uit interesse bulletkrediet met combineren met normaal
TIP
-
anonymous
uit interesse bulletkrediet met combineren met normaal
Kan je een bulletkrediet combineren met een gewone lening?
Dit om de maandlasten in het begin te verlagen?
Dit om de maandlasten in het begin te verlagen?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: uit interesse bulletkrediet met combineren met normaal
ja
Maar om bullet te verkrijgen voor reden die jij voorstelt ?
Bullet is geen probleem als iets achter de hand.
Dus als niks achter de hand vrees ik ervoor.
Estate Guru believer.
Re: uit interesse bulletkrediet met combineren met normaal
In Nederland werd dit voor de economische crisis massaal toegepast en werd dit gekoppeld aan een beleggingsplan. Het idee was dat je met je belegging op het einde je gedeelte bullet zou afbetalen, want die zou meer opbrengen dan de rentevoet die je betaalde. Daar is dat dramatisch afgelopen.
Na de financiële crisis stonden veel mensen "onder water", wat wil zeggen dat als ze hun huis verkochten, dat hun restschuld hoger was als het bedrag dat ze zouden krijgen voor hun huis.
Ik denk inderdaad dat je het voor jouw reden niet gemakkelijk gaat krijgen in België, en misschien maar goed ook.
Een bulletlening kan fiscaal interessant zijn bij het verwerven van een tweede eigendom, omdat je dan veel interesten betaalt die je kan aftrekken van de onroerende voorheffing die je op die eigendom betaalt. Ook stelt het je in staat om op voorhand een goed te verwerven als je om de één of andere reden een grote som geld in het verwacht bent of dat je een portefeuille in onderpand hebt. Voor andere redenen zou ik er van weg blijven, zelfs moest de bank ze willen toestaan.
Na de financiële crisis stonden veel mensen "onder water", wat wil zeggen dat als ze hun huis verkochten, dat hun restschuld hoger was als het bedrag dat ze zouden krijgen voor hun huis.
Ik denk inderdaad dat je het voor jouw reden niet gemakkelijk gaat krijgen in België, en misschien maar goed ook.
Een bulletlening kan fiscaal interessant zijn bij het verwerven van een tweede eigendom, omdat je dan veel interesten betaalt die je kan aftrekken van de onroerende voorheffing die je op die eigendom betaalt. Ook stelt het je in staat om op voorhand een goed te verwerven als je om de één of andere reden een grote som geld in het verwacht bent of dat je een portefeuille in onderpand hebt. Voor andere redenen zou ik er van weg blijven, zelfs moest de bank ze willen toestaan.