TRUST CAPITAL LTD; beleggen via RJV12-algoritme ?
TIP
TRUST CAPITAL LTD; beleggen via RJV12-algoritme ?
Iemand al gehoord over het bedrijf Trust Capital ?
TRUST CAPITAL LTD werd in 2000 opgericht door een team van jonge wetenschappers van de Universiteit van Oxford. De belangrijkste missie van ons team was het creëren van een uniek RJV12-algoritme, waarmee we een kans van 97% bereiken dat de geschatte waarde samenvalt met de werkelijke waarde.
https://trustcapital.ltd/home
TRUST CAPITAL LTD werd in 2000 opgericht door een team van jonge wetenschappers van de Universiteit van Oxford. De belangrijkste missie van ons team was het creëren van een uniek RJV12-algoritme, waarmee we een kans van 97% bereiken dat de geschatte waarde samenvalt met de werkelijke waarde.
Re: TRUST CAPITAL LTD; beleggen via RJV12-algoritme ?
"waarmee we een kans van 97% bereiken dat de geschatte waarde samenvalt met de werkelijke waarde."
Klinkt een beetje louche, wat zegt dat zinnetje eigenlijk?
Ik zie dat je ook kan investeren via bitcoin, zorgt bij mij ook niet voor extra vertrouwen. Daarnaast is er ook een soort referral program...
Als het opgestart is door Oxford-mensen, dan lees ik graag ik de namen van die mensen, ook dat zie ik nergens terug.
Ik zou het niet zo "trusten".
Klinkt een beetje louche, wat zegt dat zinnetje eigenlijk?
Ik zie dat je ook kan investeren via bitcoin, zorgt bij mij ook niet voor extra vertrouwen. Daarnaast is er ook een soort referral program...
Als het opgestart is door Oxford-mensen, dan lees ik graag ik de namen van die mensen, ook dat zie ik nergens terug.
Ik zou het niet zo "trusten".
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Dat ziet er toch gewoon 1 grote scam uit....
In het beste geval een soort piramidespel waarbij je beter bovenaan de piramide kan staan.
Doet me denken aan iemand een paar geleden die hier reclame kwam maken voor iets soortgelijks en beweerde al verschillende keren winsten eruit gehaald te hebben. Ik vroeg om dat eens keihard aan te tonen, bv dmv een printscreentje. Nooit te zien gekregen.
Ik geloof er niet in.
In het beste geval een soort piramidespel waarbij je beter bovenaan de piramide kan staan.
Doet me denken aan iemand een paar geleden die hier reclame kwam maken voor iets soortgelijks en beweerde al verschillende keren winsten eruit gehaald te hebben. Ik vroeg om dat eens keihard aan te tonen, bv dmv een printscreentje. Nooit te zien gekregen.
Ik geloof er niet in.
Gewoon eens "trustcapital scam" intypen in Google en je weet genoeg.
Je hebt hopelijk even gegoogled naar dit bedrijf.ann01 schreef: ↑16 september 2020, 13:01 Iemand al gehoord over het bedrijf Trust Capital ?
Scam, fraud, Ponzi scheme zijn de woorden die het meest terugkomen...
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
De jonge dame die bij Trustcapital.ltd een koffie zit te drinken klust bij bij een Nederlands Marketing bedrijf: https://markout.nl/diensten/ann01 schreef: ↑16 september 2020, 13:01 Iemand al gehoord over het bedrijf Trust Capital ?
De vier jonge mensen die daar met honden zitten klussen dan weer bij als modellen voor T-shirts (merk de gefotoshopte t-shirts op):
https://www.moonflowerarts.com/store/p1 ... irt.html#/
Ja, scam. Geen FCA registratie maar één in Cyprus (Trust Capital TC Ltd) en in Libanon (Trust Capital S.A.L Limited).
Slapende onderneming sinds 2002 volgens het UK company register. Had volgens de laatste jaarrekening 31/08/2019 een kapitaal van 100£ en als enige bezit 100£ op de bankrekening. Sinds 12/09/2020 zitten ze trouwens ook niet meer in Middlesex maar London.
Het is dus vrij duidelijk dat Trust Capital Ltd een feeder fund is voor de Trust Capital TC Ltd en Trust Capital S.A.L Limited.
Het geld wordt dan zo snel mogelijk van de UK naar Cyprus en van daar naar Libanon overgeboekt. Eigenlijk moeten ze het geld niet overboeken want staat in bitcoins/altcoins dus gewoon de keys overzetten/ontvreemde is al voldoende.
LOL en de hoofdaandeelhouder Mr Visuvanathan Krishnakumaran is uit zijn bestuurdersrechten ontzet.
* Edit: aanpassing Libië naar Libanon en toevoeging schrapping als bestuurder op gerechtelijk bevel.
Slapende onderneming sinds 2002 volgens het UK company register. Had volgens de laatste jaarrekening 31/08/2019 een kapitaal van 100£ en als enige bezit 100£ op de bankrekening. Sinds 12/09/2020 zitten ze trouwens ook niet meer in Middlesex maar London.
Het is dus vrij duidelijk dat Trust Capital Ltd een feeder fund is voor de Trust Capital TC Ltd en Trust Capital S.A.L Limited.
Het geld wordt dan zo snel mogelijk van de UK naar Cyprus en van daar naar Libanon overgeboekt. Eigenlijk moeten ze het geld niet overboeken want staat in bitcoins/altcoins dus gewoon de keys overzetten/ontvreemde is al voldoende.
LOL en de hoofdaandeelhouder Mr Visuvanathan Krishnakumaran is uit zijn bestuurdersrechten ontzet.
* Edit: aanpassing Libië naar Libanon en toevoeging schrapping als bestuurder op gerechtelijk bevel.
Serieuze puinhoop.
Ik kwam verschillende trust capitals tegen maar dus allemaal dezelfde rommel.
Ik kwam verschillende trust capitals tegen maar dus allemaal dezelfde rommel.