Uitbetaling getrouwheidspremie
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Uitbetaling getrouwheidspremie
Volgens de calculator op rabo krijg ik dit jaar niks meer. Alleen op 1 januari 2015.
Enfin ik leg me daar bij neer, het is aan de politiek om hier wat aan te doen. Gelijk het vroeger was zonder die getrouwheidspremie.
Enfin ik leg me daar bij neer, het is aan de politiek om hier wat aan te doen. Gelijk het vroeger was zonder die getrouwheidspremie.
Ik lig van die getrouwheidspremie niet wakker ! ik zal wel zien wat ik krijg !
Ja....dat is de gemakkelijkste oplossing. Maar je moet toch die banken niet onderschatten hé...evita schreef:Ik lig van die getrouwheidspremie niet wakker ! ik zal wel zien wat ik krijg !
Dat verloopt toch allemaal via een computerprogramma hé !pol schreef:Ja....dat is de gemakkelijkste oplossing. Maar je moet toch die banken niet onderschatten hé...evita schreef:Ik lig van die getrouwheidspremie niet wakker ! ik zal wel zien wat ik krijg !
Programmeurs zijn ook maar mensen; en die kunnen evenzeer missen. Wie gaat het zeggen dat er fouten zitten in de berekeing?
-
witte merel
- Sr. Member

- Contacteer:
Dat verloopt toch allemaal via een computerprogramma hé ![/quote]
Dat was dan wellicht de bedoeling van Reynders en de grootbanken, dat mensen er niet meer wakker van liggen en aan hun huisbank volledig het vertrouwen schenken. De ontnuchtering komt dan als ze hun centen nodig hebben en ze gaan afhalen en voor zichzelf dan eens de echte berekening maken wat ze werkelijk gekregen hebben. Hoeveel zijn al niet ontnuchterd buitengekomen met de vaststelling dat er veel meer kosten aangerekend werden, dat de koers van verkoop door de bank gekozen werd (zichzelf een marge van dagen toekennen), dat het niet tijdig ingebracht werd of dat zij elementen niet in rekening brachten waardoor je extra kosten kreeg enz. enz..
Die maatregel was dus enkel bedoeld om de spaarders nog meer in slaap te wiegen.
Dat was dan wellicht de bedoeling van Reynders en de grootbanken, dat mensen er niet meer wakker van liggen en aan hun huisbank volledig het vertrouwen schenken. De ontnuchtering komt dan als ze hun centen nodig hebben en ze gaan afhalen en voor zichzelf dan eens de echte berekening maken wat ze werkelijk gekregen hebben. Hoeveel zijn al niet ontnuchterd buitengekomen met de vaststelling dat er veel meer kosten aangerekend werden, dat de koers van verkoop door de bank gekozen werd (zichzelf een marge van dagen toekennen), dat het niet tijdig ingebracht werd of dat zij elementen niet in rekening brachten waardoor je extra kosten kreeg enz. enz..
Die maatregel was dus enkel bedoeld om de spaarders nog meer in slaap te wiegen.
-
anonymous6
Maar enfin.
Rekende jij in het oude systeem alles tot op de cent uit?
Denk jij nu echt dat de banken algoritmes ingebouwd hebben die ervoor zorgen dat je minder krijgt dan waar je recht op hebt?
Jong toch, het inbouwen van zo'n speciale formules alleen al zou meer kosten dan ze ooit kunnen winnen op die manier.
En als er één snuggere het ontdekt, hebben ze het vlaggen.
Dan moeten ze al 'smart' algoritmes hebben waarbij ze kunnen ingeven: Pierke: niet bedriegen, kijkt alles na; Janneke: een paar cent minder zal die niet merken; Polleke: daar kunt ge mee doen wat ge wilt.
Ik heb nog nooit uitgerekend wat ik moet krijgen aan intresten (basis of getrouwheids), en ik ga daar niet direct mee beginnen ook.
Rekende jij in het oude systeem alles tot op de cent uit?
Denk jij nu echt dat de banken algoritmes ingebouwd hebben die ervoor zorgen dat je minder krijgt dan waar je recht op hebt?
Jong toch, het inbouwen van zo'n speciale formules alleen al zou meer kosten dan ze ooit kunnen winnen op die manier.
En als er één snuggere het ontdekt, hebben ze het vlaggen.
Dan moeten ze al 'smart' algoritmes hebben waarbij ze kunnen ingeven: Pierke: niet bedriegen, kijkt alles na; Janneke: een paar cent minder zal die niet merken; Polleke: daar kunt ge mee doen wat ge wilt.
Ik heb nog nooit uitgerekend wat ik moet krijgen aan intresten (basis of getrouwheids), en ik ga daar niet direct mee beginnen ook.
Krijgen we ons geld sneller en is het wéér niet goed 
Geautomatiseerd of niet ik blijf er toch bij dat we beter af zijn met het afschaffen van die getrouwheidspremie.
-
Henkie1984
- VIP member

- Contacteer:
Maakt niet uit wanneer ik het krijg, wil gewoon van die getrouwheidspremie afsleepnot schreef:Krijgen we ons geld sneller en is het wéér niet goed
Edit: het idee dat ik getrouw moet zijn aan een bank terwijl die me op elke wettelijke manier zal proberen te koeioneren staat me erg tegen
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!
Deutsche bank: geen getrouwheidspremie te zien.
De reden waarom dat wetgever niet van die getrouwheidspremie af wil, is dat ze zo proberen het "overlopen " van de ene naar de andere bank wat te verminderen, zodat de banken misschien wat minder makkelijk omvallen , en niet iedereen zijn/haar geld bij Befluis zou weghalen.
-
witte merel
- Sr. Member

- Contacteer:
@djtw Wel voor spaarrekeningen ben ik nu nog gerust, maar wie zegt dat voor de toekomst zo blijft al niks meer transparant is. Ik kan je in elk geval aantonen dat er wel onregelmatigheden gebeuren bij andere producten, waar je als klant pas weet van hebt een maand na de verkoop als je de uittreksels krijgt en je niet meer kort op de bal kan spelen.
- CarpeNoctem
- Verbannen Gebruiker

Bij Argenta sukkelen ze blijkbaar nog wat met kinderziektes.
Ik kreeg net een een mail dat de getrouwheidspremie pas dit weekeinde zal bijgeschreven worden maar wel met valutadatum van 1/4.
Ik kreeg net een een mail dat de getrouwheidspremie pas dit weekeinde zal bijgeschreven worden maar wel met valutadatum van 1/4.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Van Deutsche Bank ook nog niets gezien.