uitbetaling post grand cru!
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
uitbetaling post grand cru!
beste
heb 8 jaar geleden 50 bons gekocht van post grand cru 2
die zijn verlopen op 21 februari
omdat het geld nog niet op mijn rekening staat ,ben ik gisteren naar mijn postkantoor
gegaan om uitleg!daar zei men me dat ze deze dingen doen via AXA bank en na een telefoontje aan axa
kreeg ik na een kwartier te horen dat ze met de dossiers bezig waren te storten!!!!!!!!!!!!!!
kan dit zomaar?????? ik heb het bedrag toen der tijd al 5 dagen voor aanvang van de bon moeten storten en
nu proberen ze het weer te rekken ,volgens mij gewoon om dagen interest mee te smokkelen!!!!
en hoeveel andere zouden het zelfde voor hebben???
de eerlijke banken weer he!!! en dan vragen ze vertrouwen van de gewone mensen die proberen toch nog iets
van hun spaar centjes te laten opbrengen!!!!
KAN IK DAAR IETS TEGEN BEGINNEN?????????????????
groeten
joe
heb 8 jaar geleden 50 bons gekocht van post grand cru 2
die zijn verlopen op 21 februari
omdat het geld nog niet op mijn rekening staat ,ben ik gisteren naar mijn postkantoor
gegaan om uitleg!daar zei men me dat ze deze dingen doen via AXA bank en na een telefoontje aan axa
kreeg ik na een kwartier te horen dat ze met de dossiers bezig waren te storten!!!!!!!!!!!!!!
kan dit zomaar?????? ik heb het bedrag toen der tijd al 5 dagen voor aanvang van de bon moeten storten en
nu proberen ze het weer te rekken ,volgens mij gewoon om dagen interest mee te smokkelen!!!!
en hoeveel andere zouden het zelfde voor hebben???
de eerlijke banken weer he!!! en dan vragen ze vertrouwen van de gewone mensen die proberen toch nog iets
van hun spaar centjes te laten opbrengen!!!!
KAN IK DAAR IETS TEGEN BEGINNEN?????????????????
groeten
joe