Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Verzekeringen Auto / Brand / Hospitalisatie
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Verzekering Verhuurde garagebox

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
26 berichten
  • 1
  • 2
  • Volgende
woodpeckerbird
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer woodpeckerbird
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door woodpeckerbird » 20 maart 2019, 08:24

Twee situaties

1. Ik ben van plan een garagebox te verhuren. De box maakt deel uit van een niet afgesloten complex in openlucht van een 30-tal boxen maar er is geen syndicus of ander beheer. Er wordt geen gemeenschappelijke bijdrage geleverd voor verzekering of voor wat dan ook. Heb ik dan zelf een aparte brandverzekering nodig voor deze box? Sowieso vraag ik mijn huurder om de box toe te voegen aan zijn woning brandverzekering. Maar wie is verantwoordelijk als het complex afbrandt nadat de brand in mijn verhuurde box ontstond?

2. Zelfde situatie maar dan een box in een gesloten complex (poort) waar er wel een hoofdeigenaar is die voor de gemeenschappelijke delen een verzekering heeft. Ik heb er 1 box die ik verhuur. Huurders voegen de box toe aan hun brandverzekering. Ben ik aansprakelijk als het complex afbrandt en de brand in mijn box ontstond? Er is geen syndicus en niemand betaalt gemeenschappelijke polis ofzo. Enkel beheerder betaalt die polis

Kortom, heb ik een (dure) aparte verzekering nodig voor mijn boxen die ik verhuur. Ik had die tot voor kort maar er wordt stevig doorgevraagd voor een ongewone constructie als deze. Tot 80 euro per box.

woodpeckerbird
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Verstuur privébericht

Re: Verzekering Verhuurde garagebox

• Citeer

Bericht door woodpeckerbird » 20 maart 2019, 08:28

Nog even ter aanvulling: ik kan de boxen niet toevoegen aan eigen brandverzekering omdat het over verhuring gaat. Nagevraagd.

Heb de vraag al eerder gesteld maar nu concreter verwoord en focus op verhuur.

Mis geen enkele kans om te besparen.

Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox

Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
ludo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ludo » 20 maart 2019, 09:07

De box maakt geen deel uit aangehecht aan een woning of complex, daarom heb je een aparte verzekering nodig. Heeft met verhuren weinig te maken.
Als eigenaar van de box verzeker je voor de box zelf en tegen schade aan derden.
De huurder verzekerd de inhoud.

nuyttie
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer nuyttie
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door nuyttie » 20 maart 2019, 09:47

ik had ivm uw vorige posts geen verdere opzoekingen meer gedaan, maar in de algemene voorwaarden van AG vind ik het volgende :

waar verzekerd : … op het adres van de privégarages* (maximum drie) waarvan u eigenaar, huurder of gebruiker zou zijn elders in België. Hier verzekeren we het gebouw* en de inhoud* voor privégebruik, kantoorgebruik of bestemd voor de uitoefening van uw vrij beroep (apotheek uitgezonderd);

ik zie hier geen uitsluiting voor verhuurde garage waarvan u eigenaar bent, alleen dat het over privégebruik moet gaan. Dus als de garage verhuurd wordt aan een particulier zie ik hier geen probleem.

Dus de uitsluiting omdat het over verhuring gaat, zal specifiek voor uw verzekeringsmaatschappij zijn.

De aansprakelijkheid bij brand ligt volgens mij bij de huurder tenzij hij kan bewijzen dat hij niet aansprakelijk is (omgekeerde bewijslast). En dan nog als het over privégebruik gaat zal de familiale hierin dekking voorzien (misschien best eerst nakijken bij uw maatschappij) en ook de waarborg BA gebouw in uw brandverzekering (als de garage mee gedekt is in de brandverzekering)

Kort samengevat, ik zou mijn brandverzekering verplaatsen naar een maatschappij die er geen probleem over maakt dat ze verhuurd worden voor privégebruik.

woodpeckerbird
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door woodpeckerbird » 20 maart 2019, 09:54

Goeie tip Nuyttie. Ik verhuur inderdaad enkel aan privé-personen maar het was de makelaar die het eigenlijk als een evidentie zag dat dit verhuren niet meer als privégebruik gezien kon worden. Blijkbaar zou dat toch kunnen. Ik zit bij Axa flex voor gebouw zn optimco voor familiale. Van die laatste verwacht ik niet veel. Dat is zowat de Colruyt van de verzekeraars, i know.

