Trump verkiezingen gewonnen - Gevolgen rente hypothecaire lening
TIP
-
vossediegem
- Newbie

- Contacteer:
Trump verkiezingen gewonnen - Gevolgen rente hypothecaire lening
Goedemorgen,
Wij zijn bezig met onze bankenronde.
Lening vast op 20 jaar.
Wat zijn nu de gevolgen van Trump zijn overwinning?
Gaat de rente nu dalen?
Best nog even wachten om een overeenkomst te ondertekenen?
Thx!
Lening vast op 20 jaar.
Gaat de rente nu dalen?
Thx!
Re: Trump verkiezingen gewonnen - Gevolgen rente hypothecaire lening
Waarom zou Trump hierop een invloed hebben? Alles is failliet, rentes verhogen zit er nog lang niet in. :-)
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- miljonairtje
- Full Member

- Contacteer:
Kort even wat ik verwacht:
Trump aan de macht
-> Onzekerheid in de economie in het begin.
-> Deze onzekerheid zorgt dat mensen minder snel gaan investeren. Investeringen dalen dus.
-> Overheid wil aantal investeringen doen stijgen zodat er meer jobcreatie is. Want meer arbeid betekent meer belastinginkomsten voor hun.
-> Ze gaan rentes laten dalen in de hoop dat mensen toch terug gaan investeren. (Dan spreek ik over bv. een auto kopen, een huis bouwen, etc.)
-> Zo gaan ze de economie proberen stimuleren en zorgen dat mensen hun job kunnen behouden.
* Dit is natuurlijk van toepassing in Amerika dan. Hoe ver dit gevolgen gaat hebben voor België zou ik u niet kunnen zeggen.
Alez, zo heb ik het toch vroeger geleerd
Trump aan de macht
-> Onzekerheid in de economie in het begin.
-> Deze onzekerheid zorgt dat mensen minder snel gaan investeren. Investeringen dalen dus.
-> Overheid wil aantal investeringen doen stijgen zodat er meer jobcreatie is. Want meer arbeid betekent meer belastinginkomsten voor hun.
-> Ze gaan rentes laten dalen in de hoop dat mensen toch terug gaan investeren. (Dan spreek ik over bv. een auto kopen, een huis bouwen, etc.)
-> Zo gaan ze de economie proberen stimuleren en zorgen dat mensen hun job kunnen behouden.
* Dit is natuurlijk van toepassing in Amerika dan. Hoe ver dit gevolgen gaat hebben voor België zou ik u niet kunnen zeggen.
Alez, zo heb ik het toch vroeger geleerd
Was één van Trump zijn praatjes niet dat hij de rente juist ging laten stijgen...?
Praatje van welke dag?
Wie kan die man zijn praatjes nog volgen? Die slaagt er in zich binnen 2 dagen tijd zelf tegen te spreken.
Wie kan die man zijn praatjes nog volgen? Die slaagt er in zich binnen 2 dagen tijd zelf tegen te spreken.
Terug leningen aan 10 %vossediegem schreef:Goedemorgen,
Lening vast op 20 jaar.
Gaat de rente nu dalen?
Thx!
Kasbons aan 10 %
Inflatie om u tegen te zeggen.
Amerika is een schulden staat , dus nog meer schuld creeren met Trumpie .
Wie dit alles mag gaan betalen ..............
Estate Guru believer.
Klopt volledig...ivob schreef:Praatje van welke dag?
Excuseer maar deze beelden zijn waarschijnlijk gemanipuleerd door de "MSM journaille"* en hun aanhang.
(volgens de gedachtenstroom van Mr. Trump maar *voor een keer geen Trump uitspraak maar van dit eigenste forum).
Het zal wel bijna de enige verkozen politieker zijn die zijn beloftes zal kunnen nakomen, daar kan geen twijfel over bestaan.
(volgens de gedachtenstroom van Mr. Trump maar *voor een keer geen Trump uitspraak maar van dit eigenste forum).
Het zal wel bijna de enige verkozen politieker zijn die zijn beloftes zal kunnen nakomen, daar kan geen twijfel over bestaan.
Ben je nu sarcastisch? Ik weet het echt even niet... Om een beetje terug on topic te gaan, ik meen me te herinneren dat hij de waarde van de dollar (en de rente) wou laten toenemen. Hij heeft ook een paar keer gedreigd Yellen te ontslaan... En de kans is groot dat hij ook een paar keer het tegenovergestelde gezegd heeft, dus wie weet wat hij zal doen...
Ja.Ben je nu sarcastisch?
Ter verduidelijking: als je om de haverklap van mening verandert en de ene keer het tegengestelde zegt van de vorige keer is het toch niet moeilijk om altijd wel een uitspraak naar boven te halen die uitkwam. Even gemakkelijk het omgekeerde.
Zo heb je altijd gelijk. En als men je confronteert met het tegengestelde is het gewoon gemanipuleer van het "journaille".
Heb je weer gelijk.
- Oudere Jongere
- Hero Member

- Contacteer:
Interessant artiklel.
Zo mogelijk nog nog verassender dan dat Trump verkozen werd: hij gaat nog een Keynsiaanse politiek voeren ook...
Geen idee of het gaat werken maar In elk geval beter dan gewoon geld bijdrukken.
Zo mogelijk nog nog verassender dan dat Trump verkozen werd: hij gaat nog een Keynsiaanse politiek voeren ook...
Geen idee of het gaat werken maar In elk geval beter dan gewoon geld bijdrukken.
- CarpeNoctem
- Verbannen Gebruiker

Idd. Er wordt steeds verwezen naar Trump als de rechtse boeman terwijl hij op nogal wat punten veel linksere standpunten verkondigde dan Hillary. Oa tegen handelsverdragen, muren bouwen, protectionisme, infrastructuurwerken...Oudere Jongere schreef: hij gaat nog een Keynsiaanse politiek voeren ook...
Maar de soep wordt ook in de VS niet zo heet gegeten als ze wordt opgediend.
Mijn man was "blonde" Marco. Helaas niet door de voorverkiezingen geraakt door die dekselse Trump maar werd gelukkig herverkozen in de Sunshine State.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
De media toeteren dat de rente gaat stijgen (onder meer op voorspraak van de hoofdeconoom van ING).
Nu heb ik plannen om een bescheiden onroerend goed aan te kopen na januari. Denken jullie dat de media gelijk hebben of spreekt die man van ING voor zijn eigen winkel omdat de targets gehaald moeten worden? Als ze gelijk hebben, zal het verschil met de huidige situatie volgens jullie substantieel zijn of eerder genre 'ach ja je hebt het beste moment misschien wel gemist maar historisch gezien heb je in februari ook nog een zeer mooie rentevoet'.
Nu heb ik plannen om een bescheiden onroerend goed aan te kopen na januari. Denken jullie dat de media gelijk hebben of spreekt die man van ING voor zijn eigen winkel omdat de targets gehaald moeten worden? Als ze gelijk hebben, zal het verschil met de huidige situatie volgens jullie substantieel zijn of eerder genre 'ach ja je hebt het beste moment misschien wel gemist maar historisch gezien heb je in februari ook nog een zeer mooie rentevoet'.