tussenliggende VVD + veranderen hypotheek nieuwe bank
TIP
tussenliggende VVD + veranderen hypotheek nieuwe bank
Onlangs ging ik een nieuw hypothecair krediet aan bij ING, wegens betere voorwaarden. De bank waar ik mijn vorige hypothecaire akte had, was Dexia. Normaliter wordt de akte op 2 mei verleden, ten laatste op 10 mei. Ik ontvang nu van de notaris de afrekening van Dexia.
Deze vermeld naast het openstaande kapitaal, 2 dagen interest en een wederbeleggingsvergoeding eveneens:
tussenliggende VVD 01/04/2012
tussenliggende VVD 01/05/2012
Deze laatste 2 zijn voor mij ongekend, en was niet meegerekend door mezelf of ING. Door deze laatste 2 posten reken Dexia mij ongeveer 4000€ extra aan.
Weet iemand wat deze betekent? Kan dit zomaar? Kan ik weigeren?
Alvast bedankt voor de antwoorden!
Mvg
Deze vermeld naast het openstaande kapitaal, 2 dagen interest en een wederbeleggingsvergoeding eveneens:
tussenliggende VVD 01/04/2012
tussenliggende VVD 01/05/2012
Deze laatste 2 zijn voor mij ongekend, en was niet meegerekend door mezelf of ING. Door deze laatste 2 posten reken Dexia mij ongeveer 4000€ extra aan.
Weet iemand wat deze betekent? Kan dit zomaar? Kan ik weigeren?
Alvast bedankt voor de antwoorden!
Mvg
Re: tussenliggende VVD + veranderen hypotheek nieuwe bank
De verstrekte gegevens zijn onvoldoende om hierop te antwoorden.
Waarschijnlijk betreft het de vervaldagen van 1-4-2012 en 1-5-2012 die niet meer via uw rekening ( zullen ) betaald worden.
Vraag detail van de berekening aan uw notaris.
Waarschijnlijk betreft het de vervaldagen van 1-4-2012 en 1-5-2012 die niet meer via uw rekening ( zullen ) betaald worden.
Vraag detail van de berekening aan uw notaris.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.