Uitbetaling pensioensparen Belfius
TIP
Gebruik onze vergelijkers pensioensparen via verzekering
- pensioensparen via fonds
Uitbetaling pensioensparen Belfius
Op aandringen van de adviseur van Belfius heb ik mijn pensioenfonds 2 jaar geleden niet opgenomen. Nu ging ik vrijdag ll terug om het nu op te nemen. Vlgs dezelfde adviseur was mijn pensioengeld niet meer op de bank. Mijn pensioenrekeningnummer zou niet meer bestaan. Punt. Het zou bij de slapende rekeningen zitten. Na het inloggen bleek ik geen slapend vermogen te hebben. Nu heb ik van Belfius een formulier ontvangen dat ik moet invullen, opsturen naar ergens en hopelijk komt alles dan in orde. Tot zover de service van Belfius. Stel nu dat het pensioenbedrag bovenkomt, dan ben ik toch zeker de winst, opgebouwd sedert het verdwijnen van mijn pensioenrekeningnummer toch niet kwijt?
Re: Uitbetaling pensioensparen Belfius
Mijn pensioenrekeningnummer zou niet meer bestaan. Punt. Het zou bij de slapende rekeningen zitten.
Wel straffe koffie
en ze hebben je nooit gecontacteerd daarover ? dat zijn ze verplicht voor ze het naar de slapende rekeningen sturen.
Tenzij je origineel handtekening ergens zou onderstaan dat je het wel afgehaald hebt, moeten ze je de volledige som betalen, rekeningnummer verloren of niet.
Wel straffe koffie
en ze hebben je nooit gecontacteerd daarover ? dat zijn ze verplicht voor ze het naar de slapende rekeningen sturen.
Tenzij je origineel handtekening ergens zou onderstaan dat je het wel afgehaald hebt, moeten ze je de volledige som betalen, rekeningnummer verloren of niet.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Dat is gek, ik zou gedacht hebben dat een deelname in een fonds niet onder 'slapende rekeningen' zou vallen en dat enkel een cashrekening daaronder zou vallen.
Hou ons alleszins op de hoogte van hoe dit afloopt, maar Belfius mag alleszins een ferme commerciële geste doen voor al uw moeite
Hou ons alleszins op de hoogte van hoe dit afloopt, maar Belfius mag alleszins een ferme commerciële geste doen voor al uw moeite
Zat waarschijnlijk door de overname komen van DEXIA naar Belfius dat ze de opvolging niet gedaan hebben van dergelijke dossiers. Is wel raar dat ze 2 jaar geleden wel nog over je pensioenrekeningnummer beschikte, en nu ineens niet meer. Wat een geklungel daar.
Alvorens geld naar de deposito- en consignatiekas wordt overgezet dient men u "op te sporen" d.m.v. minstens 2 aangetekende zendingen.ifotep schreef:Op aandringen van de adviseur van Belfius heb ik mijn pensioenfonds 2 jaar geleden niet opgenomen. Nu ging ik vrijdag ll terug om het nu op te nemen. Vlgs dezelfde adviseur was mijn pensioengeld niet meer op de bank. Mijn pensioenrekeningnummer zou niet meer bestaan. Punt. Het zou bij de slapende rekeningen zitten. Na het inloggen bleek ik geen slapend vermogen te hebben. Nu heb ik van Belfius een formulier ontvangen dat ik moet invullen, opsturen naar ergens en hopelijk komt alles dan in orde. Tot zover de service van Belfius. Stel nu dat het pensioenbedrag bovenkomt, dan ben ik toch zeker de winst, opgebouwd sedert het verdwijnen van mijn pensioenrekeningnummer toch niet kwijt?
Tenzij u intussen verhuisd bent (en dit niet aan Belfius laten weten hebt) lijkt het me dan ook zever dat ze uw centen zomaar hebben overgemaakt! Ik zou de ombudsdienst toch eens aanspreken!
http://www.slapenderekeningen.be/nl/Bro ... 404_NL.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb, na enkele klachten te hebben gestuurd bericht van Belfius gekregen "dat ze het zullen onderzoeken". En een tel nr om de stand van mijn dossier te weten.
Nog eens gekeken bij de dienst slapende rekeningen via mijn id kaart en noppes. Er ligt geen slapend vermogen op mij te wachten.
Nog eens gekeken bij de dienst slapende rekeningen via mijn id kaart en noppes. Er ligt geen slapend vermogen op mij te wachten.