TTPH
TIP
TTPH
Aangezien er nog geen aparte post voor bestond ... bij deze is dat gebeurd !
Ik heb er nog wat bijgekocht rond $11 ...
Ik heb er nog wat bijgekocht rond $11 ...
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
Re: TTPH
http://seekingalpha.com/article/1925911 ... urce=yahoo" onclick="window.open(this.href);return false;
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
we zijn goe bezig met TTPH! gelukkig mijn grootste positie! 
En kijk eens naar ZGNX vandaag!
Ik was nog wel aan 't twijfelen om te kopen vorige week maar heb het niet gedaan
Ik was nog wel aan 't twijfelen om te kopen vorige week maar heb het niet gedaan
ja idd maar je kan niet alles hebben hé .... ik ben zwaar geëngageerd in TTPH en daar ga ik blijven ! ondertussen is mijn andere investering INSM ook al goed opgeschoten !sleepnot schreef:En kijk eens naar ZGNX vandaag!
zojuist heb ik met een minimaal verschil een andere biotech gemist.... maar morgen is mijn volgende kans ! welke ? dat zeg ik wel als ik ze heb .
de professionele opinie van een dokter en zijn collega : http://finance.yahoo.com/mbview/threadv ... Cd%2C0%2C3" onclick="window.open(this.href);return false;
@Sleepnot : je had het beter gisteren gekocht ...; blijft goed stijgen !sleepnot schreef:En kijk eens naar ZGNX vandaag!
heb ook zgnx en ttph gekocht onlangs, bedankt voor advies
je zou ook naar INSM eens kunnen kijken .... 
Ja wrijf het er nog maar eens goed ininsider schreef:@Sleepnot : je had het beter gisteren gekocht ...; blijft goed stijgen !sleepnot schreef:En kijk eens naar ZGNX vandaag!
Zoals je zegt: je kan niet alles hebben ...
wat denken jullie van deze aandelen, allen biotech met outperform adviezen van verschillende analisten?
Heb ze al geselecteerd uit de letterlijk tientallen die door amerikaanse stockpicking sites als "stock of the year" bestempeld worden.
ik koop er maandag een aantal aan want sommigen krijgen koerswinsten tot 100% voorspeld? Biotech blijft het thema van de nasdaq voor 2014 na een reeds geweldig 2013
BIIB
REGN
MDVN
ARRY
ASTM
ALIOF
AFFX
ARNA
NVAX, gekend bij insider?
alle meningen en adviezen zijn welkom
Heb ze al geselecteerd uit de letterlijk tientallen die door amerikaanse stockpicking sites als "stock of the year" bestempeld worden.
ik koop er maandag een aantal aan want sommigen krijgen koerswinsten tot 100% voorspeld? Biotech blijft het thema van de nasdaq voor 2014 na een reeds geweldig 2013
BIIB
REGN
MDVN
ARRY
ASTM
ALIOF
AFFX
ARNA
NVAX, gekend bij insider?
alle meningen en adviezen zijn welkom
PGNX HALO en ARDM misschien ook effe hieraan toevoegen?
Mijn potentiele winners voor 2014:
CUR
CTIX
ISCO
TNXP
CUR
CTIX
ISCO
TNXP
En ik dacht dat ik geen risico's schuwde .... Stekke gij moet ballen van staal hebben !stekke schreef:Mijn potentiele winners voor 2014:
CUR
CTIX
ISCO
TNXP
I AM OUT ! Ik heb mijn winst genomen en wacht af wat er gaat gebeuren.... ik kan verkeerd zijn en dat hoop ik ook voor diegenen die er nog inzitten ! 60 % winst is voldoende voor mij !