Treetop
TIP
Treetop
De laatste weken hoor ik veel reclame op de radio van Treetop Asset Management.
Als je op hun site gaat kijken is het vooral één grote goed-nieuws show en wordt er slechts hier en daar gerept over eventuele risico's. Wat denken jullie hiervan?
Groeten
Als je op hun site gaat kijken is het vooral één grote goed-nieuws show en wordt er slechts hier en daar gerept over eventuele risico's. Wat denken jullie hiervan?
Groeten
Re: Treetop
Iemand ervaring ermee?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
mathiasmach
- Newbie

- Contacteer:
Ik heb net een rekening geopend bij hen uit interesse dus zou ook wel eens willen weten of anderen hier ervaring hebben met Treetop AM?
- Higherdemon
- Jr. Member

- Contacteer:
Ik hoor dit ook alle dagen op de radio. Na enkele weken toch eens op de website gaan zien.
Ervaringen iemand?
Ervaringen iemand?
Iets waar reclame voor gemaakt wordt, heeft de bedoeling van geld uit uw zakken te halen. Iets dat geld oplevert, verkoopt zichzelf.sixpacks schreef:De laatste weken hoor ik veel reclame op de radio van Treetop Asset Management.
Dat je argwaan terecht is. Dit soort gladde praatjes heeft bij mij het verkeerde effect.Als je op hun site gaat kijken is het vooral één grote goed-nieuws show en wordt er slechts hier en daar gerept over eventuele risico's. Wat denken jullie hiervan?
Is hier vroeger al eens ter sprake geweest.
Als je hun resultaten toen bekeek was dit toch niets om over naar huis te schrijven.
Als je hun resultaten toen bekeek was dit toch niets om over naar huis te schrijven.