Als ik het zo lees is het toch een wat vaag gebied wat eigenlijk betekent dat je vooral het gedeelte rechtsbijstand van je brandverzekering of familiale gaat nodig hebben om de bewijslast te kunnen doorschuiven naar de huurder. Want stel dat het complex afbrandt vanuit mijn box. Ja, Dan komen al die eigenaars naar mij. Als ik ze dan wil doorsturen naar de huurder van mijn box, hoe ga ik dat doen zonder sterke partij achter me. Maar dan zitten we zelfs eerder in contractuele geschillen of denk ik nu veel te ver.

Ik ga beginnen met de voorwaarden van Axa.

woodpeckerbird
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door woodpeckerbird » 20 maart 2019, 10:01

ludo schreef:De box maakt geen deel uit aangehecht aan een woning of complex, daarom heb je een aparte verzekering nodig. Heeft met verhuren weinig te maken.
Als eigenaar van de box verzeker je voor de box zelf en tegen schade aan derden.
De huurder verzekerd de inhoud.
Er wordt bij Axa geen probleem gemaakt van de locatie van de box. Wel dat de box niet prive zou zijn terwijl het wel priveverhuur is.

Klopt wel voor de rest.

NS2SN
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer NS2SN
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door NS2SN » 20 maart 2019, 11:00

nuyttie schreef: ↑20 maart 2019, 09:47 ik had ivm uw vorige posts geen verdere opzoekingen meer gedaan, maar in de algemene voorwaarden van AG vind ik het volgende :

waar verzekerd : … op het adres van de privégarages* (maximum drie) waarvan u eigenaar, huurder of gebruiker zou zijn elders in België. Hier verzekeren we het gebouw* en de inhoud* voor privégebruik, kantoorgebruik of bestemd voor de uitoefening van uw vrij beroep (apotheek uitgezonderd);

ik zie hier geen uitsluiting voor verhuurde garage waarvan u eigenaar bent, alleen dat het over privégebruik moet gaan. Dus als de garage verhuurd wordt aan een particulier zie ik hier geen probleem.
Klopt, wat AG betreft is er inderdaad dekking tot maximaal 3 privégarages.
nuyttie schreef: ↑20 maart 2019, 09:47 De aansprakelijkheid bij brand ligt volgens mij bij de huurder tenzij hij kan bewijzen dat hij niet aansprakelijk is (omgekeerde bewijslast). En dan nog als het over privégebruik gaat zal de familiale hierin dekking voorzien (misschien best eerst nakijken bij uw maatschappij) en ook de waarborg BA gebouw in uw brandverzekering (als de garage mee gedekt is in de brandverzekering)
Ik denk niet dat er een familiale verzekering is op de Belgische markt die "verhuur van gebouwen" verzekert. Optimco sluit het alleszins uit en andere spelers zoals AG of KBC doen het ook niet. Bij hun staat er vaak in de algemene voorwaarden dat er dekking is voor de schade door de gebouwen die u voor eigen gebruik in eigendom heeft of huurt. Verhuren is in se dus uitgesloten.

ludo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ludo » 20 maart 2019, 11:22

Waarom moeilijk maken als makkelijk ook kan ????

