Rekeningstand opvragen
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Rekeningstand opvragen
Droom ik nu of niet, maar kon je vroeger je rekeningsaldo niet opvragen aan de bankautomaat. Ik probeerde dit vandaag zowel aan de automaat binnen en buiten bij bnp en ING maar kreeg enkel de keuze tussen biljetten afhalen of kaart terug. Leek ook precies nieuwe scherm lay-out
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Re: Rekeningstand opvragen
Van welke bank wil je de stand opvragen van de rekening ?
Bij KBC zal je niet de stand van je bankrekening van ING kunnen opvragen.
Bij KBC zal je aan de juiste automaat moeten staan... Bovenaan de automaat hangt meestal een bord waarop staat wat je wel mag verwachten. Alles wat er niet bij staat zal dan ook niet lukken.
Vroeger zat dat er op de klassieke BANCONTACT inderdaad op .. dan kon je dat opvragen. Maar dat saldo kon al voorbijgestreefd zijn en daar was dan weer wat discussie rond.
Bij KBC zal je niet de stand van je bankrekening van ING kunnen opvragen.
Bij KBC zal je aan de juiste automaat moeten staan... Bovenaan de automaat hangt meestal een bord waarop staat wat je wel mag verwachten. Alles wat er niet bij staat zal dan ook niet lukken.
Vroeger zat dat er op de klassieke BANCONTACT inderdaad op .. dan kon je dat opvragen. Maar dat saldo kon al voorbijgestreefd zijn en daar was dan weer wat discussie rond.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Wie heeft er anno 2020 nog een bankautomaat nodig om zijn rekeningsaldo op te vragen?
Kan idd ook via de app maar wilde iets testen
Misschien oudere mensen of tellen die niet meer mee.
Ge kunt ook de vraag stellen , waarom zoveel jongere om de x tijd hun overschrijvingen manueel staan in te typen waar een cash automaat staat.
En het zijn geen enkelingen hoor.
En de smartphone hebben ze gewoon bij de hand.
Estate Guru believer.