Triple play bij BASE
Triple play bij BASE
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210215 ... ce=android
Nieuwe triple play bundel van Base.
Laat even weten of het voor jou interessant is vergeleken met Scarlet, want die zijn 'beterkoop'.
https://www.base.be/nl/particulieren/on ... et-tv.html
Nieuwe triple play bundel van Base.
Laat even weten of het voor jou interessant is vergeleken met Scarlet, want die zijn 'beterkoop'.
https://www.base.be/nl/particulieren/on ... et-tv.html
Re: Triple play bij BASE
Haelewyn, uw -ondertussen- goede vriend terug.
Scarlet is VASTE internetaansluiting (stabiel). Base (Tadaam) is via LTE (dus woon je beter dicht bij antenne). Om nog niet van de gezondheidsrisico's te spreken, van 100 den GB te laten uploaden/downloaden. is geen DEC-T antenneke hé.... (maar da's mijn persoonlijke visie)
Soit, ge promoot terug uw favoriete Operator (Telenet/Base) Haelewyn. Je blijft doorzichtig.
Geen spek voor mijn bek alvast. Ik wil betrouwbare vaste verbinding (enkel VDSL van edpnet, daar betrouwbaarst) en hoge upload en ECHT onbeperkt en lage prijs. Oei, nu verkoop ik precies.
Mijn NIET aanvallen Haelewyn, ik geef MIJN visie....en staat in 99,99% vd gevallen haaks op die van U. Ik heb geen paardenkleppen op staan. Alle alle ISP's gehad nl.
"Kijk TV in HD op 1 toestel tegelijk
Surfsnelheid van 30 Mbps
(back to 2005)
Ongelimiteerd internet*"
Goed voor gem. 65+ of iemand die 2de verblijf heeft?
Al veel op ander tech forum zien hun loftrompet wegsteken....
*Concreet betekent dit dat van zodra je internetverbruik meer dan 300GB bedraagt in de lopende periode dan kan het zijn dat we je snelheid terugbrengen naar 5Mbps, hetgeen nog ruimschoots voldoende is om op een kwalitatieve wijze TV te kijken met TADAAM
"Het begon als een goed product: betrouwbare verbinding, geen uitval... maar de laatste weken (maanden) gaat de service erg achteruit: af en toe uitval TV, maar vooral vele opgenomen programma's kunnen NIET BEKEKEN worden en dat is een overweging waard om uit te kijken naar Proximus 5G + TV diensten VRT en VTM... hopelijk doet men er wat aan!"

Scarlet is VASTE internetaansluiting (stabiel). Base (Tadaam) is via LTE (dus woon je beter dicht bij antenne). Om nog niet van de gezondheidsrisico's te spreken, van 100 den GB te laten uploaden/downloaden. is geen DEC-T antenneke hé.... (maar da's mijn persoonlijke visie)
Soit, ge promoot terug uw favoriete Operator (Telenet/Base) Haelewyn. Je blijft doorzichtig.

Geen spek voor mijn bek alvast. Ik wil betrouwbare vaste verbinding (enkel VDSL van edpnet, daar betrouwbaarst) en hoge upload en ECHT onbeperkt en lage prijs. Oei, nu verkoop ik precies.

Mijn NIET aanvallen Haelewyn, ik geef MIJN visie....en staat in 99,99% vd gevallen haaks op die van U. Ik heb geen paardenkleppen op staan. Alle alle ISP's gehad nl.
"Kijk TV in HD op 1 toestel tegelijk

Surfsnelheid van 30 Mbps

Ongelimiteerd internet*"

Goed voor gem. 65+ of iemand die 2de verblijf heeft?
Al veel op ander tech forum zien hun loftrompet wegsteken....
*Concreet betekent dit dat van zodra je internetverbruik meer dan 300GB bedraagt in de lopende periode dan kan het zijn dat we je snelheid terugbrengen naar 5Mbps, hetgeen nog ruimschoots voldoende is om op een kwalitatieve wijze TV te kijken met TADAAM
"Het begon als een goed product: betrouwbare verbinding, geen uitval... maar de laatste weken (maanden) gaat de service erg achteruit: af en toe uitval TV, maar vooral vele opgenomen programma's kunnen NIET BEKEKEN worden en dat is een overweging waard om uit te kijken naar Proximus 5G + TV diensten VRT en VTM... hopelijk doet men er wat aan!"
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik kan alles proberen counteren maar ik ga de makkelijke stukjes nemen.
Ik promoot het niet.
Ik zeg dat Scarlet goedkoper is en ik zou Scarlet nemen omdat het voor mij vast en bekabeld mag zijn, die aansluiting.
Ik vind het voor mij ook geen goed idee, dat extra pack.
Als te veel Vlamen dat internetproduct gaan nemen belast dat het 4G netwerk van Base.
En hoe meer ik het voor mij bijna alleen heb, hoe liever ik het heb.
Nu voldoet het nog maar dat zou wel eens anders kunnen worden.
Zelf neem ik Tadaam niet.
Nu niet , vermoedelijk nooit niet.
Je maakt dus een verkeerde veronderstelling.
Sympathie voor BASE : jawel. Ik heb ook daar gewerkt en ben van daar naar Proximus gegaan. Beide bedrijven waren een NEST om er te werken, elk op hun eigen manier.
Dus ergens haat ik ze ook allebei een beetje.
Ik promoot het niet.
Ik zeg dat Scarlet goedkoper is en ik zou Scarlet nemen omdat het voor mij vast en bekabeld mag zijn, die aansluiting.
Ik vind het voor mij ook geen goed idee, dat extra pack.
Als te veel Vlamen dat internetproduct gaan nemen belast dat het 4G netwerk van Base.
En hoe meer ik het voor mij bijna alleen heb, hoe liever ik het heb.
Nu voldoet het nog maar dat zou wel eens anders kunnen worden.
Zelf neem ik Tadaam niet.
Nu niet , vermoedelijk nooit niet.
Je maakt dus een verkeerde veronderstelling.
Sympathie voor BASE : jawel. Ik heb ook daar gewerkt en ben van daar naar Proximus gegaan. Beide bedrijven waren een NEST om er te werken, elk op hun eigen manier.
Dus ergens haat ik ze ook allebei een beetje.
Jawadde....ik volg je volledig in deze post.
Idd. mss. me bedenken om die promo te nemen zoals de uwe bij base....Wanneer trouwens genomen? Die actie van sept. 2020?, hebben ze die geupgraded van 5-8 GB?