Een aparte verzekering voor een garagebox ( waarde max 20.000 euro ) zal nooit veel kosten, 70/80 euro/jaar en die kost kan je verrekenen in de huurprijs.
De huurder kan zich verzekeren voor gebouw en de inhoud en kan ook voor schade aan derden,maar dan zit je met dubbele kosten.
Ik denk dat je ook " afstand van verhaal kunt doen in je polis " als je een polis neemt als eigenaar / verhuurder, dan moet de huurder geen aansprakelijkheidsverzekering nemen, en verdeel je de kosten tussen verhuurder en huurder. Dit is goedkoper dan twee afzonderlijke verzekeringen te nemen.
De huurder verzekerd zich dan alleen voor de inhoud/inboedel als hij dat wilt.

https://www.kbc.be/particulieren/nl/won ... urder.html

Voordeel van " afstand van verhaal " is dat je altijd vergoed wordt door je eigen verzekering ook als de huurder een fout heeft begaan, of het gebouw niet heeft verzekerd.

NS2SN
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer NS2SN
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door NS2SN » 20 maart 2019, 12:09

ludo schreef: ↑20 maart 2019, 11:22 Waarom moeilijk maken als makkelijk ook kan ????

Een aparte verzekering voor een garagebox ( waarde max 20.000 euro ) zal nooit veel kosten, 70/80 euro/jaar en die kost kan je verrekenen in de huurprijs.
De huurder kan zich verzekeren voor gebouw en de inhoud en kan ook voor schade aan derden,maar dan zit je met dubbele kosten.
Ik denk dat je ook " afstand van verhaal kunt doen in je polis " als je een polis neemt als eigenaar / verhuurder, dan moet de huurder geen aansprakelijkheidsverzekering nemen, en verdeel je de kosten tussen verhuurder en huurder. Dit is goedkoper dan twee afzonderlijke verzekeringen te nemen.
De huurder verzekerd zich dan alleen voor de inhoud/inboedel .

https://www.kbc.be/particulieren/nl/won ... urder.html
In theorie is dat allemaal mooi maar als huurder zou ik nooit akkoord gaan met zo'n constructie. Als de eigenaar zijn polis niet betaalt dan ben jij de dupe... Bovendien moet je dan altijd bij de eigenaar gaan zagen of hij aangifte wilt doen aan zijn polis.

ludo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ludo » 20 maart 2019, 12:12

Bij polis afstand van verhaal.
Als jij schade toebrengt aan het gebouw, ben je verplicht als huurder dit te melden aan de eigenaar/verhuurder. Als je aangifte bij de eigenaar/verhuurder doet,ben je verder gevrijwaard van aansprakelijkheid.. ,zoniet kan jezelf opdraaien voor de kosten...
De eigenaar zal dan uiteraard aangifte doen aan zijn verzekering wil hij de schade vergoed krijgen,omdat hij ergens anders zijn "verhaal" niet kan uitoefenen en de schade niet vergoed kan krijgen. ( afstand van verhaal )

De schade/inhoud of inboedel moet jezelf met je verzekering regelen, als je die hebt afgesloten.
Voordeel is ook dat schaderegelingen sneller afgesloten worden,omdat er geen tegenpartij verzekering gebouw is.

De eigenaar regelt de schade gebouw met zijn verzekering en de huurder met zijn verzekering voor de inhoud/inboedel.
Beide verzekeringen hebben dan met elkaar niets te maken.

nuyttie
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer nuyttie
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door nuyttie » 20 maart 2019, 13:15

waarom moeilijk maken als het ook makkelijk kan ….
waarom 80 euro/jaar betalen als het niet nodig is ...

AXA geeft dekking voor garage op een ander adres waar je eigenaar van bent. punt. Spreken zelfs niet over privégebruik. En dus is BA gebouw en verhaal van derden ook verzekerd. Volgens mij heb je geen andere verzekering nodig.
Ook een rechtsbijstandsverzekering niet want de burgerlijke verdediging zal AXA voor zijn rekening nemen (uit eigen belang, want ben je aansprakelijk dan moeten zij betalen)

En de huurder (particulier) ook niet want die heeft ook zo'n uitbreiding in de brandverzekering van zijn woning. Dus zijn huurdersaansprakelijkheid is daar verzekerd.

