TUI FLY ONBEKWAME CUSTOMER SERVICE
-
- Newbie
- Berichten: 34
- Lid geworden op: 16 jan 2010
- Contacteer:
TUI FLY ONBEKWAME CUSTOMER SERVICE
Ik wil iedereen graag waarschuwen tegen de praktijken van TUI FLY. Onze reis die al weken geleden betaald werd, is nu ineens geannuleerd. Ze verschuilen zich nog altijd achter Corona en overheidsmaatregelen, die niets meer te maken hebben met de annulatie. Het toppunt is dat je geen enkele uitleg krijgt, je moet via een formulier een call-back aanvragen:
https://www.formdesk.com/tuinederland/N ... y20contact.
Bericht is ondertekend door opperhufter :Leo Ooms
Director Customer Services
De man is waarschijnlijk zeer bedreven in het opvragen van overheidssteun en het uitknijpen van de belastingbetaler, maar het contactformulier op punt zetten is teveel gevraagd. Deze reactie krijg je terug nadat je het formulier hebt ingevuld: e-mail adres afgesloten omwille van Coronacrisis. Op het telefoonnummer wordt uiteraard niet opgenomen. Dit ging niet om een plezierreisje, mijn echtgenote kon de begrafenis van haar eigen vader niet meemaken door Corona,en zou nu pas haar familie kunnen terugzien. Ik hoop dat als er koppen rollen , dat iemand zoals Leo Ooms er als eerste zal bij zijn, maar ik weet uit ervaring dat dit soort meestal aan zijn verantwoordelijkheid kan ontsnappen.
***
En raison de l’impact de l’épidémie de coronavirus, cette adresse e-mail n’est plus utilisée temporairement.
Nous vous aiderons volontiers par téléphone au 0032 (0)2 717 86 60, tous les jours de 10h00 à 21h30 (fermé les jours fériés).
Vous pouvez également consulter les informations mises à jour sur notre site https://www.tui.be/fr/coronavirus
Nous vous présentons nos excuses pour le désagrément éventuel et espérons pouvoir compter sur votre compréhension.
***
Omwille van de impact van het coronavirus is dit e-mailadres tijdelijk afgesloten.
We helpen je graag telefonisch op het nummer 0032 (0)2 717 86 60 elke dag van 10 tot 21u30 uur (niet op feestdagen).
Je kan ook onze informatie-updates rond corona volgen op onze website https://www.tui.be/nl/coronavirus
Onze excuses voor dit ongemak en dank voor je begrip!
https://www.formdesk.com/tuinederland/N ... y20contact.
Bericht is ondertekend door opperhufter :Leo Ooms
Director Customer Services
De man is waarschijnlijk zeer bedreven in het opvragen van overheidssteun en het uitknijpen van de belastingbetaler, maar het contactformulier op punt zetten is teveel gevraagd. Deze reactie krijg je terug nadat je het formulier hebt ingevuld: e-mail adres afgesloten omwille van Coronacrisis. Op het telefoonnummer wordt uiteraard niet opgenomen. Dit ging niet om een plezierreisje, mijn echtgenote kon de begrafenis van haar eigen vader niet meemaken door Corona,en zou nu pas haar familie kunnen terugzien. Ik hoop dat als er koppen rollen , dat iemand zoals Leo Ooms er als eerste zal bij zijn, maar ik weet uit ervaring dat dit soort meestal aan zijn verantwoordelijkheid kan ontsnappen.
***
En raison de l’impact de l’épidémie de coronavirus, cette adresse e-mail n’est plus utilisée temporairement.
Nous vous aiderons volontiers par téléphone au 0032 (0)2 717 86 60, tous les jours de 10h00 à 21h30 (fermé les jours fériés).
Vous pouvez également consulter les informations mises à jour sur notre site https://www.tui.be/fr/coronavirus
Nous vous présentons nos excuses pour le désagrément éventuel et espérons pouvoir compter sur votre compréhension.
***
Omwille van de impact van het coronavirus is dit e-mailadres tijdelijk afgesloten.
We helpen je graag telefonisch op het nummer 0032 (0)2 717 86 60 elke dag van 10 tot 21u30 uur (niet op feestdagen).
Je kan ook onze informatie-updates rond corona volgen op onze website https://www.tui.be/nl/coronavirus
Onze excuses voor dit ongemak en dank voor je begrip!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.