Transactie annuleren
Transactie annuleren
Ik heb overlaatst iets gekocht via mijn deutsche bank creditcard maar ben bedrogen. Dit is minder dan 30 dagen geleden, dus ik vraag me af als ik die transactie kan annuleren? Is dat mogelijk? En hoe?
Re: Transactie annuleren
Bij het ontvangen van je uittreksel kan je altijd een transactie betwisten. bij Visa is dit zo. Dan moet je rechtstreeks bij Atos (vroegere BCC) protesteren.
De MasterCard van Deutsche Bank gaat blijkbaar ook via Atos (aangezien je die kan gebruiken bij de BCC Spaaractie). Ik vermoed dus dat het dezelfde procedure is.
De MasterCard van Deutsche Bank gaat blijkbaar ook via Atos (aangezien je die kan gebruiken bij de BCC Spaaractie). Ik vermoed dus dat het dezelfde procedure is.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
tettekop
Wachten tot ge de uitgavenstaat krijgt. De procedure voor betwistingen staat aan de achterkant.
Niet wachten maar nu reeds bellen naar die dienst. Als je het slachtoffer bent van fraude dan zullen ze je eventueel kunnen helpen, ik zeg eventueel want alles hangt af van wat er gebeurt is.
Toen ik vele jaren geleden een kredietkaart begon te gebruiken ben ik er ook eens ingetuind: ik had mijn gegevens doorgegeven op het internet om een proefversie van een mediaplayer te gebruiken. Achteraf bleek ik een soort abonnement gekocht te hebben buiten mijn medeweten. Ze hebben mijn kaart dan geblokkeerd en mij een nieuwe gegeven maar het geld was ik wel kwijt.
Geef eens wat meer gegevens over de transactie.
Toen ik vele jaren geleden een kredietkaart begon te gebruiken ben ik er ook eens ingetuind: ik had mijn gegevens doorgegeven op het internet om een proefversie van een mediaplayer te gebruiken. Achteraf bleek ik een soort abonnement gekocht te hebben buiten mijn medeweten. Ze hebben mijn kaart dan geblokkeerd en mij een nieuwe gegeven maar het geld was ik wel kwijt.
Geef eens wat meer gegevens over de transactie.