Kaarten naar verkeerd adres gestuurd
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Kaarten naar verkeerd adres gestuurd
Mijn portefeuille werd onlangs gestolen en ik heb daarop Card Stop gebeld. Alle kaarten werden geblokkeerd en opnieuw aangevraagd.
Het probleem is dat 1 bepaalde bank mijn debetkaart en VISAkaart samen met de codes naar mijn oud adres gestuurd hebben waar niemand woont. Ik heb nochtans correct mijn adres doorgegeven en in de bankomgeving is het ook correct.
Wat kan ik nu doen? De bank reageert niet op mails om het recht te zetten en telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Het probleem is dat 1 bepaalde bank mijn debetkaart en VISAkaart samen met de codes naar mijn oud adres gestuurd hebben waar niemand woont. Ik heb nochtans correct mijn adres doorgegeven en in de bankomgeving is het ook correct.
Wat kan ik nu doen? De bank reageert niet op mails om het recht te zetten en telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar.
Re: Kaarten naar verkeerd adres gestuurd
Ik zou opnieuw contact opnemen met cardstop en enkel de kaarten van die bank laten blokkeren. Daarna natuurlijk ook je bank opnieuw contacteren. Misschien dat je bank enkel reageert op berichten verstuurd via hun online banking portaal?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
" telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar"
Mag ik de naam van die prutsbank kennen ?
Mag ik de naam van die prutsbank kennen ?
Je zou dit per aangetekend schrijven kunnen melden aan de hoofdzetel. Aan de eigenaar van je vroegere woning de post opvragen. Stuurt de post je brieven niet door? Opnieuw je rekening laten blokkeren na eerst je rekening zelf leeg te halen. Alle verdere samenwerking met die bank stopzetten.
Het was misschien de spermabank of de optimabank. Weinig kans dat die reageren
Ik heb 2x gebeld: Geen antwoord
Ik heb gemaild naar het mailadres en de mail nog eens via het beveiligd portaal verstuurd (10 min. later)
Dus ze zijn zeker op de hoogte.
---
De post stuurt maar 3 maanden de brieven door, ik ben een half jaar geleden verhuisd en had bij de verhuis al mijn nieuw adres doorgegeven samen met een uittreksel van mijn ID-kaart en een attest van woonst van de stad. Dus voldoende gegevens.
De gegevens werden correct aangepast en staan ook goed in de bankomgeving.
Ik heb gemaild naar het mailadres en de mail nog eens via het beveiligd portaal verstuurd (10 min. later)
Dus ze zijn zeker op de hoogte.
---
De post stuurt maar 3 maanden de brieven door, ik ben een half jaar geleden verhuisd en had bij de verhuis al mijn nieuw adres doorgegeven samen met een uittreksel van mijn ID-kaart en een attest van woonst van de stad. Dus voldoende gegevens.
De gegevens werden correct aangepast en staan ook goed in de bankomgeving.
dat is een bank die je best zo vlug mogelijk zou dumpen
Is dat toevallig Deutsche Bank?
Ik heb een antwoord gekregen nadat ik nogmaals via hun online omgeving een mail stuurde, maar wat voor antwoord? Mijn naam is al verkeerd geschreven, dan spreken ze over 'DE oud adres' en 'DE nieuw adres'. En verder nog wat -dt fouten maar goed, dat laten we even achterwege.
Conclusie: De bank heeft de kaart verkeerdelijk verstuurd, geven ze ook toe en bezorgen mij binnen nu en 10 dagen een nieuwe pincode en kaarten.
Conclusie: De bank heeft de kaart verkeerdelijk verstuurd, geven ze ook toe en bezorgen mij binnen nu en 10 dagen een nieuwe pincode en kaarten.
Het is DB niet.
Optimabank ?
( daar nemen ze de telefoon ook niet op )
( daar nemen ze de telefoon ook niet op )
-
- Full Member
- Contacteer:
Aangezien er niet gesproken wordt van een kantoor, denk ik aan Keytrade bank. Dit is naar mijn weten de enige online bank die bankkaarten uitgeeft.
http://dinnovatievebeurs.weebly.com
maar bij keytrade nemen ze wel de telefoon op, keytrade lijkt mij niet de aldi- of colruyt- of Ikea-bank te zijn
Bij DB telefoneren ze idd wel terug, maar een antwoord terugsturen per mail is voorlopig nog te moeilijk...