Trading bot XAU (broker Belgie)
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Trading bot XAU (broker Belgie)
Hallo,
Ik ben momenteel een traging bot aan het schrijven voor de goud markt. Deze zal zeer veel maar zeer kleine winsten maken.
Hiervoor zoek ik een goede broker:
* om goud te kopen en te verkopen
* voor Belgie
* lage fees / trade
* lage belasting/trade
* een goede API
Hier was ik uitgekomen bij CFD producten, maar de FSMA verbied veel van deze services in Belgie. Na het doorlezen van de FSMA heb ik de volgende dingen geleerd:
* voor non leveraged cfd's mag dit wel in Belgie (wat ook ok is voor mij)
* voor een legal person (bedrijf) mogen CFDs ook, maar als ik de broker sites afschuim vind ik veel terug over proffesional requirements, zoals een kapitaal van 500k, aantoonbare ervaring, ...
Heeft iemand ervaring hiermee? Hoe kan ik exposure krijgen tot goud met bovenstaande voorwaarden?
Mvg,
Minolta
Ik ben momenteel een traging bot aan het schrijven voor de goud markt. Deze zal zeer veel maar zeer kleine winsten maken.
Hiervoor zoek ik een goede broker:
* om goud te kopen en te verkopen
* voor Belgie
* lage fees / trade
* lage belasting/trade
* een goede API
Hier was ik uitgekomen bij CFD producten, maar de FSMA verbied veel van deze services in Belgie. Na het doorlezen van de FSMA heb ik de volgende dingen geleerd:
* voor non leveraged cfd's mag dit wel in Belgie (wat ook ok is voor mij)
* voor een legal person (bedrijf) mogen CFDs ook, maar als ik de broker sites afschuim vind ik veel terug over proffesional requirements, zoals een kapitaal van 500k, aantoonbare ervaring, ...
Heeft iemand ervaring hiermee? Hoe kan ik exposure krijgen tot goud met bovenstaande voorwaarden?
Mvg,
Minolta