Idd. mss. me bedenken om die promo te nemen zoals de uwe bij base....Wanneer trouwens genomen? Die actie van sept. 2020?, hebben ze die geupgraded van 5-8 GB?
Heb het even voor je opgezocht. Het was ergens rond oktober.
Ik heb een BASE 20 genomen. Daar zat 5 GB data in maar dat is later opgetrokken tot 8 GB. Ook voor bestaande klanten.
Dat is tegenwoordig bij Scarlet en orange ook zo. Data verhoogd ... Iedereen krijgt het.
Voor die BASE 20 heb ik een levenslange korting (onder voorwaarden) van 5 euro dus betaal ik er 15 euro voor.
Ik heb een BASE 20 genomen. Daar zat 5 GB data in maar dat is later opgetrokken tot 8 GB. Ook voor bestaande klanten.
Dat is tegenwoordig bij Scarlet en orange ook zo. Data verhoogd ... Iedereen krijgt het.
Voor die BASE 20 heb ik een levenslange korting (onder voorwaarden) van 5 euro dus betaal ik er 15 euro voor.
Ik heb de mijne alleszins nog altijd.
Mijn combo is nog altijd TV Vlaanderen Basisabonnement + Proximus internet Basis en Base 15 euro (na promo).
Wel gevaarlijk om met mijn 100 GB niet meer toe te komen, als ze de limiet van 3TB laten vallen voor vast internet.
Die Tadaam oplossing kan er trouwens ook zijn voor mensen die niet veel tv kijken maar hun 'bakje' wel willen meenemen naar andere locaties.
Dat lijkt me toch wel een voordeel van dat pack.
Mijn combo is nog altijd TV Vlaanderen Basisabonnement + Proximus internet Basis en Base 15 euro (na promo).
Wel gevaarlijk om met mijn 100 GB niet meer toe te komen, als ze de limiet van 3TB laten vallen voor vast internet.
Die Tadaam oplossing kan er trouwens ook zijn voor mensen die niet veel tv kijken maar hun 'bakje' wel willen meenemen naar andere locaties.
Dat lijkt me toch wel een voordeel van dat pack.
Begrijpend lezen is ook aan niet iedereen besteed.platin schreef: ↑16 februari 2021, 08:10 En uwe sat ontvanger die top was buiten gesmeten

Ik volg Haelewyn dat het ook niets voor hem is.
JA, nog altijd SAT en IPTV en Netflix. en 2 satontvangers. Dus genoeg back-ups.

Anders nog onduidelijkheden Platin?
https://www.mijn-gsm-abonnement.be/nieu ... g-bij-base
allee,slecht advies op ander forum gekregen.
Daar zeiden ze dat je rest van je leven dan zelfde data krijgt.
Huidige promo tot 31/3, mss. terug erna 5€ korting?
youfone komt er ook aan....zie je ook aan Orange hun tarieven...
Satsurfer : daar heeft iemand je dan geadviseerd die niet weet hoe operatoren hun tariefplannen bijwerken en programmeren ...
Jammer, want deze promo komt niet vaak voorbij.
Als ik het nog zie passeren zal ik je iets laten weten. Omwille van de vriendschap he.
Heb je nog een mening over de HD kwaliteit van gesprekken waar BASE en orange alleszins mee werken ?
Geen idee of Proximus dat ook al doet..
Jammer, want deze promo komt niet vaak voorbij.
Als ik het nog zie passeren zal ik je iets laten weten. Omwille van de vriendschap he.
Heb je nog een mening over de HD kwaliteit van gesprekken waar BASE en orange alleszins mee werken ?
Geen idee of Proximus dat ook al doet..