloodstelling aan respectievelijk een onmisbare toeleverancier voor producenten van halfgeleiders, een grootverdiener bij een volatiele beurs, een topspeler in cybersecurity, verschroeiend hard groeiende koekjesbakker en mijn all time favoriete holding.
ASML, Flow Traders, Fortinet, Lotus Bakeries en Sofina
Wat mij betreft een goeie mix van bloodstelling aan respectievelijk een onmisbare toeleverancier voor producenten van halfgeleiders, een grootverdiener bij een volatiele beurs, een topspeler in cybersecurity, verschroeiend hard groeiende koekjesbakker en mijn all time favoriete holding.
Ik zou de volgende willen aanraden
SHELL
KBC
AGEAS
PFIZER
PROSUS
Kan er iemand me een lijstje doorsturen van nationale en internationale aandelen met grootste dividenduitkering in 2022?
SHELL
KBC
AGEAS
PFIZER
PROSUS
Kan er iemand me een lijstje doorsturen van nationale en internationale aandelen met grootste dividenduitkering in 2022?
Ackermans
Sofina
Brederode
ASML
CFE
Sofina
Brederode
ASML
CFE
Ab Inbev
Vandevelde
Recticel
Brederode
Colruyt (doordat de inflatie gaat dalen het komende jaar)
Vandevelde
Recticel
Brederode
Colruyt (doordat de inflatie gaat dalen het komende jaar)
Top 5 voor 2022;
- Basic Fit
- PMI
- Fagron
- Ter Beke
- TESB/Picanol
Rest van de port;
- Umicore
- Meta platforms
- Inbev
- Despegar
- Fevertree
- Payton
- Norcros
- Vestas
Voor 2022 verwacht ik veel van 're-opening' stocks als BFIT, INBEV, Despegar. Fagron hoort ook halveling thuis in dat rijtje vanwege druk op intensieve zorgen.
Zeker nu blijkt uit studies dat Omicron zich niet snel aan een bepaald eiwit bindt in de longen, maar eerder in de bovenste luchtwegen, dus effectief minder opnames op intensieve e.d. Op deze manier wordt het een griepje of verkoudheid.
Soit, er zijn natuurlijk meer risico's dan Omicron; Inflatie, Rusland/China, Chiptekort, ...
- Basic Fit
- PMI
- Fagron
- Ter Beke
- TESB/Picanol
Rest van de port;
- Umicore
- Meta platforms
- Inbev
- Despegar
- Fevertree
- Payton
- Norcros
- Vestas
Voor 2022 verwacht ik veel van 're-opening' stocks als BFIT, INBEV, Despegar. Fagron hoort ook halveling thuis in dat rijtje vanwege druk op intensieve zorgen.
Zeker nu blijkt uit studies dat Omicron zich niet snel aan een bepaald eiwit bindt in de longen, maar eerder in de bovenste luchtwegen, dus effectief minder opnames op intensieve e.d. Op deze manier wordt het een griepje of verkoudheid.
Soit, er zijn natuurlijk meer risico's dan Omicron; Inflatie, Rusland/China, Chiptekort, ...
In alfabetische volgorde, en meer dan 5. Allemaal in m'n PF.
ABI
BABA
BFIT
DESP
EVS
FB
NXR
PAY
PIC/TESB
REC
ROUL
TERB
ABI
BABA
BFIT
DESP
EVS
FB
NXR
PAY
PIC/TESB
REC
ROUL
TERB
-
- Newbie
- Contacteer:
1) Sipef
2) Ackermans & Van Haaren
3) VUSA (S&P 500 ETF)
4) Colruyt
5) Varta
2) Ackermans & Van Haaren
3) VUSA (S&P 500 ETF)
4) Colruyt
5) Varta
EFT belegger hier, maar wel ervaren belegger. Volgens mij gaan deze met bovengemiddelde zekerheid klappen, maar dat moet niet per se al in 2022 zijn, kan ook in 2023 pas en dat geld eigenlijk ook voor alle 5 die ik hier noem.
AB Inbev
Intel
Meta
Kraft Heinz
Alibaba
en ook nog bullish voor Contemporary Amperex Technology.
AB Inbev
Intel
Meta
Kraft Heinz
Alibaba
en ook nog bullish voor Contemporary Amperex Technology.
- Arcelor Mittal
- Deceuninck
- Meta
- AB Inbev
- Compagnie des Alpes
Bonus:
- Nokia (gewoon omdat ik dat elk jaar zeg
)
Ik vind het beetje flauw om alleen aandelen in je top 5 te steken dat je zelf in port hebt, dus zelf heb ik ze niet allemaal (enkel AB Inbev, Nokia en CDA)
- Deceuninck
- Meta
- AB Inbev
- Compagnie des Alpes
Bonus:
- Nokia (gewoon omdat ik dat elk jaar zeg

Ik vind het beetje flauw om alleen aandelen in je top 5 te steken dat je zelf in port hebt, dus zelf heb ik ze niet allemaal (enkel AB Inbev, Nokia en CDA)
AB INBEV
COLRUYT
QORVO
ALIBABA
KWEB.AS (China Internet Tech ETF)
COLRUYT
QORVO
ALIBABA
KWEB.AS (China Internet Tech ETF)
-
- Hero Member
- Contacteer:
1. VGP
2. Holland Colours
3. Moury Construct
4. Sherwin-Williams
5. S&P Global
2. Holland Colours
3. Moury Construct
4. Sherwin-Williams
5. S&P Global
Waarom die "verfwinkels"?Groeiaandelenfavoriet2014 schreef: ↑12 januari 2022, 10:18 1. VGP
2. Holland Colours
3. Moury Construct
4. Sherwin-Williams
5. S&P Global
-
- Hero Member
- Contacteer:
Sherwin Williams is in de VS een van de beste compounders die ik volg en zeer goed ken. Cash ROCE >30%, schitterend management en execution is een pak beter dan de concurrentie, ongeacht de economische cyclus. Kennen na een bovengemiddelde inflatoire periode significante marge-expansie. Je moet maar eens Akzo Nobel (dat gpv als value beschouwt) vergelijken met SHW. Denk overigens dat weinig beleggers de rendementen van SHW hebben kunnen kloppen over de afgelopen jaren... ondanks dat het vaak als te duur wordt bestempeld.
Holland Colours, sterk ondergewaardeerde micro cap die vroeger inefficiënt was en sindsdien een ware transformatie heeft doorgemaakt. Operationele ROCE >40%, 75% solvabiliteit. Leg de FV toch op 250-270 EUR. Voor de rest is de uitgebreide analyse over deze parel voor m'n abonnees
Holland Colours, sterk ondergewaardeerde micro cap die vroeger inefficiënt was en sindsdien een ware transformatie heeft doorgemaakt. Operationele ROCE >40%, 75% solvabiliteit. Leg de FV toch op 250-270 EUR. Voor de rest is de uitgebreide analyse over deze parel voor m'n abonnees