Familiale van Optimco sluit alle schade door verhuurde gebouwen uit.

ludo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ludo » 20 maart 2019, 13:33

De AXA verzekering zal dan misschien iets duurder uitvallen, dan wanneer je twee goedkopere en afzondelijke verzekeringen neemt.
Bedoeling van TS was om zo goedkoop mogelijk verzekerd te zijn omdat 80 euro/jaar al duur was. .
Laatst gewijzigd door ludo op 20 maart 2019, 13:36, 1 keer totaal gewijzigd.

ludo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ludo » 20 maart 2019, 13:35

woodpeckerbird schreef: ↑20 maart 2019, 08:24 Twee situaties

1. Ik ben van plan een garagebox te verhuren. De box maakt deel uit van een niet afgesloten complex in openlucht van een 30-tal boxen maar er is geen syndicus of ander beheer. Er wordt geen gemeenschappelijke bijdrage geleverd voor verzekering of voor wat dan ook. Heb ik dan zelf een aparte brandverzekering nodig voor deze box? Sowieso vraag ik mijn huurder om de box toe te voegen aan zijn woning brandverzekering. Maar wie is verantwoordelijk als het complex afbrandt nadat de brand in mijn verhuurde box ontstond?

2. Zelfde situatie maar dan een box in een gesloten complex (poort) waar er wel een hoofdeigenaar is die voor de gemeenschappelijke delen een verzekering heeft. Ik heb er 1 box die ik verhuur. Huurders voegen de box toe aan hun brandverzekering. Ben ik aansprakelijk als het complex afbrandt en de brand in mijn box ontstond? Er is geen syndicus en niemand betaalt gemeenschappelijke polis ofzo. Enkel beheerder betaalt die polis

Kortom, heb ik een (dure) aparte verzekering nodig voor mijn boxen die ik verhuur. Ik had die tot voor kort maar er wordt stevig doorgevraagd voor een ongewone constructie als deze. Tot 80 euro per box.
Beheerder of syndicus is hetzelfde, vermoedelijk zal er dan wel een " blokpolis " zijn, best eens navragen.

woodpeckerbird
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door woodpeckerbird » 20 maart 2019, 15:52

Allen. Dank voor de reacties. Voor punt 2.: er is geen syndicus of geen vme. Enkel een eigenaar van de meeste garages en van de poort/camera’s/publieke delen van het complex. Hij neemt het onderhoud op zich en vraagt geen bijdrage aan de andere eigenaars. Maar als er een incident is zal hij natuurlijk wel bij de individuele eigenaar komen aankloppen. Blokpolis: geen inzage vanwege geen vme...

Het is destijds mijn makelaar geweest die aandrong om apart te verzekeren. Maar die polis is niet zo simpel en zit vol lastige punten: her wordt beschouwd als lichte constructie enzovoort. Het is een buitenbeentje en ik wil er eigenlijk vanaf omdat het serieus aan mijn rendement knaagt inderdaad. Deels doorrekenen is echt onmogelijk. Moet je in de praktijk eens proberen bij huurders. Ik ben allang blij als ze betalen en de boel proper achterlaten. Beide geen evidentie.

Ik moet nog eeens bellen met Axa eigen woningverzekering zelf want het zou natuurlijk super zijn als zij priveverhuur gewoon onder privégebruik laten vallen.

nuyttie
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer nuyttie
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door nuyttie » 20 maart 2019, 16:39

ik heb het bij AXA nagevraagd. Is geen probleem.
Maar als uw woning verzekerd is via het aantal plaatsen, moet je de garages wel bijtellen (1 plaats per garage)

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

26 berichten
  • 1
  • 2
  • Volgende

Terug naar “Auto / Brand / Hospitalisatie”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy